Centrum Edukacyjne Omega jakie opinie?

1. Data: 2005-08-09 19:07:28

Temat: Centrum Edukacyjne Omega jakie opinie?
Od: "Aga" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś korzystał z usług tej firmy- to szkoła językowa.
Córka (10 lat) miała spotkanie w czerwcu w szkole wypełniła ankietę i
zgłosił się do mnie dzisiaj przedstwiciel, po uprzednim kontakcie
telefonicznym.
Bardzo ładnie mówił, że bardzo dobre wyniki, że metoda bezzstresowa, że małe
grupy dzieci 7-8 osób.
Ale trochę za bardzo mnie namawiał do podjęcia decyzij a ja jestem przekorna
:) i nie chciałam. Musiałabym wpłacić wpisowe które póżniej odliczono by od
czesnego za maj i czerwiec 300,- oprócz tego co miesiąc 150,-(90 min. raz w
tygodniu) nie powiem żeby to było mało, ale jakby przynosiło efekty to
czemu nie.W cenie pom. naukowe.
Tylko nie wiem czy warto starsza córka kiedyś tak podobnie się uczyła i nie
widziałam specjalnych efektów. Wydaje mi się że już lepiej zapisać ją na
indywidualne lekcje.
Firma ma podobno swoją centralę w Warszawie na naszym rynku (Świnoujście)
dopiero zaczyna działać, i nie mam od kogo zaczerpnąć informacji.
Pozdrawiam

Agnieszka

2. Data: 2005-08-12 19:54:17

Temat: Re: Centrum Edukacyjne Omega jakie opinie?
Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Aug 2005 21:07:28 +0200, Aga napisał(a):

> [...]
> Firma ma podobno swoją centralę w Warszawie na naszym rynku (Świnoujście)
> dopiero zaczyna działać, i nie mam od kogo zaczerpnąć informacji.

Nie znam osobiście, ale ponieważ też jestem zainteresowana dobrą
szkołą/kursem angielskiego, poszukałam w necie:

chyba o tę szkołę Ci chodzi?
http://www.omega.edu.pl/

"Nasz zespół metodyczny opracował specjalną metodę nauki języka obcego -
USEFUL LANGUAGE METHOD.
Kluczem do stworzenia owej metody okazało się spostrzeżenie, że dzieci
przed rozpoczęciem nauki w szkole nie znają gramatyki i teorii języka,
często nie potrafią nawet czytać i pisać a mimo to sprawnie porozumiewają
się z otoczeniem" - oczywiście nie uczyłam się u nich, ale brzmi znajomo.
Kojarzy się ze znaną metodą Callana.

A tu dyskusja na temat OMEGI:

http://forum.dict.pl/viewpost.9212.html

Przejrzałam, na razie pobieżnie, widzę bardzo złe opinie.
Ale musisz sama rozważyć. A ja idę doczytać też ;)

--
Eva Sheers

3. Data: 2005-09-05 13:51:23

Od: E...@o...pl (Magdalena Fiipiak) szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> [...]
> Firma ma podobno swoją centralę w Warszawie na naszym rynku (Świnoujście)
> dopiero zaczyna działać, i nie mam od kogo zaczerpnąć informacji.

Witam
Jestem byłym lektorem centrum edukacyjnego przede wszystkim odradzam a już
mówie dlaczego . pomoce naukowe owszem są ale są to książki czarno białe
które są dosyć słabe pod względem językowym i merytorycznym. Ja osobiście
pracując z dziecmi opierałam się na własnych ćwiczeniach ale to zależy od
lektorów których oni zatrudnią. generalnie szkoła opiera się na wyłudzaniu
pieniędzy od kursantów.Pobierają opłatę w wysokości 150 złotych za miesiąc
przez 10 miesięcy umowa jest podpisana na 80 godzin zajęć ale tak naprawdę
odbywają sie ok. 60 godzin pozostałe lekcje po prostu przepadają. zresztą
umowa z lektorem jest na 60 godzin wiec pozostałych 20 nie ma kto
przeprowadzić. Tak na marginesie to lektorom też nie wypłacają w pe łni
ich wynagrodzenia. więc j eżeli Pani moze to odradzam tą szkołę i polecam
prywatne lekcje.

4. Data: 2005-11-09 17:12:57

Od: e...@m...pl (eMCe) szukaj wiadomości tego autora

od centrum edukacyjnego omega rqadze trzymac sie jak najdalej. wyludzaja
pieniadze. w grupach ktore uczylam odbylo sie ok. 75 godzin, a tylko
dzieki mojej dobrej woli, bo mi placic przestali po ok. 60. pomoce
tragiczne. obietnice niespelnione. tragedia

5. Data: 2006-01-19 15:04:18

Od: "jkf21" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tragiczne. obietnice niespelnione. tragedia
>
> Ja jestem w identycznej sytuacji-umowa wygasła w sierpniu a do dziś nie
wypłacili mi 2000 zł. Czy próbowałyście odzyskać swoje pieniądze na drodze
sądowej, czy po prostu dałyście spokój? Ja zamierzam iść z tym do sądu - nie
odpuszczę zwłaszcz, że ZUS też został niopłacony, ale zatroszczyłam się o
kontrolę u pana dyrektora w Warszawie. Bardzo Was proszę o wszelkie
informacje. O samych lekcjach - materiałach, płatnościach - bez komentarza.
Teraz żałuję, że przed podjęciem współpracy nie pogrzebałam w internecie..
Pozdrawiam,
Jola

