Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści

11. Data: 2019-01-28 19:07:57

Temat: Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 18:27, b...@g...com pisze:

> Wcześniej lepiej było? Kasy brakło to wyprzedali co mogli.

Nie było aż tak źle.
A miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-01-28 21:55:48

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.01.19 um 18:11 schrieb Kviat:
> Można? Można!
>
> A jaki zdziwiony... normalnie się ubawiłem :)
>
> https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/907329222775545

> "SPOTKANIE SKRAJNEJ PRAWICY W LONDYNIE ODWOŁANE, MARCIN ROLA
> PRZESŁUCHIWANY PRZEZ BRYTYJSKIE SŁUŻBY

Po brexicie chlopcy narodowcy bede musieli wyjezdzac. Ciekawe tylko czy
pojada do ojczyzny czy np. do nas? Niemcow jako odwiecznych wrogow
powinni sie brzydzic, Francuzami jako zabojadami i nauczonymi przez
rodakow poslugiwania sie widelcem winni pogardzac itd.
Pozyjemy, zobaczymy.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

13. Data: 2019-01-28 22:51:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-28 21:55, silvio balconetti wrote:

> [...]
> powinni sie brzydzic, Francuzami jako zabojadami i nauczonymi przez
> rodakow poslugiwania sie widelcem winni pogardzac itd.

Niemcy to nasi najlepsi wrogowie, zawsze sie zaczynali i zawsze na
koniec dostawali wpierdol.

//Brytyjczycy nie są głupi i z całą pewnościa nie pozbędą kury która
znosi złote jaja.

14. Data: 2019-01-29 01:30:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?