Bola mnie plecy

1. Data: 2003-10-29 05:02:18

Temat: Bola mnie plecy
Od: "kaha" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

czesto bola mnie plecy pod koniec dnia, gdy siedze nawet godzine caly czas a
jednym miejscu. bola mnie w okolicach karku i ramion, az mnie piecze czasami.

czesto tez bola mnie stawy (reumatyzm?? ), ale jestem mloda osoba (22 l.) wiec
nie rozumiemskad te bole nog. moze od butow. musze zaznaczyc ze ciezko jest mi
znalesc wygodne buty. moze jakies rady kaie buty sa wygodne i eleganckie ( mam
adidasy ktore sa wygodne ale nie zaloze ich do eleganckich spodni), mieszkam w
stanach wiec moze znacie jakies firmy co sa popularne w Stanach.

pozdrawiam
Kaska

2. Data: 2003-10-29 06:35:26

Temat: Re: Bola mnie plecy
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaha" <m...@W...com> napisał w wiadomości
> czesto bola mnie plecy pod koniec dnia, gdy siedze nawet godzine caly czas
> jednym miejscu. bola mnie w okolicach karku i ramion, az mnie piecze
czasami.

To mogą być kręgi szyjne ,pójdź do neurologa

pozdr Magda

3. Data: 2003-10-29 17:22:34

Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

Jeslimieszkasz w stanach - moze warto wybrac sie do chiropraktyka (D.C.)?
kaha wrote:
> [...]

> adidasy ktore sa wygodne ale nie zaloze ich do eleganckich spodni), mieszkam
> stanach wiec moze znacie jakies firmy co sa popularne w Stanach.

Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

ciezka choroba
Kodeina - uzaleznienie
obliczenia rozproszone w Internecie w sluzbie medycyny
ślina
dziwny smak plesni rano