CHCESZ SCHUDNĄĆ W 13 DNI NAWET DO 20KG ???? KLIKNIJ TUTAJ !!!

11. Data: 2005-05-23 08:44:30

Temat: Re: CHCESZ SCHUDNĄĆ W 13 DNI NAWET DO 20KG ???? KLIKNIJ TUTAJ !!!
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 May 2005 13:01:05 +0200, na pl.misc.dieta, Danon napisał(a):

> Oczywiście że wszyscy chcemy schudnąć.

Nie wszyscy, bo ja nie chcę. 178cm, 63kg.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2005-05-23 15:47:19

Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JUSTYNA17" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> SKUTKI SĄ NAPRAWDE WIDOCZNE. OSOBY KTÓRE WAŻĄ NP. 60 KG Z ŁATWOŚCIĄ MOGĄ
> SCHUDNĄĆ AŻ 7KG. IM WIĘCEJ WAŻYSZ TYM WIĘCEJ CHUDNIESZ! JEDNAK OSTRZEGAM
> DIETA
> JEST NAPRAWDE DRASTYCZNA. JA OSOBIŚCIE PRZEZ NIĄ NIE PRZECHODZIŁAM ALE
> MOJA
> MAMA TAK. KAŻDEGO DNIA MASZ OKREŚLONE PRODUKTY DO ZJEDZENIA TAKIE JAK
> BROKUŁY,
> SAŁATA,GRZANKA ITP. NIESTETY NIE MAM DZISIAJ TEJ DIETY ALE JEŚLI KTOŚ
> CHCE
> DOSTAĆ TAKI PLAN NIECH NAPISZE. ODPISZE ZA TYDZIEŃ BO DOPIERO WTEDY BĘDĘ

Dieta cud , czyli utopia !
energia pobrana (z jedzenia) = praca + ciepło
Niech mi ktos powie ze jest inaczej !
I niema zadnych diet cud itp, (conajwyżej można zdrowie stracic na diecie
"cud")

13. Data: 2005-05-23 18:41:56

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszyscy, bo ja nie chcę. 178cm, 63kg.

161/46 hehe

14. Data: 2005-05-24 06:02:57

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 161/46 hehe

Ja tyż nie chcem
188 / 84

15. Data: 2005-05-24 06:39:32

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2005 20:41:56 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> 161/46 hehe

Mlodośc bywa okrutna...:)

16. Data: 2005-05-24 14:29:44

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mlodośc bywa okrutna...:)

Ależ dlaczego?? :P

17. Data: 2005-05-24 19:40:22

Od: "Weronika" <e...@p...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

ja też nie wierzę w te cud diety, schudniesz a jak zaczniesz jeść w miarę
normalnie to i tak orgaznim będzie dążył do wagi wyjściowej , bez pracy nie
ma kołaczy, a bez fizycznego wysiłku wątpię czy da się trwale schudnąć;)

18. Data: 2005-05-24 20:45:19

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 May 2005 16:29:44 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> Ależ dlaczego?? :P

Pożyjesz to sie dowiesz:P:P

19. Data: 2005-05-25 18:22:37

Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika" <e...@p...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
> [...]
> normalnie to i tak orgaznim będzie dążył do wagi wyjściowej , bez pracy
> nie ma kołaczy, a bez fizycznego wysiłku wątpię czy da się trwale
BRAWO
Chociaż jedna mądra osoba :P

20. Data: 2005-05-28 18:13:09

Od: coaster <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JUSTYNA17 napisał(a):
> [...]
> DOSTAĆ TAKI PLAN NIECH NAPISZE. ODPISZE ZA TYDZIEŃ BO DOPIERO WTEDY BĘDĘ MIAŁA

czekam na maila

188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.
Bieganie i sniadanie
Mięso