Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca

1. Data: 2006-12-20 11:32:34

Temat: Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krach na rynku urządzeń i lekarstw dla cukrzyków. Czy koncerny pozwolą
wprowadzić nowy lek, dlaczego Kanadyjczykom udało się ogłosić wyniki TAKICH
badań?

W: News:M09ih.500949$1T2.288971@pd7urf2no,
Od: Alexander Sharon <a...@s...ca>
Było:
> http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pierwsza_strona
_061219/pierwsza_strona_a_1.html

> MEDYCYNA
>
> Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca
>

> Wystarczy jeden zastrzyk, aby sie pozbyc tej cywilizacyjnej choroby.
> Kanadyjscy naukowcy rozszyfrowali skomplikowany mechanizm powstawania
> cukrzycy. I znalezli prosty sposob jej leczenia
>
> http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/pierwsza_strona_
061219/pierwsza_strona_a_1-1.F.jpg
> [...]
> zapadaja na nia coraz mlodsze , nawet niemowleta - mowi dr Hanna
> Trippenbach, diabetolog z Akademii Medycznej w Warszawie. - Mozemy
> szacowac, ze jeszcze 20 lat temu mielismy okolo 5 tysiecy przypadkow
> cukrzycy u dzieci, dzis mamy juz 12 tysiecy. Nie wiemy, skad sie
> wzial ten wzrost. Musialy zadzialac jakies czynniki srodowiskowe -
> moze spadek jakosci zywnosci? Podobny trend obserwowany jest tez w
> innych krajach - dodala dr Trippenbach.
> PIOTR KOSCIELNIAK, i.r., l.k.

> Czytaj takze
> Cukrzyce mozna pokonac jednym zastrzykiem
auka/nauka_a_2.html

> [...]
> typu 1. Testy potrwaja co najmniej kilka lat - zapowiada dr Dosch.
>
> Szacuje sie, ze na cukrzyce choruje ok. 5 proc. ludzi na swiecie.
> Wiekszosc pacjentow ma cukrzyce typu 2 - ocenia sie, ze nawet ok. 85
> proc. wszystkich chorych. Cukrzyca typu 1 najczesciej wystepuje w
> krajach najbardziej rozwinietych -w Ameryce Polnocnej (ok. 1 osoby na
> 400) i w Europie (1 osoba na 500). W naszym kraju zyje ok. 200
> tysiecy chorych na cukrzyce typu 1.
> PIOTR KOSCIELNIAK

> Wierze, ze diabetykow mozna bedzie wyleczyc

auka_a_2-1.F.jpg
> [...]
>
> Oczywiscie, w przeciwnym razie nie bylbym diabetologiem. Wciaz jednak
> jest to w sferze marzen i obawiam sie, ze niepredko nastapi.
>

> Choroba mlodych
>
> Insuline - hormon niezbedny do przetwarzania glukozy - produkuja
> znajdujace sie w trzustce tzw. komorki beta wysepek Langerhansa.
> Komorki te moga zostac zniszczone przez uklad odpornosciowy chorego.
> Dostepne dzis leczenie bazuje na podawaniu pacjentom preparatow
> insuliny w postaci zastrzykow, ktore trzeba przyjmowac do konca
> zycia. Nie chronia one przed spowodowanymi ta choroba zawalami,
auka_a_2-2.F.jpg

http://www.popieramjow.pl/jow.php
http://foxx.salon24.pl/2631,index.html <ROTFL>

2. Data: 2006-12-20 13:02:20

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wiem o uleczalności cukrzycy I i II stopnia juz od 40 lat, tylko wielu
to trudno zrozumieć.
Poniżej wkleiłem kilka stron internetowych, a jest ich tysiące, które są
dowodem uleczalności cukrzycy od dawna!!!
I wierzysz w to, że człowiek, który połyka ogromne ilości cukrowców
(węglowodanów) nagle wyzdrowieje od jednego zastrzyku? Trzeba zupełnie nie
rozumieć biochemii organizmu żeby pisać takie niedorzeczności.
Pozdrawiam Jurek M.

