Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!

11. Data: 2020-04-06 12:16:36

Temat: Re: Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.04.20 um 10:27 schrieb Kviat:

> Dotrwałem do momentu, gdy koleś odkrywa karty. Antyszczepionkowiec.
> I wszystko jasne.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Uwazac nalezy tez na folie babelkowe (made in Wuhan!) oraz piwo Corona
Extra (wirus sluzy tam za wzmacniacza smaku). ;-)

Mam tablet Huawei, laptop lenovo (Acer - laptop i notebook, tez mamy,
ale na szczescie z Tajwanu), ktore przed uzyciem dobrze spryskuje
alkoholem 70% i po paru minutach czyszcze.

Nie wiem tylko czy wolno mi dotykac ptaki, ktore uwily nam na balkonie
gniazdo? A co z wiewiorkami, ktore lataja kolo domu, labedziami i
kaczkami, ktore plywaja po pobliskich stawach? Chyba nie dotykac? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

12. Data: 2020-04-06 13:56:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem tylko czy wolno mi dotykac ptaki, ktore uwily nam na balkonie
gniazdo? A co z wiewiorkami, ktore lataja kolo domu, labedziami i
kaczkami, ktore plywaja po pobliskich stawach? Chyba nie dotykac? ;-)
---
koNIECZNIE WYLACZ WIFI!!!!
Bo POzabijasz te biedne zwierzaki!!!! ;P
Na kablu mozesz wisiec...byle siem nie zwiesic ;)))

13. Data: 2020-04-06 15:40:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> https://m.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk
> Polak mieszkający w Anglii ujawnia jak media kłamią w sprawie Covid 19.Manipulacja
i oszustwo

bardzo ciekawe, ale nie o 5G...
---
Tu bardzo ciekawie o 5G:
[POza tym ze do 5G trzeba bedzie wymienic WSZYSTKIE telefony KOmorKOwe i inne
urzadzenia]

https://www.purepc.pl/felietony/technologia_lacznosc
i_5g_czy_i_jak_tak_naprawde_szkodzi_zdrowiu

Publikujem POnizej calosc:
UWAGA! NAPRAWDE CIEKAWIE ROBI SIE W DRUGIEJ POLOWIE TEKSTU!

Technologia łączności 5G - czy i jak tak naprawdę szkodzi zdrowiu?

Ewelina Stój, 22-06-2019 10:00
W związku z tym, że technologia 5G rozwija się w szybkim tempie i co jakiś czas
słyszymy, że w danym państwie powstały nowe nadajniki oferujące ten rodzaj połączenia
bezprzewodowego, rodzą się pytania, czy rozwiązanie to jest aby na pewno bezpieczne
dla zdrowia. Przeprowadzono już mnóstwo badań, jak i wyprowadzono sporo teorii na
temat szkodliwości na organizm ludzki fal bezprzewodowych takich jak WiFi, Bluetooth,
czy dominujące dziś 4G. Suchej nitki nie pozostawiono więc i na 5G, dlatego też
niniejszy tekst zbierze takie badania i teorie przemawiające za i przeciwko 5G w
jednym miejscu. Jak zawsze zapraszam do dyskusji w komentarzach, więc jeśli znane Wam
są badania oczyszczające (bądź wręcz przeciwnie) z zarzutów rozwijającą się
technologię, śmiało informujcie.

[...]

Pomimo wątpliwości, jakie zasiały się w głowach wielu z nas, sieć 5G otwiera drzwi do
oszałamiających możliwości. Sieć zagwarantuje stabilniejsze, szybsze połączenie
internetowe o znacznie krótszym czasie reakcji (1 ms kontra dzisiejsze 50 ms). 5G to
nie tylko oglądanie materiałów filmowych w 4K czy 8K na smartfonach, ale przede
wszystkim wielkie szanse na szybki rozwój Internetu Rzeczy (IoT). Sieć piątej
generacji pozwoli przesyłać dane z prędkościami nawet 10 gigabitów na sekundę (ok. 40
razy szybciej niż obecnie). Ta prędkość umożliwi rozwój innym nowym technologiom,
takim jak autonomiczne samochody, których czujniki odbierają i przetwarzają w czasie
rzeczywistym ogromne ilości danych. 5G to też o wiele większa pojemność - pozwoli
bowiem na połączenie aż miliona urządzeń na kilometr kwadratowy jednocześnie.
Nietrudno sobie chyba wyobrazić, jak mocno ta nowa generacja przyczyni się do rozwoju
inteligentnych miast przyszłości, wraz z autonomicznymi pojazdami, inteligentnym
rolnictwem, a także do rozwoju pozostałych rozwiązań przyszłości, nie omijając przy
okazji podboju kosmosu. Jednak wielu ludziom wszystko to wydaje się zbyt piękne, by
było prawdziwe i doszukują się w związku z tym ukrytych problemów, swoistego małego
druczku i innych, niejasnych sformułowań, które w przyszłości miałyby się na nas
zemścić.

