Bóle pleców, ale nie kręgosłupa

11. Data: 2010-03-27 21:38:07

Temat: Re: Bóle pleców, ale nie kręgosłupa
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

Nigdzie nie widzę Verdin tylko to:
http://www.doz.pl/apteka/p15201-Verdina_fix_20_sasze
tek
Czy to jest to samo? Czy ta herbatka nie jest przypadkiem przeczyszczająca?
--
animka

To jest dokładnie ta herbatka. Nie jest przeczyszczająca. Wspomaga
trawienie, pracę wątroby i jelit. Dzięki tej herbatce nie mam już uczucia
pelności w nadbrzuszu i odbijania.

Iwona

12. Data: 2010-03-27 21:45:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 17:38, Zofia pisze:

> Kupiłam Verdin Fix, 20 saszetek, za 6,72 zł.

Tak się zastanawiam jaka jest różnica oprócz nazwy w tej herbatce.
--
animka

Nie ma żadnej różnicy. Producent i skład jest dokładnie ten sam. Być może
zmienili nazwę dodając "a" na końcu dla odróżnienia od Verdin w tabletkach.

Iwona

13. Data: 2010-03-28 00:58:45

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 22:38, Iwona_s pisze:
> To jest dokładnie ta herbatka. Nie jest przeczyszczająca. Wspomaga
> trawienie, pracę wątroby i jelit. Dzięki tej herbatce nie mam już uczucia
> pelności w nadbrzuszu i odbijania.

Mnie lakarka endokrynolog w celu odtrucia żołądka po Thyrozolu
zapisywała proszki Nolpaza. Mniej więcej takie samo działanie (tak myślę).
Jeśli ta herbatka nie powoduje przeczyszczania to też sobie kupię.
Dzięki.

--
animka

14. Data: 2010-03-28 10:54:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zapisywała proszki Nolpaza. Mniej więcej takie samo działanie (tak myślę).
Jeśli ta herbatka nie powoduje przeczyszczania to też sobie kupię.

NOLPAZA-to jest lek zmniejszający kwaśność soku żołądkowego.
Wg ulotki - Wskazania: Choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy, choroba
refluksowa przełyku oraz zapobieganie jej nawrotom, zespół Zollingera i
Ellisona. Zapobieganie owrzodzeniom żołądka i dwunastnicy wywołanym
stosowaniem niewybiórczych niesteroidowych leków przeciwzapalnych u osób z
grup zwiększonego ryzyka wymagających długotrwałego stosowania tych leków.

Natomiast Verdin(a), tak jak wczesniej wspomniałam, wspomaga trawienie,
pracę wątroby i jelit.

Przyjmownie jedno z drugim wcale się nie wyklucza. Ja od kilku lat przyjmuję
leki z grupy polprazol, właśnie na zmniejszanie kwśności soków żołądkowych.

Iwona

15. Data: 2010-03-28 14:51:27

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-28 12:54, Iwona_s pisze:
> [...]
> leki z grupy polprazol, właśnie na zmniejszanie kwśności soków żołądkowych.

Jutro sobie kupie tę herbarkę.
Gdzieś w internecie wyczytalam, że ona ma przy okazji właściwości
odchudzające.
Straszny apetyt miałam ostatnio i ze 3 kg. wypadałoby zrzucić.

--
animka

Czy jest ryzyko?
DERMATOLOG - pytanie - zniekształcone paznokcie u dziecka
dieta która pozwoli odktyć alergię ?
Ważność recepty
sposoby na dłuższe pompowanie :)