Ból w plecach

1. Data: 2003-07-25 06:04:55

Temat: Ból w plecach
Od: "DW" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie;

Od ok. tygodnia meczy mnie okropny bol w plecach w dolnej okolicy (troche
powyzej pasa).
Myslalem ze mnie przewialo, ale to trwa juz zdecydowanie ponad tydzien i
nasila sie z dnia na dzien.
Chodze praktycznie przygarbiony bo nie moge wyprostowac plecow, o schylaniu
nie ma mowy. Nawet siedzenie jest przykre...
Do lekarza jestem zapisany dopiero na srode bo w przychodni jest sezon
urlopowy... Poradzcie jak sobie ulzyc, co to moze byc. Moze warto isc do
gabinetu prywatnego i nie czekac do srody?

D.

p.s.
mam raptem 28 lat, wiec reumatyzm chyba odpada...

2. Data: 2003-07-25 11:17:25

Temat: Re: Ból w plecach
Od: Bielcov <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

DW wrote:

> [...]
> jest sezon urlopowy... Poradzcie jak sobie ulzyc, co to moze
> byc. Moze warto isc do gabinetu prywatnego i nie czekac do

Wejdz do goracej kapieli. Chwilowo bedzie ulga, ale jak wyjdziesz
to znowu to samu.

Jezeli temu bolowi towarzyszyly na poczatku wymioty, to Ci
powiem, ze u mnie tak sie objawil kamien w pecherzyku zolciowym.
Lekarze cos mowili o bolu promienistym ktory wlasnie na plecy
przechodzi.

> mam raptem 28 lat, wiec reumatyzm chyba odpada...

ja mam 25.

--
Pozdrawiam Bielcov
mailto:m...@b...com

3. Data: 2003-07-25 13:52:59

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam 25.
>
>zbadaj mocz , nerki też bolą jak diabli, tym bardziej jeżeli Cię
przewiało,...pozdrawiam! A

4. Data: 2003-07-25 20:24:45

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przewiało,...pozdrawiam! A

Korzonki też bolą jak diabli.

--
Pozdrawiam.

5. Data: 2003-07-26 11:42:36

Od: o...@w...pl (obolaly) szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na strone www.vertebron.w.pl i skorzystaj z konsultacji na gg :)
Ja tak zrobilem i w tej chwili moje bole mam "z glowy" (oczywiscie chodzi
o dobra rade a nie o "cudowne uzdrowienie")

Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

spuchniete wargi
pewne tabletki lub inn.
Co Wy na to?