"Carmex juz nad Wisla"

1. Data: 2006-04-18 17:07:17

Temat: "Carmex juz nad Wisla"
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Grupowiczki :)
Wszystkie wielbicielki Carmex'u i te, ktore nie czytaly jeszcze majowego
"Twojego Stylu", mam przyjemnosc poinformowac, ze dotarl on ponoc do
Polski. Niestety nie pisza gdzie dokladnie mozna go dostac. Ma kosztowac
10,90 i byc dostepny zarowno w sloiczku, jak i w tubce oraz sztyfcie.

Pozdrawiam
Aduś

2. Data: 2006-04-18 18:03:22

Temat: Re: "Carmex juz nad Wisla"
Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to za cudo i do czego sluży bo ja jakoś nie słyszałam nic

3. Data: 2006-04-18 19:20:54

Od: "aandzik1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję spojrzeć na allegro :)
Ostatnio tam właśnie kupiłam i jestem bardzo zadowolona. Zawsze miałam
problemy z ustami, skóra sucha, odpadająca płatami a teraz gładka że aż miło
:)))

4. Data: 2006-04-18 21:05:23

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aandzik1 napisał(a):
> Proponuję spojrzeć na allegro :)

Seeerio? ;P

Jak do tej pory tam sie zaopatrywalam. Latwiej jednak pojsc do sklepu,
zaplacic i od razu uzyc, niz czekac i placic za przesylke.

Aduś

5. Data: 2006-04-18 21:08:23

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aandzik1 napisał(a):
> [...]

zaplacic i od razu uzyc, niz czekac i placic za przesylke.

> skóra sucha, odpadająca płatami a teraz gładka że aż miło

Skora z ust odpadala Ci platami? Brzmi prawie jak z horroru...

Aduś

6. Data: 2006-04-19 16:01:48

Od: "aandzik1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne że łatwiej wejść do sklepu i kupić, tyle że w sklepie tego nie ma,
przynajmniej na razie ;)
Co do skóry odpadającej płatami.... coż, możesz i sobie z tego kpić,
zapewniam jednak, że to nie było dla mnie zabawne gdy właśnie tak się
działo....
Pozdrawiam :)

7. Data: 2006-04-19 16:56:57

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aandzik1 napisał(a):
> Jasne że łatwiej wejść do sklepu i kupić, tyle że w sklepie tego nie ma,
> przynajmniej na razie ;)

I dlatego wlasnie napisalam, ze ponoc juz jest.

> Co do skóry odpadającej płatami.... coż, możesz i sobie z tego kpić,

Nikt tu sobie z niczego nie kpi. Zainteresowal mnie ten fakt. Po prostu,
bez niedomowien.

Pozdrawiam
Adus

8. Data: 2006-04-19 17:25:26

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Achma napisał(a):
> A co to za cudo i do czego sluży bo ja jakoś nie słyszałam nic

Balsam do ust, szczegolnie spierzchnietych, chlodzacy. Sporo o nim w
archiwum grupy.

Pozdrawiam
Aduś

9. Data: 2006-04-19 18:43:12

Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Co do skóry odpadającej płatami.... coż, możesz i sobie z tego kpić,
| zapewniam jednak, że to nie było dla mnie zabawne gdy właśnie tak się

A jeżeli już jesteśmy przy carmexie to lepiej kupić w tubie czy w sztyfcie?
Żadko mam problemy z ustami, ale jednak czasami się pojawiają, więc mam zamiar się
zaopatrzyć :)
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

10. Data: 2006-04-19 20:06:15

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue napisał(a):

> A jeżeli już jesteśmy przy carmexie to lepiej kupić w tubie czy w sztyfcie?

Ja mam w tubce, w sztyfcie nie uzywalam. Wiem tylko, ze w sloiczku bym
nie chciala, bo palcem maziac nie lubie.
Jesli uzywalas do tej pory jakichs balsamow do ust lub blyszczykow, to
pomysl, ktora forma bardziej Ci odpowiadala.
Sztyft moze wygodniejszy? I ciezko go za duzo nalozyc.

Aduś

Fryzjer i Wrocław
[ntg?] problemy z trawieniem
odsprzedam Aknenormin 20mg
"Polskie" symbole seksu
Krem rozświetlająco-brązuj ący z drobinkami złota-soraya