Cezkolada - nowość?

11. Data: 2006-09-22 09:16:53

Temat: Re: Cezkolada - nowość?
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eeunad$p50$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał

> Nie wierzę, żeby te drobinki to były to odpadki z produkcji innego
> asortymentu. Ale oczywiście to tylko moje przekonanie kontra twoje
> przekonanie :)

a ja jestem w stanie uwierzyć i przyznaję rację Monice. W mojej firmie
również stosuje się takie praktyki, choć nie jest to firma z branży
spożywczej.

12. Data: 2006-09-22 09:21:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Syla" <s...@x...pl> wrote in message

> [...]
>
> a ja jestem w stanie uwierzyć i przyznaję rację Monice. W mojej firmie
> również stosuje się takie praktyki, choć nie jest to firma z branży

Zmieniahją tapicerkę na starych meblach?
A może tapetują mamzelki?

13. Data: 2007-01-09 09:47:11

Od: "BoBig" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jadł. Rewelacji nie było. Znacznie lepsza jest miętowa z terravity.

I rewelacji być nie może. Wedel produkuje marną czekoladę. Nawet w swoich
pijalniach jej nie używają do niczego.

Pozdrawiam
BoBig

Jakie Dania na 40 urodziny