Bronia pamięci żałosny rapsod.

1. Data: 2015-05-26 02:46:23

Temat: Bronia pamięci żałosny rapsod.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://natemat.pl/143637,upadek-autorytetow-salonu-k
arolaka-i-kwasniewskiego-zastapili-stanowski-i-tworc
y-memow

"Politycy, celebryci, komentatorzy, których pogląd miał przechylić szalę
zwycięstwa na stronę Komorowskiego, zostali potraktowani jak relikty
minionego systemu, który po zwycięstwie Dudy zastępuje NOWE. Jeśli w ogóle
wywarli jakiś wpływ na młodych, to odwrotny od oczekiwanego ? ich głos
jeszcze bardziej zmobilizował wyborców, by zagłosować przeciwko
urzędującemu prezydentowi.

Głos z przeszłości
O kim mowa? Sztab Komorowskiego z wielką pompą ogłaszał na przykład, że
głowa państwa cieszy się poparciem byłego prezydenta Aleksandra
Kwaśniewskiego. Potem przyszły kolejne posiłki. Deklarację poparcia złożyli
byli ministrowie spraw zagranicznych, m.in. Andrzej Olechowski, Adam Daniel
Rotfeld i Włodzimierz Cimoszewicz. Dołączył do nich Adam Michnik. Dziś
przypomina mu się, że mówił: "Komorowski przegra wybory tylko, jeśli pijany
przejedzie na pasach zakonnicę w ciąży".

W sieci, gdzie młodzi ludzie żywo komentowali kampanię, stanowisko tych
figur przyjęto w najlepszym razie z lekceważeniem, w najgorszym ? z
wzgardą. Wynik wyborów dowiódł, że młodzi po raz pierwszy tak wyraźnie
powiedzieli: "to nie są ludzie z naszego świata, to nie nasze autorytety"."

"Od lat przy okazji każdej kampanii mówiło się, że kandydat ma tym większe
szanse, im większe grono artystów, aktorów, generalnie ludzi kultury
zgromadzi po swojej stronie. Stąd "komitety honorowe", w których zasiadają
ludzie z głośnymi nazwiskami ? także z założeniem, że to autorytety,
których wyborcza instrukcja ciągnie za sobą wyborcze masy.

Wybory 2015 zadały kłam temu twierdzeniu. Więcej, właściwie po raz pierwszy
okazało się, że zaangażowanie celebryty po stronie kandydata władzy raczej
kompromituje tego pierwszego, niż pomaga drugiemu. Idealnymi przykładami są
tutaj Tomasz Karolak i Kuba Wojewódzki. Obaj zaangażowali się w kampanię
Komorowskiego (Karolak przez chwilę stał się nawet jej twarzą) i obaj
wywołali lawinę niechęci i nienawiści młodych."

"Właśnie w ten sposób internet produkuje "autorytety". Jedna wypowiedź,
gest, mem czy wpis wystarczy, by zadziałać na młodych bardziej niż
elokwentne przekazy polityków czy deklaracje poparcia "znanych i
lubianych". Bloger, który rzekomo obalił zarzuty Komorowskiego wobec Dudy z
debaty wyborczej, zrobił większą "robotę" niż politycy zachwalający celność
uwag prezydenta. Wojciech Sumliński, dziennikarz, który napisał książkę o
związkach Komorowskiego z WSI, przekonał młodych bardziej niż prof. Nałęcz
gwarantujący za życiorys głowy państwa. Tak działa sieć!"

PS.Dodam od siebie: szczytem głupoty i buty kampanijnej było POpisywanie
się, że Komorowskiego poparł tzw KLUB GENERAŁÓW. Warto spojrzeć, kto
wchodzi w jego skład:

"gen. Franciszek Puchała ? jeden z głównych planistów stanu wojennego,
autor paszkwili atakujących płk Ryszarda Kuklińskiego;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gen. Roman Misztal ? wieloletni szef komunistycznego wywiadu wojskowego,
który zwalczał opozycję demokratyczną;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gen. Józef Użycki ? szef Sztabu Generalnego LWP, członek WRON;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gen. Józef Baryła ? członek WRON, członek Politbiura KC PZPR, autor książki
?W marksizmie-leninizmie nasza siła?;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gen. Józef Szewczyk ? w stanie wojennym Naczelny Prokurator Wojskowy, który
domagał się jak najwyższych wyroków dla uczestników strajku w kopalni
?Wujek?, podległe mu organy doprowadziły do zaocznego skazania płk R.
Kuklińskiego na karę śmierci;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gen. Mieczysław Michalik ? komendant Wojskowej Akademii Politycznej im.
Feliksa Dzierżyńskiego;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gen. Zbigniew Nowak ? wieloletni wiceminister obrony narodowej PRL,
zastępca gen. Jaruzelskiego;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seniorem klubu, o czym klub pisze na swej stronie internetowej, jest
95-letni generał dywizji Teodor Kufel ? wieloletni szef bezpieki wojskowej,
absolwent kursów KGB w Moskwie w 1954 r., w czasach stalinowskich komendant
wojewódzki MO w Poznaniu.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z młodszego pokolenia w klubie działa też m.in. gen. Bolesław Izydorczyk ?
były szef WSI, jeden z głównych bohaterów książki S. Cenckiewicza ?Długie
ramię Moskwy?. "
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://niezalezna.pl/67266-klub-generalow-popiera-ka
ndydata-platformy-moze-byc-grozba

