Catalunya!

21. Data: 2017-10-15 04:42:32

Temat: Re: Catalunya!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 października 2017 17:12:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]

to zalezy, jak to zdefiniujesz.
wezmy taki przyklad: morderca ma problem z zabiciem
ofiary. i taki jego problem ma prawo cieszyc:)

a twoj Kviatku, tak poszedl na przod, ze zla od dobra juz nie odroznia:)

ci, ktorzy patrza na ten swiat z otwartymi oczyma, dobrze wiedza,
ze zaden nacjonalizm nie jest tak grozny dla planety i ludzkosci,
jak korporacje.

to ty sie wstydzisz, bo w sobie tego nie masz:)

> Są normy twoje i normy moje. Twoje normy mam w... poważaniu. Teraz moje
> normy obowiązują. Możesz sobie swoje wsadzic w... w ten swój wstyd.

tu troche masz racji, nie powiem.
wzialem dzis ksiazke od polskiego z I klasy mechatroniki
i czytam opis "Pasji", a tam podane, ze niemal wszyscy
aktorzy uczestniczyli we mszach swietych w kosciele.
zamiast, nie zaklne, pisac o czym film traktuje,
bo przeciez to jest najwazniejsze i jedynie wartosciowe,
pokazuje sie, ze jednak i sa aktorzy, co wierza.
tak, sa aktorzy, sportowcy, artysci, debile i ludzie bardzo madrzy.
w lekturach dali im "Kosoglosa", jakby czegos tam mozna bylo sie nauczyc.
oki, oki, na moze tam jakichs niskich poziomach i mozna, nie wnikam.
fantastyke bardzo lubie, uwielbiam, ale jesli juz dajcie Jacka Piekare,
Sapkowskiego, wielu innych, Safone lub Lysiaka nawet jesli trzeba choc nie ten
nurt, ale tak samo potegi wsrod pisarzy, lub sto innych filmow czy ksiazek
wiele wartosciowszych niz ta, o ktorej mowa.

czasami masz Kviecie racje, co przerazajace, chocby to byla racja czesciowa.

pozdrawiam,
jacek

22. Data: 2017-10-15 10:59:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> aktorzy uczestniczyli we mszach swietych w kosciele.
> zamiast, nie zaklne, pisac o czym film traktuje,

No tak, bo to trza jak baranom - jakże uczeń ,,I klasy mechatroniki" mógłby
wiedzieć, że ,,pasja" w odniesieniu biblijnym to męka Pańska, no trzeba
tłumaczyc :->
Także zaznaczenie faktu, że aktorzy uczestniczyli we mszach, nikogo nie
powinno dziwic - robili to w ramach przygotowania do gry w filmie, bo część
aktorów nigdy wcześniej nie miała styczności z Tajemnicą Pasyjną. Wielu
aktorów przygotowuje się do ról nie tylko poprzez wykucie swoich kwestii.
Jack Nicholson przebywał w domu wariatów przed grą w ,,Locie nad kukułczym
gnuazdem" - itp. Śmieszne sa te Twoje zarzuty. A raczej bardzo smutne -
zwłaszcza w Twoim wykonaniu.

> [...]
> oki, oki, na moze tam jakichs niskich poziomach i mozna, nie wnikam.
> fantastyke bardzo lubie, uwielbiam, ale jesli juz dajcie Jacka Piekare,

Piekara i Sapkowski jako lektura? Raczysz żartować.

> Safone lub Lysiaka nawet jesli trzeba choc nie ten
> nurt, ale tak samo potegi wsrod pisarzy, lub sto innych filmow czy ksiazek
> wiele wartosciowszych niz ta, o ktorej mowa.

Nie.

> czasami masz Kviecie racje, co przerazajace, chocby to byla racja czesciowa.

Zadziwiasz. ?
--
XL

23. Data: 2017-10-17 10:06:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 października 2017 10:59:31 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> gnuazdem" - itp. Śmieszne sa te Twoje zarzuty. A raczej bardzo smutne -

jesli ja sie dziwilem, i moja zona takze,
ktora do kosciola uwielbia chodzic,
i zazwyczaj w sprawach wiary, czy jej szerzenia
mamy rozne zdanie, to wyciagnij wnioski.

> Piekara i Sapkowski jako lektura? Raczysz żartować.

czytalas? zapewne tak. zrozumialas?

> Nie.

to co w tym kosoglosie Cie urzeklo?
jakas prawda, gdzie indziej dawno nie wykrzyczana?
czy moze przedstawienie swiata korporacyjnego?

pozdrawiam,
jacek

24. Data: 2017-10-17 10:51:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 października 2017 12:55:51 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Jestem przeciwny rozbiorowi Hiszpanii

to zalezy, jak to co sie dzieje zdefiniujesz, Pinokio.
mozna uznac to za ruchy wyzwolencze, narodowo-wyzwolencze
lub separatystyczne.
wszystko zalezy, jaka miarke przylozysz;
czy ciemieznicza, ktorej, moim i twoin zdanie jak mysle
nie bylo, czy ekonomiczna, a przy tym dajaca zablysnac
politykom z nowego panstewka na forum miedzynarodowym
(ot, takie ich pragnienia).
wiem, ze wypowiadac sie powinno zdecydowanie,
ale nie znam na tyle ich daznosci,
zeby bylo to uprawnione.

przepraszam,
jacek

VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.
racjom