Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!

1. Data: 2004-04-17 07:39:19

Temat: Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!
Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie, jak najlepiej to zrobic. Moze jakas ksiazka, albo lepiej strona
internetowa. A moze latwiej ktos zywy? :)
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-04-17 07:52:12

Temat: Odp: Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. >Moze jakas ksiazka,

Kiedys dyskutowalysmy juz tutaj o najlepszych ksiazkach
o szydelkowaniu i wiekszosc byla za ta pozycja,jak sobie
przypominam.Ja osobiscie uwazam ,ze jest to najlepsza dostepna
ksiazka na polskim a nawet europejskim rynku
zarowno dla zaawansowanych ,jak i poczatkujacych :))

http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=136788&p_
frag=0&session=a59d5c9f2

http://tinylink.com/?o9DUEOnd38

Pozdrawiam

Pusia(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login pusiaaa

1. Data: 2004-04-17 07:57:17

Temat: Re: Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu, dziękuję że poleciłas moją wypowiedź, a ja dodam tylko tyle ze
kupilam ją w merlinie i opis jest ponizej na stronie:

http://tinylink.com/?LGC87WteEd

a tutaj podaje link gdzie jeszcze mozesz ja kupic:

http://tinylink.com/?BIn52NBieT

Pozdrawiam Monika
z Rybnika

1. Data: 2004-04-17 08:15:36

Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziekuje dziewczyny za szybka odpowiedz. A czy dostane tez ta ksiazke w
ksiegarniach??

Pozdrawiam,
Asia

1. Data: 2004-04-17 08:17:07

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam i jestem bardzo zadowolona. Odeszły mi koszty wysyłki bo kupiłam
bezpośrednio u wydwawcy pod Warszawą.

Pozdr
Ania z Raszyna

1. Data: 2004-04-17 08:27:22

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy dostane tez ta ksiazke w
> ksiegarniach??

Oj,chyba bedziesz miala z tym ogromne problemy,
bo ksiazka zostala wydana juz dosyc dawno temu
w 1995 i potem w 1998 i chyba juz pozniej
nie bylo wznowien :(((

http://www.morex.com.pl/ jeszcze tutaj "siedzi"

Pusia

1. Data: 2004-04-17 08:34:55

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@p...onet.pl> napisała:

> Kupiłam i jestem bardzo zadowolona. Odeszły mi koszty wysyłki bo kupiłam
> bezpośrednio u wydwawcy pod Warszawą.
>
> Pozdr
> Ania z Raszyna

Ja również zamówiłam ją w Raszynie www.morex.com.pl
Realizacja natychmiastowa !
Jak mieszkasz blisko Warszawy to podam Ci adres.
( daj znać na adres k...@o...pl)
Książa - rewelacja !

Pozdrowienia
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-04-17 09:01:21

Temat: Re: Odp: Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:
> A czy dostane tez ta ksiazke w
>
> Oj,chyba bedziesz miala z tym ogromne problemy,
> bo ksiazka zostala wydana juz dosyc dawno temu
> w 1995 i potem w 1998 i chyba juz pozniej
> nie bylo wznowien :(((

Nieprawda. Bywa w empiku (drogo) i w innych księgarniach też. Kupiłam ją
jakieś dwa miesiące temu w Wołominie. Wydanie 2003.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-04-17 09:10:19

Temat: Odp: Odp: Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. Bywa w empiku (drogo) i w innych księgarniach też. Kupiłam ją
> jakieś dwa miesiące temu w Wołominie. Wydanie 2003.

OOOO to sorki a wydawca kiedys mi pisal,ze nie przewiduja wznowienia ale
to lepiej dla robotkowiczek,ze jednak znowu jest !!!
Pusia

1. Data: 2004-04-17 14:32:06

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasiu, ja z innej beczki. Czy możesz mi napisać skąd jesteś ?
Miałam to samo nazwisko jak byłam panną.
Może jesteśmy rodziną ?

Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika
k...@o...pl
GG 5984588

Re: [szydełko] jak mądrze projektować serwetki?
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Round Robin
Wladca Pierscieni w krzyzykach
(xxx) Zaszalałam i mam problem ;))