Borelioza?

1. Data: 2003-09-29 16:35:13

Temat: Borelioza?
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - jakieś trzy lata temu użarł mnie kleszcz. Wykręciłem go
chyba bardzo wcześnie. Pozostała w tym miejscu maleńka grudka, była przez
jakieś dwa lata, potem zniknęła. Nie swędziała, nie bolała, nie była
zaczerwieniona. Teraz nie potrafiłbym nawet wskazać miejsca, gdzie to
było. Oczywiście nie poszedłem do lekarza. ;) Ostatnio mi zaświtało, że w
sumie takie objawy daje borelioza. Poczytałem trochę w sieci na temat
objawów i poza tą grudką - niczego nie zauważyłem. Anyway, za jakieś dwa
tygodnie wybiorę się do dermatologa (wcześniej nie da rady, jestem poza
domem), natomiast teraz już ciekawi mnie ew. diagnostyka - w jaki sposób
coś tutaj sprawdzić, jeśli nawet nie potrafię wskazać miejsca użarcia?

No i jeśli jestem zakażony, to co już do tego czasu mogłem sobie uszkodzić
i jak bardzo?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl