Bombki recznie malowane

1. Data: 2002-12-18 07:36:16

Temat: Bombki recznie malowane
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w jednym z supermarketow u nas przy stoisku z bombkami siedzialy
dwie panie i .... recznie malowaly bombki ! Przyznaje, ze pierwszy raz na
zywo widzilam takie poczynania i ... naprawde jestem pod wrazeniem.
Bardzo zainteresowalam sie nie tyle gotowymi bombkami (a panie malowaly w
roznych trendach: od tradycyjnych, do nazwijmy to nowoczesnych), co sposobem
malowania i materialami. Niestety nie udalo mi sie podpatrzec, jakich farb
uzywaly, bo mialy poszczegolne kolorki powlewane do zwyklych sloiczkow, bez
etykiet z nazwami :-(. Farbki nakladaly nie tylko pedzelkami, ale tez...
czyms, co nazwalabym szklana (?) pipetka, ktora w 3-4 cm od 'ostrza'
posiadala wybrzuszenie na sciankach, czyli taki zbiorniczek na farbke.
Widzialayscie moze takowe przybory ?!? Mnie bardzo interesuja. Napewno nie
na tegoroczna Gwiazdke, ale chociaz na przyszla ! :-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-12-18 09:23:50

Temat: Re: Bombki recznie malowane
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> :

> [...]
> takowe przybory ?!? Mnie bardzo interesuja. Napewno nie na tegoroczna
> Gwiazdke, ale chociaz na przyszla ! :-)))

Tiaaa, kiedyś widziałam jak byłam młodsza - koleżanka mojej mamy malowała
bombki zawodowo - w domu oczywiście, ktoś jej przywoził całe kartony
czystych bombek, chyba też jakieś wzorki + rzeczy do malowania, a ona
siedziała w domu i godzinami malowała :) Przyglądałam się temu z zachwytem
w oczach i podziwiałam tylko - do dzisiaj na choince u mnie w domu co roku
wisi kilka bombek jej roboty.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-12-18 18:36:53

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu można takie rzeczy kupić w sklepach dla plastyków (np. Jatki)
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2002-12-19 06:17:21

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> We Wrocławiu można takie rzeczy kupić w sklepach dla plastyków (np. Jatki)

Wow ! Czyli sa realne szanse na kupienie tego w sklepie !
Od Wroclawia dzieli mnie .. hohohohh :-))))
Ale moze w innych miastach w sklepach z podobnym asortymentem tez sie cos
znajdzie ?

Mirko, nie wiesz, czy to tylko sprzedaz 'sezonowa', czy moze caloroczna ?

Pozdrawiam
Asia

cos szwankuje
wykrój-bezrękawnik,kam izelka