CHOLESTEROL - ukryte fakty ktorych sie nam nie mowi.

1. Data: 2001-07-05 06:27:55

Temat: CHOLESTEROL - ukryte fakty ktorych sie nam nie mowi.
Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze jest to po angielsku , ale
ci ktorzy sa naprawde zainteresowani poradza sobie z tym.

http://www.ravnskov.nu/cholesterol.htm

Jerzy Zieba

2. Data: 2001-07-05 15:42:58

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ze jest to po angielsku , ale
> ci ktorzy sa naprawde zainteresowani poradza sobie z tym.
>
> http://www.ravnskov.nu/cholesterol.htm
>
> Jerzy Zieba

Przeczytales do konca? Tzn fragment:

Do you want to know more? Read my book "The Cholesterol Myths". This is an
updated and greatly extended version of this site. Here you can read about
[..]

Jest to komercyjna reklama ksiazki. Kolejny "MD, PhD" chce zarobic fortune i
tym samym powtorzyc sukces dr K.

Pozdrawiam, em.

3. Data: 2001-07-06 00:10:57

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"em" <e...@p...promail.pl> wrote in message news:<9i220v$79d$1@news.tpi.pl>...

> [...]
> [..]
>
> Jest to komercyjna reklama ksiazki. Kolejny "MD, PhD" chce zarobic fortune i

Oczywiscie, ze przeczytalem. No i co z tego, ze ktos na swojej stronie
reklamuje swoja ksiazke. Twoje podejscie traca paranoja. Nie
interesuja cie przedstawione tam fakty, badania naukowe, konkluzje itd
Najwazniejsze, zeby tylko nie zarobil pieniedzy.

Poza tym, sukcesem Kwasniewskiego wcale nie jest to, ze dostaje jakies
pieniadze za ksiazke. Za to co zrobil - nalezy mu sie. Poniewaz
akurat mam okazje wiedziec troche wiecej na temat jeg zycia
prywatnego moge ci powiedziec, ze zbijanie fortuny niezbyt go
interesuje.
Pomysl tylko, gdyby chcial to robic, to po pierwsze WSZYSTKIE Arkadie
bylyby JEGO ! a ... nie sa. Nie ma z zadna z nich niczego wspolnego
oprocz
okazyjnych kontaktow konsultacyjnych.

Oceniaj INFORMACJE zawarte w ksiazkach, czy nawet na w/w stronie
internetowej dr. Ravnskova, a nie to czy wydane to jest w formie
ksiazki
czy nie.

Jerzy Zieba

4. Data: 2001-07-06 05:47:57

Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

> Oceniaj INFORMACJE zawarte w ksiazkach, czy nawet na w/w stronie
> internetowej dr. Ravnskova, a nie to czy wydane to jest w formie
> ksiazki
> czy nie.

Zreszta mozna sciagnac abstrakty prac tego autora publikowanych w
recenzjonowanych czasopismach. Moim zdaniem to zwieksza wiarygodnosc.
Warto sciagnac sobie te prace i prace oponentow by wyrobic wlasny
poglad.
Pozdrawiam
Woody

5. Data: 2001-07-09 15:18:32

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie, ze przeczytalem. No i co z tego, ze ktos na swojej stronie
> reklamuje swoja ksiazke. Twoje podejscie traca paranoja.

Paranoja: psychoza z usystematyzowanym zespolem urojeniowym, bez rozpadu
struktury osobowosci.
Podpowiadam, ze mogles uzyc tu np. slowa "kryptokomunizm".

> Nie interesuja cie przedstawione tam fakty, badania naukowe, konkluzje itd

Interesuja. Radzilbym jednak rozszerzyc Twoje zainteresowania na inne diety,
fakty i badania (polecam teksty pisane przez Cienia).

> Najwazniejsze, zeby tylko nie zarobil pieniedzy.

Najwazniejsze - "Po pierwsze nie szkodzic".

> [...]
> interesuje.
> Pomysl tylko, gdyby chcial to robic, to po pierwsze WSZYSTKIE Arkadie

Tu niestety sobie zaprzeczyles, bo jednak podkreslasz, ze dr K. to
20-wieczne wcielenie dr Judyma.

> Oceniaj INFORMACJE zawarte w ksiazkach, czy nawet na w/w stronie
> internetowej dr. Ravnskova, a nie to czy wydane to jest w formie
> ksiazki
> czy nie.

Ocenilem, po angielsku nazywa sie to BS, co w wolnym tlumaczeniu oznacza, ze
autor troche przesadzil...
A czy zrobil to po to, zeby zaistniec medialnie, czy tez mamy do czynienia z
Einsteinem medycyny 21 wieku osadzi historia...
I jeszcze jedno. "CHOLESTEROL - ukryte fakty ktorych sie nam nie mowi" -
zapewne sugerujesz teorie spisku lekarzy... przeciw ludzkosci. Jest to
podstawowa teza "optymalnych".

Pozdrawiam, em.

łysienie plackowate
cs A