Ceny!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-04-02 07:00:01

Temat: Ceny!!!!!!!!!!!!!
Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie czytam to co piszecie i włos mi staje deba!
Te ceny to z kosmosu??? Od mamy w prezencie dostałam kanwe nici szydelko
wszystko w pieknej torbie cena na opakowaniu kapletu 20 euro na wyprzedazy 5
euro. Lada dzien na mojej stronie zamieszcze zdjecia. Chodzi mi o bandytyzm
cenowy. i tak jestesmy praktycznie wymierajacym gatunkiem jak nowe pokolenie
ma robotkowac???Kogo stac na akcesoria !!!!A jesli ktos jest kopniety jak ja
i lubi rozne techniki czasem widmo bankructwa zaglada mi w oczy.Apeluje
poszukajcie znajomych za zachodnia granica tam nadal jest taniej!!!
Oczywiscie nie wszystko.
Diabli mnie wzieli i moglabym pisac jeszcze dlugo ale narazie serdecznie Was
pozdrawiam.
WSCIEKŁA Marzena

Marzena (Police)

marzena@_nospam_police.pl
przy odpowiadaniu usun zbedne [_nospam_]
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2003-04-02 08:10:01

Temat: Re: Ceny!!!!!!!!!!!!!
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak ktoś nie ma znajomych i to tak faktycznie? Może masz np. na tym
opakowaniu jakieś adresy internetowe? Bo patrząc np. na Sew and so angielskie
- to wcale nie taniej. Ale może ktoś wie coś :-) i poda jakieś mniejsze
sklepiki. Tam handel w necie przecież jest dużo bardziej popularny.

Pozdrówki

Ania

---------

1. Data: 2003-04-02 08:41:29

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety Aniu nie ma adresu internetowego.
Za miesiąc dostane kolejny dywanik kwiaty i cos tam...moze bedzie z innej
firmy bo cena taka sama 5 euro.
Pozdrawiam Marzena

1. Data: 2003-04-02 09:04:34

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie czytam to co piszecie i włos mi staje deba!
> Te ceny to z kosmosu???

Marzenko, poruszylas dosc istotny temat !!!
Niestety nie kazdy ma mozliwosc zakupu za granica :-((( Mysle tu o jakis
krewnych, itp, bo co do sklepikow internetowych, to praktyke i to dobra mam
jedynie z polskimi.
Wracajac do cen, faktycznie oblednych, to mysle, ze 'bojkotujac' sprzedaz w
typowych miejskich sklepach nie zmobilizujemy nikogo do obnizek. Same sobie
jedynie mozemy zaradzic kupujac jedna drugiej. Mnie sie tak przydazylo juz
nie raz. Pamietam, ze jak Mruwa mi przyslala brakujacy klebek 'Moniki', to i
tak z przesylka wyszlam na tym korzystniej ! Pozniej okazalo sie, ze w innym
sklepiku na osiedlu ten sam gatunek nici kosztowal... o rowne 5 zl na motku
taniej. Jesienia, jak uwzielam sie na firanke, to z przerazeniem
odnotowalam, ze dwie pasmenterie (tego samego wlasciciela) w centrum miasta
maja najdrozszy bialy kordonek za 3,50 a w malym sklepiku, gdzie kordonek
sprzedawano raczej 'przy okazji', bo sklep byl z bielizna i identyczny
kosztowal 1,90 !
To sa niby male kwoty, ale same dobrze wiemy ile roznych nici, wloczek
potrzeba na jeden model. Muliny, na szczescie mam jeszcze po mamie, wiec na
razie sporadycznie kupuje, ale to faktycznie koszmar !
Wiadomo, ze szydelko, druty, czy igly kupuje sie raz na jakis dluzszy czas,
ale gdybysmy chcialy tez kupowac kazda robotkowa gazetke, bo akurat jeden
wzorek nam dpowiada, czy gotowy schemat, to ...dramat !!!
Moze ktos powiedziec, ze kazde hobby kosztuje, owszem.... zestaw do gry np.
w golfa, to ceny nieporownywalnie wieksze, ale chyba nie o takie porownania
chodzi !!!
Mysle, ze kazda ma ten sam problem, wiec moze faktycznie warto proponowac i
propagowac wzajemna pomoc przy zakupach ? Co myslicie ?

Pozdrawiam
Asia (dwukrotnie juz korzystajaca z uprzejmosci dziewczyn z grupy - jeszcze
raz Wam przy okazji dziekuje !)

1. Data: 2003-04-02 09:25:45

Od: " Ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mysle, ze kazda ma ten sam problem, wiec moze faktycznie warto proponowac i

> propagowac wzajemna pomoc przy zakupach ? Co myslicie ?

Pewnie,że warto. Ja na przykład myślę, przy zakupie w hurtowni umawiając się
po kilka można np. mulinę czy kordonek mieć taniej. Samemu raczej się nie
przełknie 12 czy 24 moteczków muliny. Na przykład kupowałam (potrzebowałam
dużo - firmanka + obrus) kordonka 100 g = 520 m produkowane co prawda w Turcji
ale dla DMC - wyszłó mi po 12zł/motek. pakowane po 6 motków. Ale nieczęsto
potrzebne jest aż tyle.

Warto myślę wogóle podawać adresy tanich miejsc. Jak sądzicie

Ania

1. Data: 2003-04-02 10:09:16

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam zakupy za południową granicą! Wprawdzie numery mulin mają się
nijak do "firmowych" DMC czy Anchor, ale przecież czasami można dobierać
kolory "na oko" (kiedy haftujemy obrus albo jakiś prosty obrazek).
Każdy mój wyjazd w góry wiążę z wypadem na Słowację, a tam:

* mulina - w przeliczeniu - ca 30 gr/ 8m motek
* kordonek (nie mam już metki, ale dość "sztywny", coś w rodzaju Babylo
20) - ca 7 zł/ 100g motek
* kanwa, równo tkana, różne kolory, różna gęstość, szer. 150 cm - po 12...18
zł/m (zależnie od koloru, gęstości)

Komu po drodze - polecam!

- Wiesia

1. Data: 2003-04-03 07:16:49

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, popieram.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-04-03 10:28:30

Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:
> Ludzie czytam to co piszecie i włos mi staje deba!
> Te ceny to z kosmosu???

Jeśli chodzi o czasopisma z wzorami to można kupić je
za pół ceny na rynkach lub w innych miejscach.
W Gdańsku mają je na rynku we Wrzeszczu w niedzielę
i na Przymorzu w sobotę. Są to numery z poprzednich
m-cy. Czasami tam kupuję.

pozdrawiam
tes

1. Data: 2003-04-04 10:04:21

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W Gdańsku mają je na rynku we Wrzeszczu w niedzielę
> i na Przymorzu w sobotę. Są to numery z poprzednich

Czasopisma są też często w tunelu Gdańskiego dworca i w tunelu w Gdyni
Wzgórze Św. Maksymiliana.

Również pozdrawiam
BasiaH

kanwa dywanowa