Bóle pleców, ale nie kręgosłupa

1. Data: 2010-03-27 08:38:14

Temat: Bóle pleców, ale nie kręgosłupa
Od: "Zofia" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaka może być przyczyna bólów pleców, które pojawiają się
przede wszystkim po większym posiłku.
Trwa to juz dość długo. ale początkowo pojawiało się rzadko
i po rzeczywiście obfitym posiłku.
Teraz jest coraz częstsze i po posiłkach, które nie są obfite.

Jest to rodzaj rozpierania w plecach od środka, mniej więcej
na wysokości łopatek, w każdym razie powyżej pasa. Mam
wrażenie jakby gromadziły się tam gazy, które nie mają ujścia.
Trwa po kilka godzin. Pojawia się szczególnie wieczorem.
Nie pomaga Espumisan, Rennie, No-Spa ani węgiel.

Niedomaganie jakiego narządu może być przyczyną i jakie proste
(najlepiej ziołowe) leki mogłyby dawać ulgę ?

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

Zofia

2. Data: 2010-03-27 09:43:59

Temat: Re: Bóle pleców, ale nie kręgosłupa
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27-03-2010 09:38, Zofia pisze:
> [...]
> Nie pomaga Espumisan, Rennie, No-Spa ani węgiel.
>
> Niedomaganie jakiego narządu może być przyczyną

Z opisu dokładnie jak moje bóle, które, jak się okazało później, były
spowodowane przeciskaniem się bardzo drobnych kamieni żółciowych przez
przewód wspólny trzustki i woreczka żółciowego. Raz się jedne kamyczek
nie zdolał przecisnąć i zrobiło się ostre zapalenie trzustki.

Oczywiście to może być coś banalnego z żołądkiem, ale radziłabym nie
lekceważyć tych objawów, umiejscowienie bólu jest mi bardzo znajome.
I nie jest to znajomość którą mile wspominam.

Nie oglądaj się, tylko do lekarza.

i jakie proste
> (najlepiej ziołowe) leki mogłyby dawać ulgę ?

A czemu najlepiej ziołowe?
Czyżbyś padła ofiarą popularnego przesądu, że ziołowe leki są zawsze
bezpieczne?
A słyszałaś o belladonnie? O skutkach ubocznych leczniczych preparatów z
dziurawca lub miłorzębu? Piołun poprawia trawienie ale przedawkowany
jest toksyczny i powoduje halucynacje. Cykuta to też ziółko. Jak masz
pecha to możesz umrzeć i po rumianku.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl
GG: 5303813

3. Data: 2010-03-27 10:13:52

Od: "Zofia" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tych objawów, umiejscowienie bólu jest mi bardzo
> znajome.
> I nie jest to znajomość którą mile wspominam.

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Obawiam się, że wizyta u lekarza
skończy się skierowaniem na operację. Czy w Twoim wypadku tak było?
Co do leków ziołowych, to wspomniałam o nich dlatego, że generalnie
chodziło mi o leki proste, do kupienia bez recepty, a te częściej można
właśnie kupić w zielarni. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że leki
ziołowe też mogą być silne, a nawet niebezpieczne.

Pozdrawiam
Zofia

4. Data: 2010-03-27 12:02:40

Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Obawiam się, że wizyta u lekarza
> skończy się skierowaniem na operację. (...)

Znaczy się, wolisz cierpieć i ryzykować powikłania, z którymi może nie
być już tak łatwo, jak z przysłowiową "sraczką"?

--
((*))
((+))

5. Data: 2010-03-27 12:17:24

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niedomaganie jakiego narządu może być przyczyną i jakie proste
> (najlepiej ziołowe) leki mogłyby dawać ulgę ?

Witam,
Zanim siegniesz po radykalne sposoby, sprobuj herbatki ziolowej Verdin. Sa
do kupienia tez tabletki pod ta nazwa, ale ja zastosowalam i nadal stosuje
wlasnie herbatke i z pozytywnym skutkiem.
Cierpialam ponad 3 m-ce z podobnymi dolegliwosciami do twoich. Odczuwalam
tak silny bol plecow na wysokosci dolnej cz. lopatek, ze nie moglam
swobodnie oddychac. Bole mialam rowniez w gornej cz. brzucha pod żebrami.
Mialam zrobionych wiele badan, ale praktycznie do niczego nie mozna sie bylo
przyczepic, no, poza lekkim wzrostem bilirubiny (1,4). Lekarz zaproponowal
No-spe... Kupilam herbatke Verdin i poczulam ulge juz po jednej wypitej
szklance. Pije ja teraz codziennie 3-4 x dziennie i jest zdecydowanie
lepiej.

Iwona

6. Data: 2010-03-27 15:27:48

Od: "Zofia" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bilirubiny (1,4). Lekarz zaproponowal No-spe...
> Kupilam herbatke Verdin i poczulam ulge juz po jednej wypitej szklance. Pije ja

Bardzo Ci dziękuję. Poszłam do apteki i taką herbatkę kupiłam. Zapytałam
panią farmaceutkę o ewentualne skutki ubocznę i dowiedziałam się, że jeśli
mi nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi. Zatem spróbuję.

Pozdrawiam
Zofia

7. Data: 2010-03-27 16:27:26

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 13:17, Iwona_s pisze:

> [...]
> No-spe... Kupilam herbatke Verdin i poczulam ulge juz po jednej wypitej
> szklance. Pije ja teraz codziennie 3-4 x dziennie i jest zdecydowanie

Nigdzie nie widzę Verdin tylko to:
http://www.doz.pl/apteka/p15201-Verdina_fix_20_sasze
tek
Czy to jest to samo? Czy ta herbatka nie jest przypadkiem przeczyszczająca?

--
animka

8. Data: 2010-03-27 16:28:24

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 16:27, Zofia pisze:

> Bardzo Ci dziękuję. Poszłam do apteki i taką herbatkę kupiłam. Zapytałam
> panią farmaceutkę o ewentualne skutki ubocznę i dowiedziałam się, że jeśli
> mi nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi. Zatem spróbuję.

Kupiłaś Verdin, czy Verdina Fix?

--
animka

9. Data: 2010-03-27 16:38:05

Od: "Zofia" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłaś Verdin, czy Verdina Fix?

Kupiłam Verdin Fix, 20 saszetek, za 6,72 zł.

Pozdrawiam
Zofia

10. Data: 2010-03-27 17:04:21

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 17:38, Zofia pisze:

> Kupiłam Verdin Fix, 20 saszetek, za 6,72 zł.

Tak się zastanawiam jaka jest różnica oprócz nazwy w tej herbatce.

--
animka

Czy jest ryzyko?
DERMATOLOG - pytanie - zniekształcone paznokcie u dziecka
dieta która pozwoli odktyć alergię ?
Ważność recepty
sposoby na dłuższe pompowanie :)