Chciałbym zmienić porządek rzeczy

81. Data: 2007-12-25 15:15:53

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:fkr4o0$62m$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dodaję w polu zerowym. To co było w zerowm przenoszę do pola o indeksie 1, z
> 1 do 2 z 2 do 3 itd. Skoro mamy nieskończoną ilość pól to nie będzie
> problemu gdzie przenieść "ostatni" element

W Tabeli N^2 nie ma pola zerowego a nawet gdyby było - to także byłoby
już zaznaczone, bowiem linia prosta zaznacza wszystkie pola wiersza.
Pańska próba to niewypał.
Rozumiem, że Pan chciałbyć zdjąć zaznaczenie z któregoś pola np z 1-szego:
-|-1-|-2-|-3-|-4-|-5-|-6-|-7-|-8-|-9-|-10-|- ...
-| |-2-|-3-|-4-|-5-|-6-|-7-|-8-|-9-|-10-|- ...
-1-
Prosta straciła ciągłość. Owszem, do wiersza, który nie jest PEŁNY
można dodać zaznaczenia, ale nie więcej niż jest pustych pól.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

82. Data: 2007-12-25 15:29:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 15:41:49 +0100, zdumiony napisał(a):

> Skoro mamy nieskończoną ilość pól to nie będzie
> problemu gdzie przenieść "ostatni" element

Można próbować na siłę (wątpliwy wynik, bo element znajdze sie wtedy i tak
poza zbiorem), ale tylko w zbiorach, które nie wykazują się uporządkowaniem
gęstym, prawda? - właśnie jak liczby naturalne. Ale już na osi R zerowe
(czytaj: początkowe, o ile zdołamy je praktycznie wybrać ze zbioru) pole
nigdy nie pozostanie puste, a i miejsca na ustawienie "ostatniego' elementu
też nie ma, zgodnie z ciągłością takiego zbioru nieskończonego... :-P

"Porządek ciągły to taki gęsty porządek liniowy A w którym żadne właściwe
cięcie w A nie ustala dziury w danym zbiorze A. Brak dziur jest powodem dla
którego mówimy, że zbiór jest uporządkowany ciągle."

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

83. Data: 2007-12-25 17:43:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

84. Data: 2007-12-25 17:44:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Sky" <s...@o...pl>

> 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ...

To liczenie to tak w ramach prób samouspokojenia...? ;)))

85. Data: 2007-12-25 17:52:17

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@g...pl>

> To liczenie to tak w ramach
autor: s...@o...pl Host: un-158-228.domainunused.net

W ramach oczekiwania na odpowiedź w temacie.
Nie stać Pana na myślenie?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

86. Data: 2007-12-25 18:01:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 25 Gru, 07:56, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:7c96c86d-8d73-4e8d-9f4c-a676d4d7e549@
n20g2000hsh.googlegroups.com...

wiadomościnews:12a7666b-8824-4045-92a9-e87c5bfdfb5a@
i29g2000prf.googlegroups.com...

> W naszym świecie takie są limity.
>
> Może w twoim...bo w moim limity
> to kwestia przyjętej konwencji
> [a konwencje czy założenia się
> po prostu zmienia zgodnie z
> potrzebami...bo możliwości są]
> ;P

Taaak? Więc jeśli limity ustalasz sam,
to zmień sobie ten świat według uznania
bez szukania sprzymierzeńców w dziele.

--
Ty nie bądź taka zachowawcza! ;P
Moja rola żeby tobie podobnym

A z innymi jest łatwiej...

Więc jakie masz te swoje największe marzenia? ;P
Może ci pomoge...a y pomożesz realizowac moje.
OK? ;)

87. Data: 2007-12-25 18:07:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tobie też chyba obcina... bo nie widzę u siebie, coś napstrzył w
> odpowiedzi.

Widać jakaś dywersja ;P

88. Data: 2007-12-25 18:17:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

-------------------------------

Nie doceniasz "mieszania" łyżką
cukru/miodu w szklance z herbatą? ;)

Żeby coś w kimś zmienić trzeba wpierw
z[a]mieszać żeby mógł się stary
skompromitować a potem jakiś nowy
porządek wysedymentować... ;)

Więc nie dziwi nic że tak się trzyma
kto może maski olimpijskiego spokoju
Irytacja jest dowodem braku posiadania
zrozumienia -a więc komplementarnego
oglądu- rzeczywistości, która irytuje
bo wydaje się "nie do przyjęcia"... ;)

89. Data: 2007-12-25 18:20:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl>

> W ramach oczekiwania na odpowiedź w temacie.
> Nie stać Pana na myślenie?

W ramach odpowiedzi: nie stać cię na wyrwanie się
ze swoich schematów myślenia i metod ich opisu? ;P

90. Data: 2007-12-25 18:25:19

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Gru, 19:01, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [gdy uznasz że nic nie jest poza zasięgiem
> nie będziesz się samoograniczać ani nikt nie
> da tego ci rady zerobić -zabić twoich marzeń]
> i zaczniesz je po prostu realizować ;)

Hitler zapewne marzył, aby jego "porządek" przetrwał wieki.
Mimo, że poruszył całą ziemię, to jednak skutki jego
działań nie były zgodne z jego zamierzeniami.
Dlaczego?

- JaKasia

Re: HAIKU
HAIKU