Chamstwo i prostactwo

211. Data: 2019-07-19 23:31:27

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2019 o 17:42, Trybun pisze:
> W dniu 18.07.2019 o 20:02, gazebo pisze:
>>

> Z mojej strony koniec "dyskusji"

dziekuje

--
gazebo

212. Data: 2019-07-20 02:36:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

/

/

49v03/d59

afa%C5%82+Brzeski

> [...]
> kanclerska" nie była wymuszona czymś zawartym w akcie kapitulacji III
> Rzeszy. To dopiero zgoda gubernatora "kanclerza" powojennych Niemiec
> zaważyła o tym że Niemcy nie są krajem wolnym i suwerennym. Oczywiście
> zgoda nie musiała być dobrowolna, bo kto jak kto ale Szwaby raczej nigdy
> nie oddawali się dobrowolnie w jasyr.
>
> Co do Jugosławii, tutaj sprawa (przynajmniej dla mnie) jest oczywista,
> opisałem ją już wcześniej. Byłem czynnym obserwatorem tamtych wydarzeń,
> i jest dla mnie jasne że to nie Serbowie zaczęli cokolwiek, jak to jest

Trzecia Rzesza _nigdy_ nie skapitulowała.

Skapitulowal Wehrmacht, Luftwaffe i Kriegsmarine.

//posłuchaj docenta Brzeskiego... naprawde warto!
RWI 07. Czyją marionetką jest kanclerz Niemiec? - Dr Rafał Brzeski
https://youtu.be/bUKcPsIowfw
//tu także w trakcie podawane są odsyłacze do źródeł.

Do rozdupcenia Yudosławii, po 1990, najbardziej przyczyniło się
rozszerzenie Quadragonale do Hexagonale i pojawienie się pomostu
Adriatycko-Czarnomorsko-Bałtyckiego, dokładnie takiego, jak postulował
Halford John Mackinder, by oddzielić Rosje od Niemiec.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Inicjatywa_%C5%9Arodko
woeuropejska

Po tym fakcie Niemcy i Rosja dostały sraczki i każdy z nich, gdzie tylko
miał naturalne wpływy, pogrywał nacjonalistycznymi nastrojami. A gdy
zrobiło się naprawde gorąco i pojawiła się groźba rozszerzenia wojny na
Niemcy, Rosjei inne kraje muzułmańskie, to wtedy wciągnięto Hegemona, by
'posprzątał'.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Operacja_Allied_Force

//"Żaden hegemon nie lubi być wciągany w 'gupie' wojny, przez swoich
sojuszników." (c) dr J.Bartosiak.

213. Data: 2019-07-20 02:45:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 18:40, Trybun wrote:
> [...]
49v03/pg_1

> To raczej nie nie lojalka, czy akt wasalizmu dla Niemiec. Tylko jakiś
> fragment czegoś nawet nie wiadomo do czego konkretnie nawiązujący.

Jest tych dokumentów dużo więcej.
https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/pg_2
https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/pg_3

Są tam setki stron, jesli nie tysiące...
https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/index

Z samej likwidacji Trizonii i utworzeniu BRD, jest 434 strony
https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/comp1

214. Data: 2019-07-20 02:49:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 02:45, Izaura wrote:

> [...]
49v03/index

> Z samej likwidacji Trizonii i utworzeniu BRD, jest 434 strony

to chyba najbardziej trafne:
https://history.state.gov/historicaldocuments/frus19
49v03/ch2

//nie chce mnie się dokładnie szukać, ponieważ wystarczająco przekonuje
mnie zawsze, pierwsza wizyta nowego kanclerza, zawsze w White House w
Waszyngtonie.

215. Data: 2019-07-20 02:50:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 18:41, Trybun wrote:
> [...]
4%99ci/jozef-pilsudski-w-niemieckich-wiezieniach

> Na to właśnie wygląda... zastanowią tylko po co "uczyć" kogoś takiego
> czegoś? Osobiście zakazałbym nauczania  historii nowszej niż 200lat wstecz.

nie przesadzaj... niektórzy potrafia z dzisiejszych wiadomości wyciągnąć
właściwe wnioski... i to na przyszłość.

