CENZURA pl.sci.psychologia

1. Data: 2004-12-26 09:06:07

Temat: CENZURA pl.sci.psychologia
Od: "SUPERpspHOME" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym informuję, że CENZURA grupy niemoderowanej
"pl.sci.psychologia" usunęła WSZYSTKIE posty grupowicza
Edward Robak podpisującego się nickiem ksRobak
z serwerów polskich grup dyskusyjnych "news"
tymczasem posty te nie zostały usunięte z portali np. Onet.pl
pytanie:
dlaczego CENZURA nie usuwa postów z Onet.pl?

przykład:
"Człowiek mogący wszystko"
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.sci
.psychologia&tid=7520935

"Seks galerie, naga nastka z wibrem."
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.sci
.psychologia&tid=7520452

"ANKIETA - ksRobak to geniusz?"
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.sci
.psychologia&tid=7520370

itd.

Dlaczego CENZURA grupy niemoderowanej nie usuwa wszystkich(!)
dostępnych postów??? Przecież gdy ktoś będzie chciał znaleźć
to znajdzie a więc bezkarne wymazywanie CZŁOWIEKA nie jest
skuteczne. :o)
PS. Ten ksRobak musi być bardzo niebezpieczny skoro usuwa się
wszystkie jego posty niezależnie od treści. Komu/czemu zagraża???
Kim/czym jest nieistniejąca CENZURA usuwająca bezprawnie posty?
może odpowiedź jest tu?:
"Re: teoria moralnego spisku świątecznego"
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=34077316
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-26 10:04:53

Temat: Re: CENZURA pl.sci.psychologia
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SUPERpspHOME" <k...@p...com>

> [...]
> Kim/czym jest nieistniejąca CENZURA usuwająca bezprawnie posty?
> może odpowiedź jest tu?:
> "Re: teoria moralnego spisku świątecznego"

Chodź no tu bliżej PSIE na usługach BESTII.
Obnaż swoją podłą fizjonomię.
Pokaż jak zabijasz CZŁOWIEKA aby uzyskać swój chory cel:
władzę nad polskimi grupami niemoderowanymi.
Przecież twoi bogowie ze starego testamentu dają ci wskazówkę:
"wybrać człowieka i zabić"
...dobry ksRobak to martwy ksRobak...
a na wyrzuty sumienia jeśli psychopaci je miewają (w co wątpię)
napij się wódki!
Tnij ten post jak wszystkie inne ale z Onetu, PolNEWS i Google - też.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-26 11:02:10

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
> [...]

> napij się wódki!
> Tnij ten post jak wszystkie inne ale z Onetu, PolNEWS i Google - też.

