Ból w kolanie

1. Data: 2003-01-09 07:07:31

Temat: Ból w kolanie
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawy:
-spuchnięte kolano (po prawej stronie rzepki)
-silny ból przy wchodzeniu lub schodzeniu ze stopni (generalnie podczas prób
zgięcia nogi)
-przy chodzeniu jest jako tako aczkolwiek "czuję" opuchliznę

Co to może być i co z tym zrobić? Pytam bo do lekarza mam daleko a jeśli to
będzie jakaś pierdoła która za dzień lub dwa zniknie to nie chcę zawracać mu
głowy.
Aha. Nigdzie się nie uderzyłam, nie upadłam itp. Wczoraj jedynie noga
wleciała mi w jakąś dziurę w chodzniku i trochę się wykręciła alemoim
zdaniem najbardzie ucierpiała okolica kostki a nie kolana.
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
BM

2. Data: 2003-01-10 14:37:30

Temat: Re: Ból w kolanie
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mimo wszysko powinien obejrzec to lekarz.

O 18 obejrzy je ortopeda.

. Póki co schładzaj kolano(okłady żelowe, można kupić
> w sklepach rehab., lub krioterapia)

Schładzam

Pomoże tez jakis niesterydowy lek
> p/zapalny w tabl. lub do stosowania miejscowego.(pytaj w aptece).

Niestety nic nie działa

Jesli nie
> pomoże a kolano będzie spuchnięte i na dodatek cieplejsze od drugiego to
> pora na wizytę!

Jest cieplejsze i to dużo :(((

Pozdrawiam!

Ja także pozdrawiam idziękuję

> kinga
BM

3. Data: 2003-01-10 14:38:38

Od: "k.ia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

big mama napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>wleciała mi w jakąś dziurę w chodzniku i trochę się wykręciła alemoim
>zdaniem najbardzie ucierpiała okolica kostki a nie kolana.

Mimo wszysko powinien obejrzec to lekarz. Mogą być nawet uszkodzone
więzadła st. kolanowego. Póki co schładzaj kolano(okłady żelowe, można kupić
w sklepach rehab., lub krioterapia) Pomoże tez jakis niesterydowy lek
p/zapalny w tabl. lub do stosowania miejscowego.(pytaj w aptece). Jesli nie
pomoże a kolano będzie spuchnięte i na dodatek cieplejsze od drugiego to
pora na wizytę! Pozdrawiam!
kinga

Z. Glenarda dla dradam
[ot] gdzie wypozycze lozko rechabilitacyjne?
pierwsza pomoc(hmmm)
konflikt serologiczny
Wypadające włosy