Bonus telefon

1. Data: 2013-09-07 14:46:07

Temat: Bonus telefon
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Hej :* :* :*
Odbierz doladowanie telefonu :) ja juz wzielam latwy.pl/doladowanietelefon
pamietajcie o podziekowaniu :p

2. Data: 2013-09-07 15:34:08

Temat: Re: Bonus telefon
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Hej :* :* :*
> Odbierz doladowanie telefonu :) ja juz wzielam latwy.pl/doladowanietelefon
> pamietajcie o podziekowaniu :p

Podziekuje ci, jak zwrócisz kase za te SMSy, które dostane po tym
"doladowaniu". Albo dokopie ci do tego oszukanczego lba malego, glupiego
cwaniaczka. Moze sie przedstawisz z imienia i nazwiska- to ci podesle te
podziekowania?

"Kto rzadzi przeszloscia, w tego rekach jest przyszlosc; kto rzadzi
terazniejszoscia, w tego rekach jest przeszlosc."
G. Orwell

Chiron

Koty majom takie milusie bzuski :-)
Do Chirona --- Na razie mówię mantry...
Do Chirona --- Na razie mówię mantry...
globik podrywany
Jak Jeżyk z Prosiaczkiem szukali boga i co z tego wyszło