Dzieje się tak m.in. dlatego, że w naturze ludzkiej leży, iż częściej mówimy o
rzeczach złych, niż dobrych. Częściej karcimy, niż chwalimy. Częściej narzekamy, niż
czujemy wdzięczność. Dlatego też o 5G mówi się raczej w większości w ciemnych
barwach. Nie oznacza to jednak, że nie istnieją badania, które mają świadczyć o
bezpieczeństwie tej technologii, a przynajmniej o niezagrażaniu w większym stopniu,
niż czyni to obecnie 4G. Weźmy chociażby przegląd badań dokonany przez Światową
Organizację Zdrowia. WHO utrzymuje, że nic nie wskazuje na związek między
jakimkolwiek skutkiem zdrowotnym, a ekspozycją na pole elektromagnetyczne o
częstotliwości radiowej ze stacji bazowych telefonów komórkowych na poziomach typowo
spotykanych w codziennym otoczeniu ludzi. Zarówno w dokumencie przytaczającym badania
z 2009 roku (TUTAJ), jak i innym, późniejszym dokumencie autorstwa WHO (TUTAJ), w
którym to opisywana jest zasada działania fal elektromagnetycznych, organizacja nie
znalazła wystarczających dowodów na związek pola elektromagnetycznego o natężeniu
wykorzystywanym w telekomunikacji, a negatywnymi konsekwencjami zdrowotnymi. I można
by już właściwie zamknąć temat uznając, że skoro do zagadnienia pozytywnie
ustosunkowało się WHO, to nie mamy już o czym rozmawiać. Jednak, mimo iż WHO
korzystało z dziesiątek badań, stawiających działanie sieci komórkowych w neutralnym
świetle, to istnieje równie wiele, które sugerują coś wprost przeciwnego.

Prawdziwości i rzetelności tych badań naturalnie trudno jest dowieść, jako że w dobie
internetu, każdy może na dobrą sprawę stać się "badaczem" i szafować wszelkimi, nawet
najbardziej dziwacznymi przekonaniami bez pokrycia w rzeczywistości. Afera ze
szkodliwością 5G sięga jednak głębiej niż tylko domniemanego wpływu na rozwój
nowotworów w organizmach ludzi i zwierząt. Za technologią narosła już cała masa
teorii spiskowych, przy czym moją ulubioną jest sterowanie ludzkimi zachowaniami przy
pomocy fal elektromagnetycznych stojących za częstotliwością 5G. Zwolennicy tej
teorii zaznaczają, że człowiek, będąc swoistą anteną i pracując na poszczególnych
pasmach, odbiera częstotliwości serwowane mu z zewnątrz "dostrajając się" do nich i
zachowując zgodnie z odbieranymi falami. Tu już tylko krok do kolejnych teorii o
wzmożonej ilości chorób psychicznych, depresji, a także "tak ważnej dla rządów"
ludzkiej spolegliwości i obojętności, o powolnym ludobójstwie nie wspominając. I mimo
że 5G rozpatrywane w kontekście teorii spiskowych to temat niebywale ciekawy, to
odłóżmy go na bok i zajmijmy się kwestią traktującą o wpływie wybranych
częstotliwości 5G na zdrowie człowieka. Nie tylko Światowa Organizacja Zdrowia
utrzymuje, iż spotykane w telefonii komórkowej fale elektromagnetyczne nie wpływają
na zdrowie. Do podobnych wniosków doszły takie organizacje jak ICNIRP (Międzynarodowa
Komisja ds. Ochrony Przed Promieniowaniem Niejonizującym). Gdzieś pośrodku argumentów
za i przeciw szkodliwości sieci 5G są i takie, które mówią, iż problem nie leży w
samych częstotliwościach, a w infrastrukturze tej technologii. Otóż w porównaniu do
wcześniejszych technologii, 5G bazuje na częstotliwościach UHF (ultra wysokich), na
ultra wysokiej intensywności i ponieważ te milimetrowe fale o mniejszej długości
(MMV) używane w 5G nie przemieszczają się tak daleko (hamowane są także przez różne
obiekty), przy obecnej liczbie wież komórkowych sygnał 5G nie będzie wydajny. Aby to
zrekompensować, trzeba będzie zainstalować "mini wieże komórkowe".