http://www.optymalni.com/Publikacje/Lekarze_o_Cukrzy
cy/lekarze_o_cukrzycy.html

http://www.optymalni.poznan.pl/artykuly-48-p.html

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Cukrzyca
_Typu_II/cukrzyca_typu_ii.html

http://zywienie.host.sk/faq.php?id=13

http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=32213
&sid=7b432c53818fa0283dfcc47813e1af43

http://www.arkadiazdrowia.com/dieta.htm

http://optymaln.republika.pl/DzZach.html

http://optymaln.republika.pl/DzZach5.html

http://www.optyimperium.pl/wywiad2.html

3. Data: 2006-12-20 13:28:22

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:embc9o$n7h$...@a...news.tpi.pl,
Od: Użytkownik <j...@n...pl>
Było:
> A ja wiem o uleczalności cukrzycy I i II stopnia juz od 40 lat, tylko

Nie rozpatruję tematu w kategoriach wiary... Media kłamią na różne tematy
więc dopuszczam i tu rozmijanie się z prawdą.
Mnie interesuje - przy założeniu, że ten lek pojawi się kiedyś na rynku -
dlaczego wielkie koncerny zarabiające krocie na leczeniu pozwoliły na
ogłoszenie tej informacji.
Cukrzycy wpłacają olbrzymie kwoty do kas producentów glukometrów, pasków,
igieł, insuliny. Cukrzycy utrzymują ze swoich dobrowolnych składek łóżka w
szpitalach i całe rzesze urzędników.

Chciałbym się dowiedzieć co w zamian będą leczyć...? Czy już wiadomo?

4. Data: 2006-12-20 15:01:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:embdq5$t7n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Mnie interesuje - przy założeniu, że ten lek pojawi się kiedyś na rynku -
> dlaczego wielkie koncerny zarabiające krocie na leczeniu pozwoliły na

Firmy farmaceutyczne na szczęście kagańca na gębę nie moga założyć wszystkim
oponentom...

> [...]
> szpitalach i całe rzesze urzędników.
>
> Chciałbym się dowiedzieć co w zamian będą leczyć...? Czy już wiadomo?

"Nowe" choroby, które stale "powstają". Mimo rzekomego postępu medycyny
lekarze nie radzą sobie z wieloma chorobami, skutki są mylone z przyczyną, a
walka lekarzy polega na uśmierzaniu bólu i walce ze skutkami chorób. W
jednym z powyższych postów pisze 34-letnia kobieta, że zaczyna się
"sypać"... A najgorsze, że ona uważa iż tak musi być... Lekarze mają
kiepskie pojęcie o zdrowej diecie, a więc nie moga skutecznie pomagać
chorym... A nie rozumiem dlaczego nie wyciągają wniosku z procesów
chemicznych, które mówią, że jeżeli jakaś choroba powstała na wskutek
określonych procesów chemicznych, to jest zawsze mozliwość odwrócenia tych
procesów, bo wszystkie procesy działają dwukierunkowo!!! Wyjątek stanowią
procesy już nieodwracalne w organizmie, a te są rzadziej... Ale za to
lekarze potrafią natychmiast wycinać migdały, woreczki żółciowe, ale nigdy
nie powiedzą matce dziecka co dawać jeść żeby wszystkie 3 migdały
"pracowały" do śmierci...
Ucinaja nogi przy chorobie Buergera, stopie cukrzycowej... I na to są też
potrzebne pieniądze, bo cukrzyków przybywa...
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-12-21 19:51:17

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> A ja wiem o uleczalności cukrzycy I i II stopnia juz od 40 lat, tylko wielu
> to trudno zrozumieć.

A czemu nie zgłosisz się po Nobla, o niedoceniany? :P
W sumie należy Ci sie nagroda, ale Darwina ;]

pzdr.
R*

6. Data: 2006-12-21 20:00:45

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> A czemu nie zgłosisz się po Nobla, o niedoceniany? :P
> W sumie należy Ci sie nagroda, ale Darwina ;]

Lekarzowi Kwaśniewskiemu Nobel nie jest potrzebny (choć już kandydował),
wystarczy mu zadowolenie byłych cukrzyków i satysfakcja z tym związana. Jak
jesteś lekarzem, to powinieneś to rozumieć...:)
Pozdrawiam świątecznie Jurek M.

7. Data: 2006-12-22 13:25:46

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Po pierwsze: nie ma cukrzycy pierwszego czy drugiego stopnia - jest
cukrzyca tego lub tego typu (zresztą nie tylko tych dwu pierwszych).
Po drugie: nie oznacza się typów cukrzycy cyframi rzymskimi już od
prawie dekady - używa się w tym celu cyfr arabskich.
Po trzecie: bzdurą jest pisanie o uleczalności cukrzycy - szczególnie
gdy ma się na myśli blisko 90% przypadków, czyli cukrzycę typu 2.