Naści - tnij
~~~~~~~~~
http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&scoring=d&q=ed
_robak+OR+ksRobak+OR+mrEDI&btnG=Szukaj

http://www.google.pl/search?q=ed_robak+OR+ksRobak&hl
=pl&lr=&scoring=d&start=60&sa=N

\|/ re:

1. Data: 2004-12-26 12:51:58

Temat: Odp: CENZURA pl.sci.psychologia
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niniejszym informuję, że CENZURA grupy niemoderowanej
> "pl.sci.psychologia" usunęła WSZYSTKIE posty grupowicza
> Edward Robak podpisującego się nickiem ksRobak

- banda idiotów... Gdyby wasza władza wykraczała poza Internet to byście
pewnie też gościa do więzienia zamknęli a gdyby być pewnym, że się nigdy nie
wyda to może i od razu kulka w łeb? Wolność słowa, cholerrrrra jasssssna...

Jak trzeba być ograniczonym, żeby teraz samemu stosować to czym jeszcze
niedawno nas uciskali? Co zostanie z tego wszystkiego jak "Kwaśniefscy i
spółka" do końca będą kontrolować prasę i telewizję? Czy Wam to bez różnicy
czy może właśnie na rękę - bo można by zrobić w spokoju jeszcze kilka
grubszych przekrętów? Banda dzieciaczków, którzy nie dorośli do
samodzielnego stawienia czoła światu takim jaki jest. Kimkolwiek jesteście
(moderator i jego zwolennicy) - jesteście słabi, słabiutcy. Ale tak długo
jak macie władzę będziecie wygrywać (mówię to w szerszym kontekście) - bo
tylko przemocą można powstrzymać silniejszego, lepszego od siebie czy nie
wygodnego. Gdyby nie możliwość zainicjowania siłowego argumentu w dyskusji
bylibyście chorymi psychicznie nieudacznikami (i tak nimi jesteście), bo
cokolwiek sie powie - od razu czujecie się "obrażeni" albo "obrażone wasze
ciemniacze przekonania religijne"(chociaż po dizś dzień nie wiem co to
właściwie znaczy "obrazić przekonania":-), albo "zdenerwowani" albo
"zdołowani" albo popierrrdoleni - biedactwa.......... Można wami dowolnie
maniulować - zero panowania, można powiedzeć "byle co" i od razu wyciągacie
giwerę - bezbronne ciemniaki jedne!

Zobaczcie sobie jedną z bardziej kontrowersyjnych stron w sieci -
http://www.neo-tech.com/index.php Ile trzeba mieć w sobie MOCY, żeby
zamiescić
na swojej stronie zarówno pozytywne jak i negatywne komentarze! (zobaczcie
na
liczniku ilu ludzi tam zagląda). Ale oni się niczego nie boją, bo tak długo
jak nie można zainicjować przeciwko nim przemocy w jakiejkolwiek formie -
tak długo oni są lepsi. Tak jak w grze w karty - jedyną metodą żeby wygrać z
lepszym jest wyciągnięcie broni. Ale najlepszy gracz nie ma nic przeciwko
oszustom, oszczerstwom, trickom itd- bo wszystko jest całkowicie
bezskuteczne - można zneutralizować wszystko oprócz przemocy.
Zobaczcie dziś film "Wielki Szu" niedziela TV4 21:00. Moderator i spółka to
czarny (słaby)
charakter, który w końcu wygrywa przemocą - bo w żaden inny sposób nie może
pokonać w grze lepszego od siebie/niewygodnego. Mi nie chodzi o list
ksRobaka - bo nawet nie wiem o czym był - tylko o fakt, że pojawia się
niebezpieczne zjawisko na grupie - cenzura. Tak jakby sniper FBI po cichu
zastrzelił kogoś niewygodnego przemawiającego w HydeParku. Czy Wy ciemniaki
rozumiecie w ogóle o co tutaj chodzi ???

Postuluje, żeby moderator przestał używać swojej władzy wobec niewygodnych
mu
grupowiczów. Jeżeli ktoś nie umie znieść naporu faktów, prawdy, czy choćby
chorego bełkotu jakiegoś świra - to nich najpierw dorośnie - wówczas
paradoksalnie żadna cenzura nie będzie potrzebna...

1. Data: 2004-12-26 13:23:12

Od: "WoJtEq" <r...@s...cy> szukaj wiadomości tego autora

*ksRobak* in message news:337gljF3pakitU1@individual.net wrote:

> [...]
> napij się wódki!
> Tnij ten post jak wszystkie inne ale z Onetu, PolNEWS i Google - też.

ROTFL :-D

--
Wojtek 'WoJtEq' Szymak rot13.fmlznx%serr.cy gg:111001101100000100010
Jeśli wydaje ci się, że wiesz wszystko - masz rację, wydaje ci się.

1. Data: 2004-12-26 14:06:24

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
>Mi nie chodzi o list
> ksRobaka - bo nawet nie wiem o czym był - tylko o fakt, że pojawia się
> niebezpieczne zjawisko na grupie - cenzura.

A może to fakt_medialny?
Sprawdziłeś, czy ktoś mu cokolwiek usunął??

[...]
> Postuluje, żeby moderator przestał używać swojej władzy wobec niewygodnych
> mu
> grupowiczów.

Postuluję, żeby wiarę w istnienie moderatora i cenzury psp wpisać do
oficjalnego rejestru wyznań, czy jak to się tam nazywa.
--
S.A.U.L.O
Synthetic Artificial Unit Limited to Observation .

1. Data: 2004-12-26 14:13:00

Temat: Re: Odp: CENZURA pl.sci.psychologia
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PowerBox napisał:

> [...]
> niedawno nas uciskali? Co zostanie z tego wszystkiego jak "Kwaśniefscy i
> spółka" do końca będą kontrolować prasę i telewizję?

ROTFL !
Dom wariatów :-D

--
GABi

1. Data: 2004-12-26 14:29:13

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może to fakt_medialny?
> Sprawdziłeś, czy ktoś mu cokolwiek usunął??

Z mojego serwera (news.futuro.pl) posty ksRobaka zniknęły. To fakt.

1. Data: 2004-12-26 14:32:33

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szczesiu napisał:

> Z mojego serwera (news.futuro.pl) posty ksRobaka zniknęły. To fakt.

Uwazaj, bo Twoje też zaraz znikną :-)

--
GABi

1. Data: 2004-12-26 14:46:59

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazaj, bo Twoje też zaraz znikną :-)

Nie utożsamiam się z nimi aż tak, żeby potem płakać, ale z wykasowaniem
postów ksRobaka to przesada - stawiam, że to robota Mosadu lub krajowych
sympatyków tej organizacji.

CENZURA pl.sci.psychologia
CENZURA pl.sci.psychologia
CENZURA pl.sci.psychologia