Czy człowiek prawy, Polak, niezależnie od preferencji politycznych, mógłby
mieć wątpliwość, na którego kandydata powinien po TAKIEJ referencji
głosować??????????
--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-05-26 03:03:47

Temat: Re: Bronia pamięci żałosny rapsod.
Od: "Newok" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bronia pamięci żałosny rapsod.

OK, OK
przestań już tak rozpaczać.
Za 5 lat, lub wcześniej, będziesz opluwać Dudę
Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

3. Data: 2015-05-26 13:05:50

Temat: Odp: Bronia pamięci żałosny rapsod.
Od: "Lord z Cowshed" <k...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
.net...
> [...]
> wywarli jakiś wpływ na młodych, to odwrotny od oczekiwanego ? ich głos
> jeszcze bardziej zmobilizował wyborców, by zagłosować przeciwko

Ależ rzucili Bronka na kolana! Duda wygrał zaledwie o 1,5%. To się nazywa
zwycięstwo? Fuks, a nie wygrana.

--
Lord Cowshed

4. Data: 2015-05-26 17:01:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 03:03:47 +0200, Newok napisał(a):

> OK, OK
> przestań już tak rozpaczać.
> Za 5 lat, lub wcześniej, będziesz opluwać Dudę

Jakoś L. Kaczyńskiego nie opluwałam i tak jest do dziś. A sporo lat
upłynęło :->
Bo wiesz, ja lubię WIEDZIEĆ, czego chcę, kiedy idę na wybory - własnie po
to, żeby nie marnować potem śliny...
.
> Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

Co tam, panie, w polityce?
:-)

--

Ikselka
pewni siebie."

5. Data: 2015-05-26 17:08:34

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> powiedzieli: "to nie są ludzie z naszego świata, to nie nasze autorytety"."

Kukiz, Dykiel i Cejrowski zniechęcali do PO
a prof.Wolnewicz i Pietrzak naganiali na pisiorkowo jawnie.

Tyle o autorytetach prawicy.

Układ resort-media-biznes dostali łupnia, ale sami na to zapracowali
przez 8 lat:
http://markd.pl/afery-po-ii-kadencja-cz-3-od-1800/

Gówno wprost się wylewało.

http://media.wpolityce.pl/cache/d0/b5/d0b595c31a90df
3dff408ff9be925df5.jpg
https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/05/
korupcja-andrzej-krauze.jpg
http://media.wpolityce.pl/cache/6b/a8/6ba8e20ecb11aa
69d313030051e576c7.jpg

http://z2.frix.pl/frix139/d37930a6001b20744dc00459
/A.Krauze_posada%20premiera.jpeg

http://grafik.rp.pl/grafika2/617003,638685,9.jpg
http://grafik.rp.pl/grafika2/754883,9.jpg

6. Data: 2015-05-26 17:09:05

Temat: Re: Odp: Bronia pamięci żałosny rapsod.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 13:05:50 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

> [...]
y-memow

> Ależ rzucili Bronka na kolana! Duda wygrał zaledwie o 1,5%. To się nazywa

Popatrzmy raczej na to, ze głosowali na niego ci, którzy za chwilę będą
TWORZYĆ polską przyszłość - młodzi. I to już NIE JEST fuks.
--

Ikselka
pewni siebie."

7. Data: 2015-05-26 17:13:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 08:08:34 -0700 (PDT), d...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> Tyle o autorytetach prawicy.
>
> Układ resort-media-biznes dostali łupnia, ale sami na to zapracowali

Daliśmy radę :-)
Jako żona zaufania też swój wkład w to miałam :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow
czy jestes triolofilem/ka?
Tanie państwo...
Wyjmujesz z lodówki zmrożoną butelkę...