Chcialam...

1. Data: 2001-01-22 15:42:45

Temat: Chcialam...
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis do Was moi mili napisac cos dla mnie waznego, o czyms co sie
stalo, ale slow mi zabraklo... znowu zabrako mi slow. Sprobuje
jutro... moze bede bardziej madra... moze znajde odrobine inteligencji
i wypowiem co sie stalo, ze czuje sie jak zbity psiak... jedno wiem,
zostalam zupelnie zle zrozumiana, odczytana, zinterpretowana przez
Kogos Waznego... stalo sie cos co zachwialo mna i... uwierzcie mi...
placze... te glupie lzy same leca... co za idiotyczna bezsilnosc...
jak udowodnic, ze nie jest sie kims takim... Napisze jutro... tym
razem znajde slowa i je sklece...

Smutno i ciezko mi ale...
Pozdrawiam Was,

Marlena Lipińska