216. Data: 2019-07-20 02:57:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 18:42, Trybun wrote:

> A cała edukacja państwa to nauczyć pisać ( czytać, podstawy matematyki,
> prawo jazdy i karta pływacka. Idiotyzmem jest przechodzić tak długi cykl
> nauki tylko po to aby mieć dyplom wyższej uczelni, i odmóżdżać w ten
> sposób ludzi.

Raczej, trzeba utrzymywać wysoki poziom kształcenia, nawet kosztem,
liczby absolwentów.

Dzisiaj kraje Azji przodują w high_tech a tzw. świat zachodni, w skutek
wychowania krytycznego, nie nadąża :(

217. Data: 2019-07-20 10:13:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2019 o 07:02, j...@o...pl pisze:

> [...]
> wszelakim budowlanym, choć oczywiście nawet bardziej pewne wytrzymałościowo.
>
> Sedno jest takie, że jeśli jesteś mniej więcej oki, żaden człowiek,
> nawet nie lubiący ciebie wskutek różnic zamożności czy światopoglądowych,
> nie doniesie, skoro prawo jest ułomne, a nawet gdyby donos jakiś napisał,
> to kto udowodni, że jest podpisany, a urzędnicy też durniami nie są
> i po co im szkodzić w miarę uczciwym ludziom, skoro szubrawców mają na pęczki.
>
> Proszę pamiętać, że Wolność, tak naprawdę, nie jest ograniczana przez ułomne

donos powiadasz, kilka dni temu ogladalem jak te donosy funkcjonuja,
jakis czlowiek nagrywa ludzi i wysyla zawiadomienia do organow scigania,
np. za chodzenie niewlasciwa strona ulicy, policja kieruje sprawe do
sadu a ten naklada kary

--
gazebo

218. Data: 2019-07-23 03:12:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 06:05:47 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
naciągane; tak samo jak nie będę stukał się kielichem przy każdej szklance piwia czy
komptu.

> wolnoc Tomku...
>
> --
> gazebo

no tak, no tak...
Mam ojca, który przyjechał ze Stanów.
Zawsze, w znaczeniu prawie zawsze, dzwonił do mnie,
gdy czegoś potrzebował, czytaj: gotówki.
Przyjechał po 40 latach, znaczy pomijając ten raz,
kiedy znów potrzebował i sam nawet się pofatygował.
Przy każdym łyku piwa wymuszał stukanie się szklankami,
bo niby taki rodzinny.
Zobaczył, że żegnam się przed obiadem i on zaczął przed każdym obiadem
znak krzyża czynić, choć przecież wiem, że nigdy tego nie robił
i jestem pewny, że wiary w nim żadnej, poza demoniczną. Było to tak dziwne,
że nawet jego nowa małżonka zapytała z oburzenio-zdziwieniem:
"????? ?? ??? ????????".
Zatem widać, że nawet "wolnośc Tomku w czyimś domku....", jednak są pewne
granice zakłamania i obłudy możliwe do przełknięcia. I oczywiście nie piję
tu do Ciebie (znaczy troszkę piję, biorąc słowo ogólnie:), tylko rozpatruję
temat tak ogólnie.

serdecznie,
jacek

219. Data: 2019-07-23 03:17:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 06:06:18 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> ROTFL

Jak to dobrze być Tarzanem:)

jacek

220. Data: 2019-07-23 03:26:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 lipca 2019 10:13:12 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> jakis czlowiek nagrywa ludzi i wysyla zawiadomienia do organow scigania,
> np. za chodzenie niewlasciwa strona ulicy, policja kieruje sprawe do

to chyba w stanie Illinois lub Greate Britan:)

pozdrawiam:)

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!