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2006-01-22 11:42:09

Od: o...@i...pl (CENTRUM EDUKACYJNE OMEGA) szukaj wiadomości tego autora

Centrum Edukacyjne OMEGA w Warszawie Al. Jerozolimskie 200, wpisane do
ewidencji szkół i placówek niepublicznych Miasta Stołecznego Warszawy pod
nr 734K - właściciel strony internetowej www.omega.edu.pl OŚWIADCZA

7. Data: 2006-01-22 12:12:38

Od: o...@i...pl (CENTRUM EDUKACYJNE OMEGA) szukaj wiadomości tego autora

Centrum Edukacyjne OMEGA w Warszawie Al. Jerozolimskie 200, wpisane do
ewidencji szkół i placówek niepublicznych Miasta Stołecznego Warszawy pod
nr 734K - właściciel strony internetowej www.omega.edu.pl OŚWIADCZA, że
wszystkie wyżej wyrażone opinie nie dotyczą naszego Centrum. W wyniku
konsultacji z autorami wpisów, stwierdzamy z całą stanowczością, że
lektorzy ci pracowali na rzecz innych firm o podobnej lub takiej samej
nazwie tj. Centrum Edukacjnego Omega Spółka Jawna w Warszawie, oraz
Centrum Edukacji Omega w Warszawie Oddział we Wrocławiu - firmy która
podszywała się pod nasze Centrum, używając bezprawnie kserokopii naszego
wpisu do ewidencji, oraz naszej strony internetowej. Po zawiadomieniu
Policji, sprawa została skierowana przez Prokuraturę do Sądu Rejonowego w
Lwówku Śląskim II Wydział Karny. Na każdej zawieranej przez nas umowie
została umiesczona informacja o posiadanym przez nas wpisie do ewidencji
szkół i placówek niepublicznych nr 734K, który można dodatkowo
zwerifikować pod nr tel.(22) 578-11-58, mając pewność korzystania z usług
"prawdziwego" Centrum Edukacyjnego OMEGA. W związku z powyższym prosimy o
nie branie pod uwagę opinii tutaj wyrażonych, przy podejmowaniu decyzji o
podjęciu u nas pracy czy nauki. Na życzenie dysponujemy wieloma
referencjami tak od naszych byłych jak i obecnych pracowników i
uczestników kursów.

8. Data: 2006-02-06 16:55:45

Od: j...@g...pl (jola) szukaj wiadomości tego autora

CENTRUM EDUKACYJNE OMEGA wrote:

> [...]
> podjęciu u nas pracy czy nauki. Na życzenie dysponujemy wieloma
> referencjami tak od naszych byłych jak i obecnych pracowników i
Nie wiem jak jest w przypadku pozostałych osób, ale jeśli o mnie chodzi to
pracowałam w oddziale krakowskim Centrum Edukacyjnego OMEGA Spółka Jawna z
siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 200. Dyrektor firmy owszem
kontaktował się ze mną po umieszczeniu przeze mnie postu na forum i
obiecał uregulować zobowiązania do końca stycznia, a ja zobowiązałam się
do zamieszczenia sprostowania i następnie usunięciu postu z forum.
Zrobiłabym to bardzo chętnie, ale niestety znów okazało się, że były to
obietnice bez pokrycia. Ostatecznie skierowałam sprawę do sądu i czekam na
dalszy rozwój sytuacji. Nie twierdzę, że to co Centrum napisało w
sprostowaniu nie jest prawdą - jedynie oświadczam, że ja nie jestem osobą
poszkodowaną przez kogoś z Wrocławia, a dokładnie przez Centrum Edukacyjne
OMEGA z Warszawy.

9. Data: 2006-02-21 14:13:20

Od: j...@g...pl (jola) szukaj wiadomości tego autora

Więcej opinii na www.ling.pl

10. Data: 2006-02-22 09:14:40

Od: k...@p...fm (kopaczew) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ja również miałam a właściwie ciągle jeszcze mam przykre
doświadczenie z Centrum Edukacyjnym OMEGA jestem rodzicem dziecka które
rzekomo było uczestnikiem kursu organizowanego przez OMEGE
Obecnie jestem na takim etapie ze dostalam pozaoczny wyrok sadowy i jestem
w trakcie pisania sprzeciwu jak się to wszystko a właściwie ten koszmar
skończy to Pańsrwu o nim opowiem
Mam dowody na to że Centrum Edukacyjne Omega jest firmą nieuczciwą z
naruszeniem prawa włącznie
pozdrawiam cieplutko wszystkich i ostrzegam

Studia na architekturze
Studia - europeistyka
nauczyciel kontraktowy a wynagrodzenie
obrona pracy magisterskiej