Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!

11. Data: 2022-11-24 10:25:15

Temat: Re: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:
> [...]
wa-opaska-kapitanska-sponsor-niemiec-deutsche-teleko
m-chce-wyjasnien-rewe-wstrzymuje-reklamy-6231868

> No cóż, lewactwo znalazło sobie nowy "proletariat" i go "wyzwala".

Dokładnie tak, lecz ten ,,proletariat" jest wielokrotnie mniej liczny niż
poprzedni, no i tym razem jest bogaty, dlatego poszły środku na kampanię
powiększania stada stricte roboczego, które można będzie pchnąć na ulice,
wykorzystać w wyborach i nie tylko w wyborach...?
Praca nad powiekszaniem stada prowadzona jest przez mieszanie w głowach
dzieciakom (one są celem, bo tylko one chłoną wszystko) już od przedszkola,
że płeć jest jedynie sprawą wyboru (a nie biologii), że ,,miłość to miłość",
że trzylatek ma prawo do wyrażenia zgody na seks, a w ogóle to ,,róbta, co
chceta, ale najpierw to my wam powiemy, czego chceta" ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

12. Data: 2022-11-24 12:15:52

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2022 o 10:25, XL pisze:

> Dokładnie tak, lecz ten ,,proletariat" jest wielokrotnie mniej liczny

I znowu to rozdwojenie jaźni prawaków.
Niby ci wasi wszyscy wrogowie zawsze są mniej liczni i słabsi (i zapewne
dlatego są waszymi wrogami...) i równocześnie tak silni, że ze strachu
przed nimi sracie w gacie.

> niż poprzedni, no i tym razem jest bogaty,

Aaaa... i tu was boli...

> dlatego poszły środku na kampanię
> powiększania stada stricte roboczego, które można będzie pchnąć na ulice,
> wykorzystać w wyborach i nie tylko w wyborach...?

Boisz się, że za pieniądze możesz zmienić swoje preferencje seksualne?

> Praca nad powiekszaniem stada prowadzona jest przez mieszanie w głowach
> dzieciakom (one są celem, bo tylko one chłoną wszystko) już od przedszkola,
> że płeć jest jedynie sprawą wyboru (a nie biologii),

Jak zwykle ciut bardziej skomplikowane sprawy cię przerastają
https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82e%C4%87

...ale bądź choć raz konsekwentna: skoro to sprawa biologii, a nie
wyboru, to na chuj się czepiasz tych ludzi?

I co się ich tak boisz? Bo skoro to nie kwestia wyboru tylko biologii,
to przecież żadne pieniądze na "powiększenie stada" tej biologii nie
zmienią...
Boisz się, że ciebie zmienią? Nie jesteś pewna swojej orientacji seksualnej?

> że ,,miłość to miłość",
> że trzylatek ma prawo do wyrażenia zgody na seks,

Dobrze, że chociaż klechy o tę zgodę pytają...

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.
Piotr

13. Data: 2022-11-24 14:19:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieciakom (one są celem, bo tylko one chłoną wszystko) już od przedszkola,
> że płeć jest jedynie sprawą wyboru (a nie biologii)

No to nie ma się czym przejmować, z biologią nic ani nikt nie wygra.

--

Ewa

14. Data: 2022-11-24 14:38:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No to nie ma się czym przejmować, z biologią nic ani nikt nie wygra.

To jest oczywiste i lewactwo dobrze o tym wie, dlatego nie liczy na samego
króliczka, lecz na to, aby go dostatecznie długo gonić (i ugrać ile się
da), zanim ludzie ZNOWU pogonią JE.
Je je.

15. Data: 2022-11-24 14:47:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2022 o 14:38, XL pisze:

> To jest oczywiste i lewactwo dobrze o tym wie

Czyli jak zwykle  - najpierw tworzysz smoka, a potem z nim walczysz.

Je je je

--
Ewa

16. Data: 2022-11-24 16:24:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]

Że uzupełnię tę wycinankę:

,,(...)dlatego nie liczy na samego króliczka, lecz na to, aby go dostatecznie
długo gonić (i ugrać ile się da), zanim ludzie ZNOWU pogonią JE. Je je. ,,

Uciekasz się do wycinanek - dobry znak. Znaczy wiesz, o czym piszę.

> Czyli jak zwykle  - najpierw tworzysz smoka, a potem z nim walczysz.
>
> Je je je

Twój smok - Twoje wycinanki.

17. Data: 2022-11-30 17:19:53

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.11.22 um 08:54 schrieb Roman Tyczka:

> Skoro już zrobiłaś burdel z porządnej grupy to masz dzidka, posłuchaj
> jednego ze swoich idoli:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=6xnFebPVzVI
>
> Tacy jak on, z programu Kompetentni+, doprowadzą ten kraj do dobrobytu!

Dobre! Az dziw bierze, ze gość skończył studia itd.
A co do tej grupy (tudziez innych, z których zrezygnowałem, bo szkoda
czasu), to było jeszcze ciekawiej. Pani XL uzupełniła braki i dzielnie
zmierza do celu, zeby zagladali tutaj chorzy i inne świry tudziez rózne
trolle.
Kiedyś było chociaz śmiesznie. Produkował sie jakiś pedofil,
niepełnosprawny na umyśle, który podkochiwał sie w siostrzyczkach z domu
opieki oraz nieszcześnik, który słał listy do dzieci świata. A moze była
to jedna osoba? Nie pamietam, bo nie śledziłem. Działał lub działali tez
jegomoście z sympatiami wschodnimi brzydzacy sie kapitalizmem, Ameryka i
zgniłym Zachodem.
Nie ma sensu idiocie tłumaczyć, ze jest idiota, choremu radzić wizyte u
specjalisty, a trolla wyzywać od "ruskiej onucy" lub słać do Putina.

https://tinyurl.com/yc2c6kp3
--
https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/8tPAYw
0oJjI

18. Data: 2022-12-01 18:14:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Consecter <A...@e...com> wrote:

> [...]
> czasu), to było jeszcze ciekawiej. Pani XL uzupełniła braki i dzielnie
> zmierza do celu, zeby zagladali tutaj chorzy i inne świry tudziez rózne

Fajnie, że zajrzałeś. A która to twoja kategoria, bo w twoim przypadku ich
nie rozróżniam?
?

> [...]
> to jedna osoba? Nie pamietam, bo nie śledziłem. Działał lub działali tez
> jegomoście z sympatiami wschodnimi brzydzacy sie kapitalizmem, Ameryka i

Pop...nego lewaka wtedy nie było, ale już paru was jest ?

> Nie ma sensu idiocie tłumaczyć, ze jest idiota, choremu radzić wizyte u
> specjalisty, a trolla wyzywać od "ruskiej onucy" lub słać do Putina.

Bingo ? Toteż ci tego wszystkiego nie tłumaczę, nie radzę, nie wyzywam cię
od oczywistości, tudzież nigdzie nie wysyłam. Poprzestaję na własnym
niezłym ubawie między meczami ?

> https://tinyurl.com/yc2c6kp3

Se klikaj na zdrowie ?
--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Jak znikło Wapno.
To Niemcy blokują KPO.
Powietrzna eskorta reprezentacji na Mundial.
IKEA jest be, tak!
,,Polska państwem religijnym?"