Centrum witaminy - efekty uboczne

1. Data: 2001-02-22 09:46:32

Temat: Centrum witaminy - efekty uboczne
Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu byla dyskusja na temat efektów ubocznych Centrum
Osobiscie polecam kanadzjski preparat "Vita-Complete 29" ktory nie zawiera:
cukru, soli, drozdzy, skrobi, glutenu, laktozy, soji, jajek, alergenów
zawartych w zbozu i mleku jest bez sztucznych barwników i srodków
konserwujacych, a ponadto nadaje sie dla diety wegetarianskiej.

Aleksander

---

2. Data: 2001-02-22 11:37:06

Temat: Re: Centrum witaminy - efekty uboczne
Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawartych w zbozu i mleku jest bez sztucznych barwników i srodków
> konserwujacych, a ponadto nadaje sie dla diety wegetarianskiej.

To chyba się do niczego nie nadaje..., gdyż nie zawiera NIC normalnego!

* piotr'ek *

3. Data: 2001-02-22 15:10:17

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Moze Cie to zdziwi, ale WSZYSTKIE ponizsze skladniki moga wywolac alergie!
Nie mowie o cukrze bo wiadomo ze jak ktos ma cukrzyce.. a wiekszosc witamin
jest powlekanych... zelatynowa masa z cukrem. Soli, jak masz nadcisnienie to
tez nie powinienes, drozdze - jestes mezczyzna ale wiele kobiet nie powinno
nawet spogladac na drozdze (nie to ze zaraz zajda w ciaze :-). Gluten, moja
SP Matka nie mogla nawet przyjac komunii ani oplatka bo miala alergie na
gluten. Mleko... czy wiesz ze mleko krowie dla dzieci moze byc szkodliwe?
Tak sie kiedys przydarzylo ze w ramach pomocy humanitarnej wyslano do Afryki
mleko w proszku. Tysiace dzieci umarlo bo byly uczulone na laktoze (nie
mylic z laktaza). Soja - ja jestem uczulony i chory ilekroc zjem kielki z
soji. Jajka tez sa alerogenne dla wielu osob, a ze sa bez sztucznych
barwnikow i konserwantow to chyba lepiej niz lykac chemie?! A czy wiesz ze
powloka witamin procz cukru zawiera zelatyne - glownie z krowek - byc moze
niekoniecznie zdrowych, (wieprzowa jest niedobra) - wiec moze ci
wegetarianie nie sa tacy glupi?
Aleksander

---

4. Data: 2001-02-22 19:28:30

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisał w
wiadomości
..
> [...]
jajek, alergenów
> zawartych w zbozu i mleku jest bez sztucznych barwników i

A to co ten preparat zawiera ???????

5. Data: 2001-02-22 21:48:49

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander <A...@s...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Yd5l6.203586$P...@n...bellglobal.c
om...
> [...]
> zawartych w zbozu i mleku jest bez sztucznych barwników i srodków
> konserwujacych, a ponadto nadaje sie dla diety wegetarianskiej.

Zesral sie goly na rogu stodoly...

Adam B.

6. Data: 2001-02-23 08:42:41

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Moze Cie to zdziwi, ale WSZYSTKIE ponizsze skladniki moga wywolac alergie!

To może lepiej się już umyć, ładnie ubrać, położyć do trumny i zamknąć wieko?

LUDZIE!!! ŻYJCIE!!!

* piotr'ek *

7. Data: 2001-02-23 10:40:51

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jesli Cie nie interesuje medycyna to po co jestes na tej liscie? Zeby
popisywac sie swoim pseudo-dowcipem i ludziom skrzynki zasmiecac?
Aleksander

--
http://www.vitacomplete.com/

---

8. Data: 2001-02-23 10:45:59

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na strone i zobacz.
Aleksander
http://www.vitacomplete.com/

--
"AniaT" <a...@n...interia.pl> wrote in message

> [...]
> wiadomości
..
> polecam kanadzjski preparat "Vita-Complete 29" ktory nie

---

9. Data: 2001-02-23 12:47:22

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisał w wiadomości

> drozdze - jestes mezczyzna ale wiele kobiet nie powinno
> nawet spogladac na drozdze (nie to ze zaraz zajda w ciaze :-).

A czemuz to nie powinno? Chleba mi jesc nagle nie wolno?
O czym Ty mowisz?

---
Pozdrawiam,
Ania

10. Data: 2001-02-23 14:21:12

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdz na strone i zobacz.
> Aleksander
> http://www.vitacomplete.com/

A ja powtórzę to, za co mnie zganiłeś.
Konsumujcie ludzie to co wam smakuje (oczywiście w rozsądnych ilościach). Nie
wystarczy czytanie amerykańskich stron o witaminach, wystarczy popatrzeć na
Amerykanów. Co trzeci to pokraka - albo gruby, albo grube nogi, albo tłusta
twarz - to wyjaśnia wszystko!
Smacznego NORMALNEGO JEDZENIA!!!!
* piotr'ek *

protezy podudzia