Bóle zginaczy nóg

1. Data: 2005-09-25 16:08:40

Temat: Bóle zginaczy nóg
Od: Zmartwiony <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze, mam problem, dla mnie nierozwiązalny. Otóż bolą mnie
(i to porządnie) mięśnie z tyłu ud, zginacze. Bolą jak je opieram na
czymkolwiek (np. siedzenie, leżenie na plecach) a ostatnio czuję silny
przykórcz tych mięśni.... Byłej już u kilku lekarzy, ale żaden nawet nie
wie, co to...(neurolog, ortopeda, badanie Doplera...) Już nie mam pomysłu,
do kogo się udać, a nogi bolą coraz bardziej... Nie mogę siedzieć,
prowadzić samochodu... Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? (Nie licząc
amputacji.... :) )

2. Data: 2005-09-27 01:24:33

Temat: Re: Bóle zginaczy nóg
Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zmartwiony" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
.sky.pl...
> [...]
> do kogo się udać, a nogi bolą coraz bardziej... Nie mogę siedzieć,
> prowadzić samochodu... Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? (Nie licząc

Tylna strona ud to raczej prostowniki niz zginacze.
Poszukaj kogos ktos zajmuje sie terapią manualną, byle nie ze szkoły tzw."
radzieckiej". Najprostszy test, to zapytac, czy wie co to "hamstringi".

3. Data: 2005-09-28 18:39:28

Od: Zmartwiony <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek R napisał:

> Tylna strona ud to raczej prostowniki niz zginacze.
> Poszukaj kogos ktos zajmuje sie terapią manualną, byle nie ze szkoły tzw."
> radzieckiej". Najprostszy test, to zapytac, czy wie co to "hamstringi".

Zginają w kolanach, prostują w biodrach :) Ale po prawdzie to się nie znam
:)
A co to te "hamstringi"? Muszę wiedzieć, jeśli mam zapytać...

I dzięki za odpowiedź, choć coś...

4. Data: 2005-09-30 18:55:05

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zginają w kolanach, prostują w biodrach :) Ale po prawdzie to się nie znam
> :)
> A co to te "hamstringi"? Muszę wiedzieć, jeśli mam zapytać...
>
> I dzięki za odpowiedź, choć coś...

Zginacze stawu kolanowego, gwoli ścisłości. Bolą, bo są przykurczone.
Natychmiast powinno pomóc rozciąganie, przykładowo:
http://www.exrx.net/Stretches/Hamstrings/LyingTowel.
html
Lepiej jednak jeśli reguły ćwiczeń wytłumaczy Ci fizjoterapeuta bądź
wspomniany terapeuta manualny.
Właściwe pytanie brzmi dlaczego Ci się one tak przykurczyły? Generalnie są to
tzw mięśnie posturalne, które się przykurczają, ale zwykle nie aż do bólu.
Terapeuta powinien Ci zbadać resztę norm elastyczności mięśniowej (jeśli nie
wie co to, to mu podziękuj) i kręgosłup. Nie masz przypadkiem wielu problemów,
wielu wewnętrznych sprzeczności itp?
Repair.

5. Data: 2005-09-30 22:48:42

Od: "Capture" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylna strona ud to zdecydowanie zginacze (mm. zginające w stawie kolanowym).
Coś mi się wydaje że znowu zabawiamy się we wróżenie z fusów. Jeśli ból
pojawia się np przy siedzeniu to "przykurcz" raczej nie jest główną
przyczyną bólu. Może warto zasięgnąć rady angiologa. Fakt jest taki że mimo
wszystko zgadzam się w 100% z tym co napisał Repair jeśli to przykurcz grupy
kulszowo-goleniowej.
Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> wie co to, to mu podziękuj) i kręgosłup. Nie masz przypadkiem wielu

[ogloszenie] tlumaczenia medyczne pl-eng
Krwiobieg
co zamiast diane 35 ?
Dużo pozycji dla studentów.
gdzie w polsce dobra klinika (kregoslup)