Bóle brzucha spowodowane stresem

1. Data: 2014-02-12 19:38:08

Temat: Bóle brzucha spowodowane stresem
Od: "Barbara" <B...@D...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kilka razy dziennie odczuwam bóle brzucha, całego,
takie jakby poprzeczne cięcia. Nie zmieniałam diety,
wypróżnienia też mam jak zwykle.
Mam powody przypuszczać, że powodem jest stres,
a raczej poważne zmartwienie, które towarzyszy mi
od pewnego czasu.

Jakie domowe sposoby, do których zaliczam typowe
zioła, mogłyby mi pomóc i przy okazji pozwoliłyby
sprawdzić czy przyczyną są nerwy?

Będę wdzięczna za rady, nigdy do tej pory takich
środków nie potrzebowałam.

Pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2014-02-13 11:00:36

Temat: Re: Bóle brzucha spowodowane stresem
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zioła, mogłyby mi pomóc i przy okazji pozwoliłyby
> sprawdzić czy przyczyną są nerwy?
>
> Będę wdzięczna za rady, nigdy do tej pory takich

Kup spluwę i powystszelaj władzę ustawodawczą i wykonawczą, stres zmaleje.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

3. Data: 2014-02-13 11:33:42

Od: Jan Drawski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zioła, mogłyby mi pomóc i przy okazji pozwoliłyby
> sprawdzić czy przyczyną są nerwy?
>
> Będę wdzięczna za rady, nigdy do tej pory takich

Poproś jakiegoś chłopaka aby potrzymał Ci rękę na brzuchu, delikatnie go
rozmasował.

Janek

4. Data: 2014-02-13 15:13:12

Od: "Barbara" <B...@D...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest grupa dla umysłowo chorych?

EOT. Nie ma z kim rozmawiać.

Barbara

5. Data: 2014-02-13 16:17:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest grupa dla umysłowo chorych?

Sami zestresowani, takie czasy. NIe jesteś sama z tym problemem.

6. Data: 2014-02-13 17:48:29

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kup spluwę i powystszelaj władzę ustawodawczą i wykonawczą, stres zmaleje.

Nie pomoze. Pani Gronkiewicz powiedzilaa: "Jestem profesorem prawa i wiem ze
w Polsce rzadza
sady i trybunaly".
S*

7. Data: 2014-02-13 18:03:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-13 15:13, obywatel Barbara uprzejmie donosi:
> Czy to jest grupa dla umysłowo chorych?
>
> EOT. Nie ma z kim rozmawiać.

A to ty tu porozmawiać przyszłaś!
Nie po receptę.
A potem się dziwują, że tak długo się czeka na wizytę u lekarza.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

8. Data: 2014-02-13 18:20:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pomoze. Pani Gronkiewicz powiedzilaa: "Jestem profesorem prawa i wiem
> ze w Polsce rzadza
> sady i trybunaly".

Profesorowie często są w błędzie, teoretycy oddzieleni od życia.
Jak wiem, że w Polsce jest władza siły, prawo puszczy a na terenie sądu
stszelają do ludzi, i wymuszają zeznania łamiąc ręce.

9. Data: 2014-02-13 18:35:19

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Profesorowie często są w błędzie, teoretycy oddzieleni od życia.

W Trybunale i Sadzie Najwyzszym zasiadaja Profesory.
Nasza Konstytucja im powierzyla podejmownie nieodwolalnych decyzji.
S*

10. Data: 2014-02-13 20:41:47

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Trybunale i Sadzie Najwyzszym zasiadaja Profesory.
> Nasza Konstytucja im powierzyla podejmownie nieodwolalnych decyzji.

To mogą sobie siedzieć, ja wyraźnie napisałam by wzięła spluwę, a nie by
poszła do sądu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

Aparat słuchowy
160 KK...
160 KK...
160 kk
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma