Bóle głowy

1. Data: 2002-10-20 11:08:04

Temat: Bóle głowy
Od: "eRa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że w dzisiejszych czasach wszyscy cierpią na bóle głowy, ja
również należę do tych nieszczęśliwych wybrańców losy. Gdy tylko zaczyna
boleć mnie głowa, się gam po tabletkę, inaczej nie zniosłabym tego bólu,
jednak niedługo planuję zajść w ciążę i nie wiem co wtedy zrobię, przecież
nie wolno brać tabletek. może ktoś był w podobnej sytuacji? Jak sobie
radziliście z tym?
pozdrawiam era

2. Data: 2002-10-21 09:43:56

Temat: Re: Bóle głowy
Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eRa" <e...@p...onet.pl> wrote in news:aou2ql$jv2$1@ftp.icpnet.pl:

> zaczyna bolec mnie glowa, sie gam po tabletke, inaczej nie znioslabym
> tego bólu, jednak niedlugo planuje zajśc w ciąze i nie wiem co wtedy
> zrobie, przeciez nie wolno brac tabletek. moze ktoś byl w podobnej
> sytuacji? Jak sobie radziliście z tym?

Jesli to bole migrenowe, to srodki przeciwbolowe mozesz zastapic tryptanami
(Imigran, Zomig, ...).

pozdrawiam,
t.

3. Data: 2002-10-23 12:27:39

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Na prawde glowa zacznie Cie bolec gdy maly pojdzie do szkoly!
ret

CZEKAM, KOCHANE DZIEWCZYNY!
Ginekologu!czy to możliwe
lekarz od nerek-jaki to?