Całkiem zielona;( + Czy już jest?

1. Data: 2003-09-29 14:45:10

Temat: Całkiem zielona;( + Czy już jest?
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie;)

Od jakiegoś czasu zaglądam na grupę, ale nie odważyłam się nic napisać...:(
Jedyne co potrafię to zrobić szalik na drutach, nawet nie wiem jak się
nazywa ten sposób, którym się posługuję...
Zrobiłam już szalik dla mojego mężczyzny i teraz kończę dla siebnie. Umiem
robić na drutach od szóstego roku życia, i taką też zrobiłam sobie do
niedawna przerwę. Na szydełku też umiałam, ale zapomniałam;(
Chciała bym się jeszcze czegoś nauczyć, tylko nie mam od kogo. Napewno już
wiele razy było takie pytanie, nie krzyczcie więc proszę na mnie... Więc,
jest taka DOBRA I WYRAŹNA stronka, gdzie takie różności są wytłumaczone???
Mam też pytanie odnośnie sklepu internetowego. Niedawno ktoś pisał, że robi
takową, na której będzie można sprzedawać swoje robótki. Czy ona już
powstała? Jesli tak to proszę o adres.

Pozdrawiam mistrzynie włuczki,
Ania

1. Data: 2003-09-29 17:08:29

Temat: Re: Całkiem zielona;( + Czy już jest?
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> [...]
> jest taka DOBRA I WYRAŹNA stronka, gdzie takie różności są wytłumaczone???

http://www.stitchguide.com/
Moim zdaniem jedna z najlepszych stron "kursowych". Opisanych (i
pokazanych) jest bardzo wiele technik. Technikę wybierasz z rozwijanego
menu na górze.
Jeśli masz problemy z angielskim, na mojej stronie (w sygnaturce)
znajdziesz słowniczki.

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-09-29 18:31:27

Od: "Bedatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam stronkę

http://www.kaan.pl

wejdż w "Hafty". Tam też jest dużo wzorków, nauka szydełkowania oraz nowy
dział "Prace na sprzedaż". Polecam gorąco. Pozdrawiam Bedatka

1. Data: 2003-09-30 13:44:26

Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Skończyłam szalik i dziś miałam okazję założyć:) Strajk taksówkarzy opóźnił
mój powrót z pracy o dwie godziny, i nie zmarzłam.
Na stronki wchodzę i w wolnej chwili się uczę.
Pozdrawiam.

(xxx)jeszcze jedna prosba...
(xxx)czy ktos posiada...
[inne] Sklep internetowy - pytanie