Charakterystyka stref życia w morzach i oceanach

1. Data: 2000-05-07 07:11:34

Temat: Charakterystyka stref życia w morzach i oceanach
Od: "Paweł Gryboś" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Potrzebuję pomocy. Niedługo sprawdzian koniec roku, a oceny takie
sobie, więc przydał by się jakiś referat. Mam go napisać na temat:
Charakterystyka stref życia w morzach i oceanach. Nie wiem, gdzie
można takie coś znaleść w necie, więc jeśli by ktoś coś takiego miał
byłbym bardzo wdzięczny :(((

Mój e-mail:
o...@p...onet.pl