Buddyzm = brak sensu życia

1. Data: 2016-12-06 16:26:46

Temat: Buddyzm = brak sensu życia
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest sens życia? Seks? Pieniądze? Władza? Nie, sensem życia jest
Zbawienie. Jezus uczy nas jak uniknąć piekła i dostać się do Nieba. Mówi
że należy zrobić dosłownie wszystko by uniknąć piekła.
Wyobraźmy sobie że zaczyna nas kusić szatan: - chcesz iść do nieba? nie
sądzisz że to samolubstwo? każdy chce tylko iść do nieba. Zwalczyłbyś
swój egoizm gdybyś wybrał piekło. Ludzie powinni wybierać piekło, nie ma
innej drogi.
Prawda że brzmi absurdalnie?
A tymczasem buddyzm naucza, że życie nie jest darem, choć trudnym, Boga
dla nas, ale że jest karą za karmę, że życie jest czymś złym. A poza tym
że śmierć nie uwalnia z życia. Co prawda jeden Budda odkrył jak się
wyzwolić z kręgu samsary, ale nie można niczego pragnąć, więc wyzwolenia
też nie. Należy zostać bodhisattwą, który będzie się wcielał i wcielał
do tego piekielnego życia.
Widać więc jaką szatańską pułapką jest buddyzm.

2. Data: 2016-12-06 17:45:47

Temat: Re: Buddyzm = brak sensu życia
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 16:26:47 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> do tego piekielnego życia.
> Widać więc jaką szatańską pułapką jest buddyzm.

Zdarta płyta.

Na PSR dostałeś manto, kiedy została wdrożona przeze mnie regularna jatka
metodologiczna, a tutaj zaczynasz pastować? Mam zbyt mało czasu, żeby wdawać
się z Tobą jeszcze na psychologii na polemiki. Temat był wałkowany już tyle
razy, że wstydu nie masz powtarzając go i zabierając innym czas.

Veni in pace.

3. Data: 2016-12-06 18:17:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 17:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> się z Tobą jeszcze na psychologii na polemiki. Temat był wałkowany już tyle
> razy, że wstydu nie masz powtarzając go i zabierając innym czas.

Z czym się nie zgadzasz ?
Życie ma sens, a nie jest nim głoszenie bezsensu

4. Data: 2016-12-06 18:28:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-06 17:45, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:

> [...]
> się z Tobą jeszcze na psychologii na polemiki. Temat był wałkowany już tyle
> razy, że wstydu nie masz powtarzając go i zabierając innym czas.

A czemuż nie krzyż na drogę?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

5. Data: 2016-12-06 21:14:17

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 16:26, pinokio pisze:
> [...]
> do tego piekielnego życia.
> Widać więc jaką szatańską pułapką jest buddyzm.
pinokio - ty prymitywny kościelny propagandysto (lub zwykły trollu, nie
ma znaczenia), straszący swoim odpustowym piekiełkiem wszystkich, którzy
nie myślą tak, jak ty, dedykuję ci ten tekst:
http://hartman.blog.polityka.pl/2016/12/04/zyczenia-
dla-rydzyka-na-25-lat-rm/

6. Data: 2016-12-07 00:27:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 18:17:30 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Z czym się nie zgadzasz ?
> Życie ma sens, a nie jest nim głoszenie bezsensu

Owszem życie ma sens, ale pomieszany z bezsensem przeszkadzających niższych
uczuć. Jeśli wyzbędziesz się ich i kultywujesz spokój, a nie gwałtowne,
wstrząsające, dramatyczne pasje i rozterki - to ma sens całkowity.
A jeśli wyciszasz jeszcze innych, to wtedy nazywamy to sensem zdwojonym.
Nie domyślasz się, jakiego tekstu używam jako wzorca literackiego w tej
odpowiedzi (niebuddyjskiego) ? xD

7. Data: 2016-12-07 18:05:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-07 16:18, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Asz wy katotalibska ciemnoto, to juz i na drogach chcecie krzyze
> stawiac?

A po co wieszać na drzewach?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

8. Data: 2016-12-07 20:20:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 18:28:33 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2016-12-06 17:45, obywatel Jakub A. Krzewicki uprzejmie donosi:

> A czemuż nie krzyż na drogę?

> W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

E, rzecztwiście się pomyliłem.
Powinno być: Ite in pace, missa est.

9. Data: 2016-12-07 20:30:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 21:14:19 UTC+1 użytkownik CookieM napisał:
> [...]
> ma znaczenia), straszący swoim odpustowym piekiełkiem wszystkich, którzy
> nie myślą tak, jak ty, dedykuję ci ten tekst:

O widzę, że ludzie reagują. Mnie samemu bluzgać za nadto nie wypada, nad
namiętnością gniewu muszę panować i wyrywać ją jak chwasta z korzeniami w miarę
swoich możliwości. Ale widzę, że są tacy, którzy mówią z serducha, co myślą,
gdyż nie każdy zobowiązał się być opanowany.

10. Data: 2016-12-07 20:32:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>została wdrożona przeze mnie regularna jatka metodologiczna

ojapierdole, to ty taki groźmy??? przprzszm niewiedziauem

hahahahahahahhhaa

NOWE idzie!
Dość niszczenia cywilizacji!
W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.