Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!

1. Data: 2020-04-05 23:47:00

Temat: Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=zS0_8
gYx_aM
https://youtu.be/zS0_8gYx_aM

Opublikowany 3 kwi 2020
Były pracownik Vodafone, który obecnie wdraża w Afryce nowy system finansowy oparty
na blockchain niezależny od Banku Centralnego ujawnia, czym naprawdę jest
Koronawirus- pokazuje cały kontekst oraz pozostałe elementy układanki. Wyjaśnia
przyczynę zamknięcia zbiorowych mszy i zgromadzeń w kościołach, oraz wzywa do
zjednoczenia i wspólnych działań. Teraz liczy się każdy dzień! Wrogowie ludzkości
bowiem przyspieszyli swoje działania, jakby czując, że teraz ważą się losy świata!

strona: www. samoświadomi.pl

Link do filmu w oryginale:
https://www.brighteon.com/18a673d2-d9f2-4033-8899-e1
cb42632dc9?fbclid=IwAR2x7ur5FupX2KdTLEwXcaEGy_LPYdy7
OYVvQDvhVVHxlmshUgtPBHfQW3Q

2. Data: 2020-04-06 00:45:22

Temat: Re: Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 23:47, m...@g...com wrote:

> [...]
>
> Link do filmu w oryginale:
> https://www.brighteon.com/18a673d2-d9f2-4033-8899-e1
cb42632dc9?fbclid=IwAR2x7ur5FupX2KdTLEwXcaEGy_LPYdy7

Problem z 5G jest taki, ze to jest chinska technologia.
Po raz pierwszy od 500 lat, od wypraw Columba, Anglosaksoni zostali
wyprzedzieni technologicznie przez Chinczykow...

3. Data: 2020-04-06 00:57:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk
Polak mieszkający w Anglii ujawnia jak media kłamią w sprawie Covid 19.Manipulacja i
oszustwo

4. Data: 2020-04-06 01:22:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O 5g i vifi:
https://m.youtube.com/watch?v=4qnky8okx_Y
https://m.youtube.com/watch?v=vfYNV93SGEA

5. Data: 2020-04-06 02:22:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 00:57, m...@g...com wrote:

> https://m.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk
> Polak mieszkający w Anglii ujawnia jak media kłamią w sprawie Covid 19.Manipulacja
i oszustwo

bardzo ciekawe, ale nie o 5G...

6. Data: 2020-04-06 02:34:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 01:22, m...@g...com wrote:
> O 5g i vifi:
> https://m.youtube.com/watch?v=4qnky8okx_Y
> https://m.youtube.com/watch?v=vfYNV93SGEA

To takie zaklinanie zwierzynca argumentami w ktore jest gotow uwierzyc...
Rzeczywisty problem jest taki, ze wraz z 5G, Chiny beda mogly
kontrolowac przeplywy strategiczne. Jest to ewenement od 500 lat...

dr Jacek Bartosiak - "Geopolityka Nowych Technologii"
https://www.youtube.com/watch?v=bZEtkO2hwVU

S&F Hero: 5G, geopolityka i memorandum Crowe'a (Podcast)
https://www.youtube.com/watch?v=Oa1K8JE4_Cg

7. Data: 2020-04-06 03:02:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 02:34, Izaura wrote:

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=bZEtkO2hwVU
>
> S&F Hero: 5G, geopolityka i memorandum Crowe'a (Podcast)

//tu wersja dla pieciominutowcow...
dr Jacek Bartosiak w Świetlicy Wolności. "Geopolityka Nowych Technologii"
https://www.youtube.com/watch?v=7DI_tNL95N4

8. Data: 2020-04-06 10:27:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2020 o 00:57, m...@g...com pisze:

> https://m.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk
> Polak mieszkający w Anglii ujawnia jak media kłamią w sprawie Covid 19.Manipulacja
i oszustwo

Dotrwałem do momentu, gdy koleś odkrywa karty. Antyszczepionkowiec.
I wszystko jasne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2020-04-06 11:09:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak juz napisalem, to takie zaklinanie zwierzynca argumentami w ktore
[...]

---
A tacy odbrazawiacze sPIS-KOw o 5G to hinscy&KOrpo agenci NWO?:
https://m.youtube.com/watch?v=_57xbljtQ-U
Ale dobrze zrobione -nie POwiem! :)))
I gosc twierdzi ze nie ma ZADNYCH! naukowych dowodow na szkodliwosc ;P
Mnie by przekonal gdyby sobie wsadzil glowe do dzialajacej mikrofali ;)))

Tu instruktaz i...mimochodem wsPOmniane te POst-wojsKOwe 26GHz!!! dla 5G:
https://m.youtube.com/watch?v=f5Te4LetIj4

Pietnowany w pierwszym materiale Zieba nadal twierdzi swoje:
https://m.youtube.com/watch?v=4qnky8okx_Y

10. Data: 2020-04-06 11:16:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dr Jacek Bartosiak w Świetlicy Wolności.
---
Logo:
Czerwony Nedzwiedz z POchodniom Wolnosci! ;P
"Swietlica Wolnosci" -haslo az boli! ;P
SymBOLIka cepa i mlota, zero finezji ;))))
Tyle wysilku w reralizacji materialow TV
swietne prowadzenie kamery, kupe kasy...
a takie POdstawowe bledy wizerunKOwe? ;))))
ZEZ! ;)

Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem
natura mezczyzn