Brzoza karłowata

1. Data: 2005-05-19 09:14:10

Temat: Brzoza karłowata
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, mam pytanie dotyczące brzozy karłowatej. Moja siostra kupiła
w zeszłym roku taką brzoże żeby mieć na balkonie, wszystko fajnie, brzoza
rosła sobie doskonale. Problem polega na tym, że w tym roku nie wypuszcza
listków. Moja siostra podłamała się, bardzo chciała mieć cały czas brzozę, a
nie tylko na jeden sezon, czy wiecie co może zrobić, żeby uratowac sytuację?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-05-19 12:00:51

Temat: Re: Brzoza karłowata
Od: "kot_behemot8" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> listków. Moja siostra podłamała się, bardzo chciała mieć cały czas brzozę,
> nie tylko na jeden sezon, czy wiecie co może zrobić, żeby uratowac

Czekać spokojnie. Betula Nana, bo o nią zapewne chodzi, wyjątkowo późno
wypuszcza listki na wiosnę. Oczywiście jest też możliwe, że nie była
podlewana i uschła... Niech siostra utnie jedną gałązkę, jeżeli w środku
jest zielona to ok, jeżeli sucha to niestety...

3. Data: 2005-05-19 14:27:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2005 12:00:51 +0000 (UTC), kot_behemot8 napisał(a):

> Czekać spokojnie. Betula Nana, bo o nią zapewne chodzi, wyjątkowo późno
> wypuszcza listki na wiosnę.

Moja zaczęła wypuszczać niedawno, jakieś 1,5 tygodnia temu.
Tyle, ze ja ją mam w gruncie.

Pozdrawiam
Marta

Jak to jest z to Accuba? - przemarza czy nie?
Roślina jak pokrzywa
Hosty
Cyclamen hederifolium
co to za roślina?