> Lekarzowi Kwa?niewskiemu Nobel nie jest potrzebny (choć już
> kandydował), wystarczy mu zadowolenie byłych cukrzyków i satysfakcja z
> tym zwi?zana. Jak jeste? lekarzem, to powiniene? to rozumieć...:)

Ani on, ani nikt kto głosi podobne poglądy nie dostanie Nobla - w
Komitecie Noblowskim zasiadają na szczęście oświeceni.
Radziłbym też zauważyć, że nie używa się współcześnie pejoratywnie
odbieranego przez samych zainteresowanych określenia cukrzyk - osoby te
od dawna zalecają (co znajduje wsparcie wśród zajmujących się leczeniem
cukrzycy) stosowanie określenia chory na cukrzycę lub ostatnio
propagowane osoba z cukrzycą.
Tak jak nie dostrzegasz niuansów w nazewnictwie, tak i nie widzisz
niuansów dotyczących cukrzycy i jej leczenia - obniżenie glikemii nie
oznacza wyleczenia cukrzycy. Ale dla optymaniaków to niezrozumiała
zawiłość.

8. Data: 2006-12-22 13:33:23

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:emb711$33s$1@atlantis.news.tpi.pl...

O tym co powoduje zapalenie wysp trzustkowych będących wstępem do
rozwoju cukrzycy typu 1 było wiadomo lata temu. Odkryli jedynie fragment
tego procesu. Nie jest tajemnicą, że skuteczne zahamowanie procesu
mogłoby spowolnić, opóźnić lub może powstrzymać wystąpienie jawnej
cukrzycy typu 1. Czyli dotyczy jedynie ok. 10% osób z cukrzycą.

9. Data: 2006-12-22 13:41:51

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mnie interesuje - przy założeniu, że ten lek pojawi się kiedyś na
> rynku - dlaczego wielkie koncerny zarabiające krocie na leczeniu

Niewątpliwie spisek antykoncernowy:->

> Cukrzycy wpłacają olbrzymie kwoty do kas producentów glukometrów,
> pasków, igieł, insuliny. Cukrzycy utrzymują ze swoich dobrowolnych
> składek łóżka w szpitalach i całe rzesze urzędników.

Chorzxy na cukrzycę gówno wpłacają. Ich leczenie pochłania 10% wydatków
z funduszu. A jest ich niecałe 5%. Na ich leczenie wydaje się więc
więcej 2krotnie niż wpłacają.

> Chciałbym się dowiedzieć co w zamian będą leczyć...? Czy już wiadomo?

Nie obawiam się, by miało w najbliższym czasie zabraknąć chorób. Jeśli
kiedykolwiek uda się coś zdziałać w sprawie "wielkich częstych", to
medycyna zabierze sie podejrzewam za skuteczniejsze leczenie
"sierocych", na które brakuje pieniędzy i nie wzbudzają odpowiedniego
zainteresowania z powodu sieroctwa włśnie.

10. Data: 2006-12-22 14:05:55

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał:
> [...]
> mogłoby spowolnić, opóźnić lub może powstrzymać wystąpienie jawnej
> cukrzycy typu 1. Czyli dotyczy jedynie ok. 10% osób z cukrzycą.

Nie będąc żadną miarą diabetologiem widzę co najmniej takie poważne IMVHO
problemy:
- jaki jest przełożenie z modelu zwierzęcego na człowieka. Mysz jednak
trochę się różni od Franka Śruby, nawet jeśli oboje chorują na cukrzycę.
Nie wiem, niestety, jak adekwatne są modele cukrzycy typu I. Ale raczej z
tym w autoagresywnych chorobach jest średnio.
- cukrzyca insulinozależna rozwija się u człowieka - wbrew pozorom dość
długo. Czy tego typu leczenie będzie skuteczne gdy są już obecne objawy?
Słyszałem o próbach stosowania cyklosporyny, ale jakoś nie o tym, by
powodowała przełom. Tutaj może być podobnie. Może ktoś się wypowie?

--
Krzysiek, EBP
Polska scena polityczna dzieli się na socjalistów pobożnych i socjalistów

Wyniki a stan zdrowia
poważniejsze odciski...
Pomóżcie to rozpoznać
Wynik kolonoskopii