Burda -druty

1. Data: 2002-11-13 15:42:31

Temat: Burda -druty
Od: "AniaSZ" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ktoś wspomniał o Burdzie za 9,90 o drutach... byłam w empiku i
nie znalazłam.... :((( były tylko ubranka...
czy jest to jeszcze w sklepach?
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-11-13 15:44:26

Temat: Re: Burda -druty
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dziewczyny ktoś wspomniał o Burdzie za 9,90 o drutach... byłam w empiku i
| nie znalazłam.... :((( były tylko ubranka...
| czy jest to jeszcze w sklepach?

Ja to kupowałam w ostatni piątek lub sobotę..

--
pozdrówki...

mruwa...
(toruń)

GG 332833

1. Data: 2002-11-13 15:58:48

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jakim mieście?????
Ja dziś widziałam w zwykłym osiedlowym kiosku, niestety w Warszawie. Więc
może niekoniecznie empik?

Pozdrawiam

Miłego szukania
Ela

1. Data: 2002-11-13 16:16:22

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaSZ" <J...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny ktoś wspomniał o Burdzie za 9,90 o drutach... byłam w empiku i
> nie znalazłam.... :((( były tylko ubranka...
> czy jest to jeszcze w sklepach?

Poszukaj tez w kioskach, w Gdyni nie bylo juz w empiku, a w kioskach tak,
roznie bywa:)

Elzbieta

1. Data: 2002-11-13 19:32:36

Temat: Odp: Burda -druty
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj tez w kioskach, w Gdyni nie bylo juz w empiku, a w kioskach tak,
> roznie bywa:)
>
> Elzbieta

Dokladnie,w Empiku niet,a znalazlam w kiosku,chyba w zeszly czwartek!!!
agra

1. Data: 2002-11-14 09:46:13

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aqu95g$oh1$1@absinth.dialog.net.pl...

> Dokladnie,w Empiku niet,a znalazlam w kiosku,chyba w zeszly czwartek!!!
> agra

A jeśli nie zjadę nigdzie we Wrocławiu zeskanujesz?
Kinga (Wrocław)

1. Data: 2002-11-14 09:47:08

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:aqu95g$oh1$1@absinth.dialog.net.pl...

> Dokladnie,w Empiku niet,a znalazlam w kiosku,chyba w zeszly czwartek!!!

Kupiłaś może? Jeśli nigdzie znajdę we Wrocławiu mogłabyś zeskanować? Albo
jeszcze lepiej kupić mi i przywieść na spotkanie mamusiek?
Kinga

1. Data: 2002-11-14 15:03:28

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłaś może? Jeśli nigdzie znajdę we Wrocławiu mogłabyś zeskanować? Albo
> jeszcze lepiej kupić mi i przywieść na spotkanie mamusiek?
> Kinga

Oczywiście mam na myśli skan spisu treści, żeby wiedzieć com straciła:0
Kinga

1. Data: 2002-11-15 09:46:14

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga, jak chcesz to będę Ci wysyłała pomalutku skany tej burdy - chcesz? -
jutro mam cały dzień wolny i mogę Ci poprzesyłać
więc jak? Tylko musisz odbierać bo się zapcha i wróci do mnie ;)))
kasiabe(Szczecin)

1. Data: 2002-11-15 12:43:19

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak doszedł spis treści? No to jak chcesz to kupię i prześlę Ci oryginał
;)))

kasiabe(Szczecin)
ps. Dziękuję Krysiu

ABC szydełkowania
wykroje na bokserki i nie tylko
Muliny DMC
Re: Katowice - spotkanie 2002.11.23 godz.15:00
Katowice - spotkanie sobota 2002.11.16 godz.15:00