Bol z tylu glowy - HELP

1. Data: 2003-07-05 09:46:42

Temat: Bol z tylu glowy - HELP
Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nietypowy problem. Jesli mam wysokie cisnienie krwi i szybkie tetno
pojawia sie w dolnej czesci potylicy, pod przyczepem miesni szyi, z prawej
strony tepy, ale intensywny bol. Problem w tym ze jest to po prostu w
trakcie sexu (pod koniec :)). Bol jest tak silny, ze musze przerwac i
polezec kilka minut zanim ustapi. RATUNKU!! Wydaje mi sie ze w tym miejscu
jest A. Occipitalis ale nie jestem pewien (tak, studiuje medycyne).
Zadarzylo sie to juz 3 razy w ciagu ostatnich kilku dni i w tej chwili
jestem na przymusowej abstynencji - sprobuje moze za tydzien. Ale jesli to
nie pomoze to do jakiego lekarza najlepiej sie zglosic? Ogolnego?

Thanx

K.

2. Data: 2003-07-05 11:08:41

Temat: Re: Bol z tylu glowy - HELP
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jul 2003 11:46:42 +0200, Kusunto wrote:

> [...]
> pojawia sie w dolnej czesci potylicy, pod przyczepem miesni szyi, z prawej
> strony tepy, ale intensywny bol. Problem w tym ze jest to po prostu w

Bóle głowy związane z aktywnością seksualną to nic nowego.
Sprawa rzadko spotykana w klinikach (bo wstydliwa), ale znana.
Można je dzielić na 'pre', 'in tractu' i 'post'. Sprawiają kłopot wtedy,
kiedy trzeba je różnicować z SAH. Same z siebie nie są groźne.
Idź do dobrego neurologa (z doświadczeniem w leczeniu bólów głowy),
pogadaj, daj się zbadać neurologicznie na wszelki wypadek. Z reguły NLPZ
pomagają.

Wrzuć sobie w Medline "headache associated with sexual activity". Kilka
poglądówek mi wyrzuciło.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2003-07-05 12:40:31

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:19v7v2664qwux$.dlg@always.coca.cola...

> Wrzuć sobie w Medline "headache associated with sexual activity". Kilka
> poglądówek mi wyrzuciło.

Rzeczywscie. To jest chyba to - objawy sa dokladnie takie same! Dzieki. W
razie czego jeszcze dam sie przebadac.

K.

problemy z paznokciami
dwa jajeczkowania w I cyklu