Szacuje się, że zapotrzebowanie na takie mini wieże będzie występowało co około 10
domów. To ma znacznie zwiększyć naszą ekspozycję na promieniowanie RF
(radiofrekwencją), a inaczej mówiąc na zjawisko, którego nazwą dość często się dziś
operuje, czyli smog elektromagnetyczny. Z drugiej strony eksperci uspokajają mówiąc,
że moc takich nadajników jest dużo mniejsza, niż w przypadku dużych stacji bazowych,
jakie znamy dziś. Dodają również, że telefony komórkowe, gdy znajdują się daleko od
stacji bazowej i zasięg jest słaby, wówczas muszą pracować z większą mocą, żeby się z
nią połączyć. Tym samym emitują pole elektromagnetyczne o większym natężeniu. Dlatego
może się okazać, że chcąc skorzystać z komórki tam, gdzie zasięg jest słaby,
znajdziemy się w polu elektromagnetycznym o większym natężeniu, niż gdybyśmy byli
przy pobliskiej stacji bazowej 5G. Innymi słowy, im więcej stacji bazowych, tym
obszar komórki wymagający pokrycia sygnałem radiowym jest mniejszy, a więc mniejsza
jest również moc nadawana przez poszczególne stacje bazowe. Sieć 5G (na terenie Unii
Europejskiej) wykorzystuje pasmo 700 MHz, obejmujące zakres fal 694-790 MHz. Na tejże
częstotliwości od kilkudziesięciu lat nadawany jest sygnał telewizyjny. Ale 5G nie
kończy się na jednej tylko częstotliwości. Kolejny zakres to 3,4 - 3,8 GHz, na którym
dziś pracują urządzenia szerokopasmowego, radiowego sygnału przesyłu danych typu
WiMax (Worldwide Interoperability for Microwave Access umożliwia budowę
bezprzewodowych sieci miejskich MAN). Ostatnią częstotliwością, na jakiej będzie
pracować 5G jest 26 GHz (krótkie fale - milimetrowe). To właśnie ta częstotliwość
jest w stanie zapewnić niskie opóźnienia w przesyle danych, ale także nie jest w
stanie "przebić się" przez elementy zabudowy jak drzewa czy krzewy, a nawet silny
deszcz, stąd mus budowania stacji bazowych od 50 do 500 m. Wszystkie te
częstotliwości to tzw. pola o charakterze niejonizującym, to znaczy uznane za
obojętne dla człowieka. Co do zasady nie mamy więc do czynienia z promieniowaniem
jonizującym, które rzeczywiście niszczy atomu i jest dodatkowo uznawane za
rakotwórcze (promieniowanie gamma, promieniowanie rentgenowskie).

Fale mikrofalowe i radiowe znajdują się na powyższym diagramie w obszarze podpisanym
jako "radar". To tu znajdują się fale FM, TV, fale krótkie oraz sygnały AM. Czym
bardziej w lewo, tym bardziej szkodliwe, jonizujące działanie fal. Nauka zasadniczo
przyjmuje więc, że światło widzialne jest mniej niebezpieczne niż promieniowanie X,
jednak bardziej niebezpieczne niż sygnały płynące z telefonów (zakres FM). Tak
dalece, naturalnie, jak mówimy o identycznych objętościach. Problem leży w
intensywności, którą niesie ze sobą właśnie objętość, moc danej fali.

