Bol po skreconej kostce - co z tym zrobic ?

następny post »
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Bol po skreconej kostce - co z tym zrobic ?
From: "Przemek I." <u...@T...pl>
Date: 9 Jul 2005 22:50:08 +0200

Witam.

Kiedys na siatkowce jak dla mnie powaznie skrecilem sobie kostke. Tydzien w
domu i 3 miesiace bez grania.
Bylo to ponad rok temu. Niestety dzisiaj po przebiegnieciu 4-8 km,
przeplynieciu 1-2km, przejechaniu rowerm 50 km itd ... zaczyna mnie
pobolewac ta noga - kostka znaczy sie. Normlanie po takim wysilku wszystko
chodzilo jak w szwajcarskim zegarku, a teraz musze przerwać i wracac do
domciu. 26 lat a czuje sie jak kuternoga.

Sa jakies metody zeby kostka przestala mnie bolec ? Jakies naswietlania,
albo inne kosmiczne metody ? Co polecacie ?

Noga po skreceniu nie byla w gipsie.

--
Przemek