Bonsai z Klonu palmowego

1. Data: 2006-06-15 19:07:37

Temat: Bonsai z Klonu palmowego
Od: Borys <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!

Chcialbym uformowac sobie bonsai z klonu palmowego.
Mam jeden duzy w ogrodzie i zastanawiam sie czy i jak daloby sie go
wykorzystac do tego celu. Jak go rozmnozyc aby nadawal sie do formowania w
doniczce ?
Czy macie doswiadczenie w tej dziedzinie ?
Za wszelkie rady z gory dziekuje :)

Pozdrawiam

Borys_x

2. Data: 2006-06-15 19:37:40

Temat: Re: Bonsai z Klonu palmowego
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borys napisał(a):
> [...]
> doniczce ?
> Czy macie doswiadczenie w tej dziedzinie ?

Polecam lekturę "Bonzai z naszych drzew" W. Kohlhepp.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-06-15 19:43:52

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam lekturę "Bonzai z naszych drzew" W. Kohlhepp.

Naszych? :-D

Elfir

4. Data: 2006-06-15 19:53:31

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir Dar'n'Ytta napisał(a):

> Naszych? :-D

Też się dziwiłem ale tam jest opisane jak robić a z czego to rzecz
drugorzędna.
;-)
pozdr. Jerzy

Prosze o pomoc w identyfikacji