W porządku: częstotliwości częstotliwościami, ale co z ich natężeniem? Kieliszek
wódki raczej nas nie zabije, ale cały jej litr czy dwa przybliżają nieco taki
tragiczny scenariusz. Dopuszczalny limit natężenia pola elektromagnetycznego jest
określony przez prawo. W większości państw prawodawstwo w tym zakresie oparte jest o
wytyczne Międzynarodowej Komisji Ochrony przed Promieniowaniem Niejonizującym
(INCNIRP), która z kolei opiera się na wynikach badań naukowych nad tym, jaki poziom
krótkotrwałej ekspozycji, czyli narażenia na działanie pola elektromagnetycznego,
może prowadzić do efektów biologicznych. Jednym potwierdzonym naukowo efektem
biologicznym, jest nagrzewanie tkanek. Dla bezpieczeństwa ICNIRP określił
dopuszczalny poziom 50 razy poniżej najniższego uznanego naukowo poziomu, przy którym
pole elektromagnetyczne ma faktyczny wpływ na funkcjonowanie naszych organizmów. Dla
osób, które ze względów zawodowych muszą przebywać w polu elektromagnetycznym o
silniejszym natężeniu, limit został ustalony 10 raz poniżej poziomu, przy którym
stwierdzono jakiejkolwiek skutki. W Polsce dopuszczalne natężenie pola
elektromagnetycznego jest stokrotnie niższe. W przypadku częstotliwości w zakresie od
300 MHz do 300 GHz, obejmującym te wykorzystywane przez sieci komórkowe, dopuszczalny
poziom pola elektromagnetycznego w naszym kraju, ustalony rozporządzeniem Ministra
Środowiska z 30 października 2003 roku, wynosi 0,1 W/m2, czyli jedna dziesiąta wata
na metr kwadratowy.

I w tym momencie na scenę wchodzą wątpliwości co do tego, czy w Polsce (jak i we
wszystkich innych krajach), normy te nie są przekraczane. W sieci znajdziemy sporo
wypowiedzi ekspertów czy lekarzy, mówiących o tym, że pomiary przy bazach są
dokonywane jedynie w trakcie ich instalacji, a później, gdy ich moc jest z czasem
zwiększana, dodatkowych pomiarów nikt już nie prowadzi. Równie sporo osób lubuje się
w przytaczaniu przykładu z "głową w mikrofalówce". Skąd się on wziął? Ano stąd, że w
przypadku 5G mamy do czynienia z promieniowaniem mikrofalowym, kojarzącym się
jednoznacznie z... kuchenkami mikrofalowymi. Osoby te zadają więc pytanie retoryczne,
czy skoro jesteśmy "za 5G", to czy włożylibyśmy sobie głowę do pracującej
mikrofalówki. Często zapomina się przy tym, że kuchenka mikrofalowa podgrzewa potrawy
dzięki efektowi termicznemu fal o znacznie większym natężeniu, o znacznie większej
mocy, niż te używane w komunikacji radiowej. Kuchnia mikrofalowa pracuje najczęściej
na częstotliwości 2,45 GHz, należącej do pasma 2,4-2,4835 GHz, przeznaczonego do
celów przemysłowych, naukowych i medycznych. Co ciekawe, urządzeniami pracującymi w
tym paśmie częstotliwości są np. urządzenia z interfejsem WiFi czy Bluetooth, jednak
moc ich nadajników jest mikroskopijnie mała w porównaniu z mocą kuchenki
mikrofalowej. Przykładowo, typowa moc urządzeń z interfejsem Bluetooth wynosi ok.
0,001 W - czyli milion razy mniej niż wynosi moc typowej kuchenki mikrofalowej. Nie
sposób przejść obojętnie także koło tych osób, które twierdzą, iż cierpią na
nadwrażliwość elektromagnetyczną. Przypadłość ta miałaby się objawiać zmęczeniem,
bólami głowy, bezsennością a także mdłościami. Przeglądając jednak chociażby stronę
Polskiego Ministerstwa Cyfryzacji, które udostępniło stronę poświęconą w całości
zagadnieniu 5G czytamy, że doniesienia o wspomnianej przypadłości nie znalazły
potwierdzenia w badaniach. W podwójnie ślepych próbach nie zaobserwowano bowiem
związku pomiędzy występowaniem objawów i przebywaniem w zasięgu pola EM lub wręcz
stwierdzono wpływ pozytywny (wzrost natężenia pola łagodził objawy).

Promieniowanie elektromagnetyczne obejmuje bardzo szerokie pasmo - od fal radiowych
przez mikrofale i światło widzialne aż po promienie rentgenowskie i gamma. Na zielono
zaznaczono przybliżony zakres fal wykorzystywanych przez telefonię komórkową. Oznacza
to tyle, że fale te nie są w stanie dokonać uszkodzeń na poziomie atomowym. Nie
wszystkie badania są jednak co do tego zgodne, zwłaszcza jeśli do głosu dochodzi
objętość promieniowania.

