Bóle zginaczy nóg

następny post »
From: Zmartwiony <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Bóle zginaczy nóg
Date: Sun, 25 Sep 2005 16:08:40 +0000 (UTC)

Szanowni grupowicze, mam problem, dla mnie nierozwiązalny. Otóż bolą mnie
(i to porządnie) mięśnie z tyłu ud, zginacze. Bolą jak je opieram na
czymkolwiek (np. siedzenie, leżenie na plecach) a ostatnio czuję silny
przykórcz tych mięśni.... Byłej już u kilku lekarzy, ale żaden nawet nie
wie, co to...(neurolog, ortopeda, badanie Doplera...) Już nie mam pomysłu,
do kogo się udać, a nogi bolą coraz bardziej... Nie mogę siedzieć,
prowadzić samochodu... Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? (Nie licząc
amputacji.... :) )