Butapirazol - pytanie

1. Data: 2004-06-16 17:14:00

Temat: Butapirazol - pytanie
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam od ginekologa Butapirazol w czopkach (przez 10 dni) na zapalenie
jajnikow.
Tylko jestem troszke zaniepokojona bo we wskazaniach na ulotce nie ma slowa
o mojej przypadlosci ani nawet o czyms zblizonym.

Sama ulotka jest tez dosyc niepokojaca, podobnie jak opis w indexie lekow.
Koniecznosc wykonania badan krwi po 5 dniach, ze nie powinno sie leku brac
dluzej niz 7 dni, ze w razie wystapienia jakichkolwiek dolegliwosci nalezy
go odstawic, ze nie powinno sie go brac przy chorobach tarczycy.

Ja od lekarza slowa na ten temat nie uslyszalam...

Co prawda jajniki przestaly mnie juz bolec, ale niepokoj pozostaje...
Czy np. przypadkiem farmaceutka sie nie pomylila z odszyfrowywaniem
recepty?
Albo lekarz cos nie pokrecil?..

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

2. Data: 2004-06-16 17:17:27

Temat: Re: Butapirazol - pytanie
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co prawda jajniki przestaly mnie juz bolec, ale niepokoj pozostaje...
> Czy np. przypadkiem farmaceutka sie nie pomylila z odszyfrowywaniem

nie martw się , ja też to brałam na jajniki i wszystko było ok i żadnych
badań nie robiłam , więc raczej nic nie przekręcił :))

pozdr Magda

3. Data: 2004-06-16 17:22:26

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 16 Jun 2004 19:17:27 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Meg, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> nie martw się , ja też to brałam na jajniki i wszystko było ok i żadnych
> badań nie robiłam , więc raczej nic nie przekręcił :))

Dzieki - uspokoilas mnie :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

pewnie dla fachowców sprawa jasna
lekarze na wakacje poszukiwani
rwa kulszowa (c.d.) - czyżby powikłania?
Alergia - trudny przypadek
Ciąża a wiek