Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!

1. Data: 2022-11-22 18:00:43

Temat: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Precz z tęczowymi opaskami ??WYBIÓRCZOŚĆ przeczy różnorodności - tęczowe
opaski to WYBIÓRCZA promocja konkretnej opcji.

https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/mundial-2022-teczo
wa-opaska-kapitanska-sponsor-niemiec-deutsche-teleko
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

I W OGÓLE PRECZ Z MIESZANIEM SEKSU DO SPORTU!

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-11-22 20:08:32

Temat: Re: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 22.11.2022 18:00, XL wrote:
> [...]
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

> I W OGÓLE PRECZ Z MIESZANIEM SEKSU DO SPORTU!

Założyć ci dzido bloga na wordpressie, żebyś miała gdzie wychlipywać te
żałosne pierdy?
To jest grupa PSYCHOLOGIA. A to, że potrzebujesz wizyty u psychologa,
nie oznacza, że możesz anektować całą grupę psychologiczną.

Przykre, że nie masz znajomych z którymi mogła byś się tymi mądrościami
z babcinego kartonika podzielić, ale tu już nic nie poradzę.

Zatem... won stąd, idź sobie do swojego proboszcza, jeśli jeszcze cię
nie ma dość i jemu popłacz w kaftanik.

--
pzdr
Roman

3. Data: 2022-11-22 20:46:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2022 o 18:00, XL pisze:
> [...]
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

> I W OGÓLE PRECZ Z MIESZANIEM SEKSU DO SPORTU!

Lepiej by się zajęli korupcją u siebie w zarządzie.

--
Ewa

4. Data: 2022-11-22 21:58:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://tiny.pl/wd7ch

5. Data: 2022-11-23 08:54:05

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 22.11.2022 21:58, XL wrote:

> https://tiny.pl/wd7ch

Skoro już zrobiłaś burdel z porządnej grupy to masz dzidka, posłuchaj
jednego ze swoich idoli:

https://www.youtube.com/watch?v=6xnFebPVzVI

Tacy jak on, z programu Kompetentni+, doprowadzą ten kraj do dobrobytu!

--
pzdr
Roman

6. Data: 2022-11-23 10:12:45

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2022 17:00:43 -0000 (UTC), XL napisał(a):

> [...]
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

> I W OGÓLE PRECZ Z MIESZANIEM SEKSU DO SPORTU!

Chciałaś napisać: ŻID-y do domu?

7. Data: 2022-11-23 15:28:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:
> Dnia Tue, 22 Nov 2022 17:00:43 -0000 (UTC), XL napisaĹ,(a):

wa-opaska-kapitanska-sponsor-niemiec-deutsche-teleko
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

> ChciaĹ,aĹ> napisaÄ?: Ĺ>>ID-y do domu?

Napisałam DOKŁADNIE TO, co CHCIAŁAM NAPISAĆ. Nie umiesz przeczytać - idź na
kurs.

8. Data: 2022-11-23 16:11:15

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2022 14:28:47 -0000 (UTC), XL napisał(a):

wa-opaska-kapitanska-sponsor-niemiec-deutsche-teleko
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

> Napisałam DOKŁADNIE TO, co CHCIAŁAM NAPISAĆ. Nie umiesz przeczytać - idź na
> kurs.
Ale po co się denerwujesz. Aż czytnikowi Twojemu się udzieliło.
Też jestem przeciwny mieszaniu "SEKSU DO SPORTU" i partnerki*
nie tylko naszych trampkarzy winny pozostać w domu.

--
* WAG's - PL: ŻID-y

9. Data: 2022-11-23 18:18:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:

> [...]
> Też jestem przeciwny mieszaniu "SEKSU DO SPORTU" i partnerki*
> nie tylko naszych trampkarzy winny pozostać w domu.

,,Partnerki"? - heteroseksualizm, dziwnym trafem, nie jest promowany na
boiskach ?Tęczowe opaski go ewidentnie nie dotyczą...

10. Data: 2022-11-24 10:03:56

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2022 17:18:41 -0000 (UTC), XL napisał(a):

> [...]
>>

> ,,Partnerki"? - heteroseksualizm, dziwnym trafem, nie jest promowany na
> boiskach. Tęczowe opaski go ewidentnie nie dotyczą...
No cóż, lewactwo znalazło sobie nowy "proletariat" i go "wyzwala".

Jak znikło Wapno.
To Niemcy blokują KPO.
Powietrzna eskorta reprezentacji na Mundial.
IKEA jest be, tak!
,,Polska państwem religijnym?"