Ból po prawej stronie klatki piersiowej

1. Data: 2004-03-24 18:04:19

Temat: Ból po prawej stronie klatki piersiowej
Od: "Łukasz" <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od około miesiąca co jakiś czas (kilka razy w tygodniu)
odczuwam dość silny ból po prawej stronie klatki piersiowej, który
promieniuje w lewą stronę, jednak nie dochodzi w okolice serca.Trwa
kilkanaście minut. Czy macie pomysł, co to może być. Mam 21 lat. Z góry
dziękuję.

Pozdrawiam Łukasz

2. Data: 2004-03-25 08:21:28

Temat: Re: Ból po prawej stronie klatki piersiowej
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz ( a...@a...aa ) napisał:
> [...]
> promieniuje w lewą stronę, jednak nie dochodzi w okolice serca.Trwa
> kilkanaście minut. Czy macie pomysł, co to może być. Mam 21 lat. Z góry

Może nerwobóle?

Iwona

Re: Reumatoidalne zapalenie stawów
[spam] Zapraszam na www.forumbest.now.pl
samoleczenie
Prosba o interpretacje..
Czy to żle jak 8 miesięczniak złapie wiatrówke??