Skądś muszą jednak pochodzić zaniepokojone głosy i to nie tylko zwykłych ludzi, ale i
naukowców, którzy co jakiś czas wyłaniają się z petycją do rządów światowych, WHO czy
Organizacji Narodów Zjednoczonych, o zaprzestanie działań na polu budowy sieci 5G.
Weźmy chociażby Międzynarodowy Apel o powstrzymanie 5G na Ziemi i w przestrzeni
kosmicznej. W niniejszym apelu skupiono się w zasadzie nie na samej szkodliwości fal
transmisji 5G, a właśnie na przekroczeniu dopuszczalnych mocy: Telefon komórkowy w
technologii 5G będzie posiadał tuziny maleńkich anten, współdziałających w celu
wyśledzenia i wycelowania wąskiej, skupionej wiązki w najbliższa antenę. Federalna
Komisja ds. Łączności w Stanach Zjednoczonych przyjęła zasady pozwalające na to, aby
rzeczywista moc tych wiązek energii mogła wynosić aż 20 watt, dziesięć razy więcej
niż poziom dozwolony w obecnie istniejących telefonach. Każda stacja bazo 30.000 wat
wa 5G będzie miała setki lub tysiące anten wysyłających jednocześnie wiele podobnych
do lasera wiązek energii w kierunku wszystkich telefonów komórkowych i innych
urządzeń użytkownika końcowego w obsługiwanej strefie. Technologia tą nosi nazwę MIMO
(multiple input multiple output). Zasady przyjęte przez FCC pozwalają na to, aby
rzeczywista moc wypromieniowywana przez stację bazową 5G miała aż 30.000 wat2 na
każde 100 MHz spektrum, co odpowiada 300.000 watów na każde GHz spectrum -
dziesiątki, a nawet setki razy więcej niż poziom dozwolony w obecnych stacjach
bazowych. W podobnym tonie opisano i potępiono zasadę działania 5G w przestrzeni
kosmicznej, gdzie łączność zapewni 20 tysięcy satelitów umieszczonych na orbicie
ziemskiej.

Apel, będący także swoistą publikacją, przytacza dziesiątki petycji dotyczących
powstrzymania ekspansji technologii bezprzewodowej, nie pomijając tzw. Apelu
Freiburskiego, który został podpisany przez 3 tysiące lekarzy. Dokument nie zapomina
także o innym ważnym momencie w historii łączności bezprzewodowej. Mowa o roku 2015,
kiedy to 215 naukowców z 41 krajów poinformowało Organizację Narodów Zjednoczonych
(ONZ) i Światową Organizacje Zdrowia (WHO) o tym, że wiele najnowszych publikacji
naukowych wykazało, iż pola elektromagnetyczne (EMF) wpływają na żywe organizmy przy
poziomie promieniowania dużo poniżej wytycznych międzynarodowych i krajowych. Ponad
10.000 recenzowanych badań naukowych dowodzi, że promieniowanie radiofalowe (RF) jest
szkodliwe dla ludzkiego zdrowia. Następstwa ustawicznego działania promieniowania
skutkują według badań zaburzeniami rytmu serca, zmianami w metabolizmie, także na
poziomie komórkowym, uszkodzeniami DNA, zaburzeniami pamięci, cz też deficytem uwagi,
zwanym popularnie jako ADHD. Myślę, że warto zapoznać się z tymi petycjami chociażby
ze względu na fragment, w którym naukowcy zarzucają ustawodawcom celowe pominięcie
naukowych dowodów szkodliwości promieniowania EMF. A na koniec jeszcze jeden
międzynarodowy apel - także przetłumaczony na język polski co wskazuje tylko na to,
jak wiele osób jest zaangażowanych w ten ogólnoświatowy, swoisty sprzeciw.

W całym tym "przełączaniu się" na 5G istnieje niejedna pułapka, prowadząca do
wypaczonego rozumowania całej tej technologii. Najgorszym jednak co może być, to
podchwytywanie wyświechtanych frazesów o tym, że 5G nas wszystkich zabije, bez
poświęcenia wystarczającego czasu na doszukanie się o co w tym wszystkim chodzi, i
zrozumienie że wcale nie częstotliwości są w stanie nas "zabić" (powiedzmy, że
nabawić chorób w dłuższym okresie czasu), a nieumiejętne się z tą technologią
obchodzenie. Martwić możemy się bowiem tak naprawdę o przekraczanie przez dostawców
sieci norm zdrowotnych, czyli o przekraczanie dopuszczalnego natężenia pola
elektromagnetycznego. Jednak nadajniki 5G mają być budowane w dość mocnym
zagęszczeniu, co - jak tłumaczą naukowcy - wyjdzie tylko na dobre, "rozkładając"
niejako emisję promieniowania na poszczególne komórki, które nie będą musiały siać
inwazyjnej ilości promieniowania na dalekie obszary, bo jak już wiemy, im dalej
stacja bazowa, tym więcej promieniowania wydziela telefon nawiązujący połączenie.
Kolejną pozytywną rzeczą, która idzie w parze z 5G jest m.in. technologia
kształtowanie wiązki radiowej (ang. beam forming). Kształtowanie wiązki jest
technologią, która pozwala kierować sygnał radiowy jedynie w kierunku urządzenia
odbiorczego, a nie rozpraszać we wszystkich kierunkach, narażając nas na dodatkowe,
niechciane promieniowanie. Trzeba przyznać, że brzmi to wszystko bajecznie dobrze,
ale jak zawsze jednak należy zachować zdrowy rozsądek, zaglądając także na drugą
stronę barykady, gdzie wielu naukowców bije na alarm, nie tylko insynuując, ale i
wyraźnie mówiąc, że jeśli chodzi o tę technologię, to jesteśmy po prostu uspokajani,
otrzymując pod nos rządowe, zmanipulowane badania mówiące o braku szkodliwości
łączności bezprzewodowej.

14. Data: 2020-04-07 03:18:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 11:09, m...@g...com wrote:
> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=Oa1K8JE4_Cg
> ---
> A tacy odbrazawiacze sPIS-KOw o 5G to hinscy&KOrpo agenci NWO?:
> https://m.youtube.com/watch?v=_57xbljtQ-U
> Ale dobrze zrobione -nie POwiem! :)))
> I gosc twierdzi ze nie ma ZADNYCH! naukowych dowodow na szkodliwosc ;P
> Mnie by przekonal gdyby sobie wsadzil glowe do dzialajacej mikrofali ;)))
>
> Tu instruktaz i...mimochodem wsPOmniane te POst-wojsKOwe 26GHz!!! dla 5G:
> https://m.youtube.com/watch?v=f5Te4LetIj4
>
> Pietnowany w pierwszym materiale Zieba nadal twierdzi swoje:

Jak juz pisalem obok... Ziemba moze miec sporo racji, ale na razie tego
nie wiemy...

15. Data: 2020-04-07 03:25:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 11:16, m...@g...com wrote:
> dr Jacek Bartosiak w Świetlicy Wolności.
> ---
> Logo:
> Czerwony Nedzwiedz z POchodniom Wolnosci! ;P
> "Swietlica Wolnosci" -haslo az boli! ;P
> SymBOLIka cepa i mlota, zero finezji ;))))
> Tyle wysilku w reralizacji materialow TV
> swietne prowadzenie kamery, kupe kasy...
> a takie POdstawowe bledy wizerunKOwe? ;))))
> ZEZ! ;)

No widzisz ile jeszcze jest do zrobienia w 'ten kraj'...?

Wystepowal tam zapewne goscinnie, ale jedno co mnie cieszy w tym klubie
z czerwony niedzwiedziem, to, to, ze jest tam tyle mlodziezy.

//popatrz tutaj, tu Bartosiak jest u siebie...

http://potomacfoundation.com/about/dr-jacek-bartosia
k/

16. Data: 2020-04-07 03:29:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

i tutaj: https://strategyandfuture.org/

17. Data: 2020-04-08 11:11:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

jest tam tyle mlodziezy...
---
...socjalistycznej, rewolucyjnej, otumanionej propagandom, PO oczkach widac ;P
A gdzie siem majom sKOszaroweac dzieci bylego estabiliszmentu? Sierotki lgnom
do czerwonego miszka ;)))
No i cio drugi trzyma pierwszego za ronczkem, lub szuka nowego KOntaktu wzroKOwego
;)))

18. Data: 2020-04-09 04:02:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 11:11, m...@g...com wrote:
> [...]
> do czerwonego miszka ;)))
> No i cio drugi trzyma pierwszego za ronczkem, lub szuka nowego KOntaktu wzroKOwego

moze pomyliles linki...?

to te:

19. Data: 2020-04-11 08:33:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=bZEtkO2hwVU
>
> S&F Hero: 5G, geopolityka i memorandum Crowe'a (Podcast)

I o to chodzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-04-11 23:40:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-11 08:33, XL wrote:

> I o to chodzi.

Tez mnie siem to podoba, tak sensownie mowia o wydawac by sie moglo
banalnych sprawach.

Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem
natura mezczyzn