Chemioterapia + THC

1. Data: 2002-11-19 15:00:05

Temat: Chemioterapia + THC
Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czytalem troche w sieci, ze w USA w niektorych stanach lekarze swego
czasu przepisywali marihuane jako srodek pozwalajacy lepiej znosic
chemoterapie (wymioty, brak apetytu, nudnosc, drgawki). Czy ktos moglby sie
wypowiedziec ??
:-(

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

2. Data: 2002-11-19 15:35:29

Temat: Re: Chemioterapia + THC
Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu przepisywali marihuane jako srodek pozwalajacy lepiej znosic
> chemoterapie (wymioty, brak apetytu, nudnosc, drgawki). Czy ktos moglby

Tak takie wiadomości pojawiaj sie tu i owdzie.
W Polsce marihuana nie znajduje sie na listach refundacyjnych ministerstwa
zdrowia, nawet więcej - nie znajduje się w spisie leków dopuszczonych do
obrotu. W zamian za to znajduja sie na tych listach leki o duzej
skutecznosci (przewaznie refundowane) ktore stojemy w codziennej praktyce w
trakcie chemioterapii.

Chris

3. Data: 2002-11-19 15:47:09

Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrotu. W zamian za to znajduja sie na tych listach leki o duzej
> skutecznosci (przewaznie refundowane) ktore stojemy w codziennej praktyce

Proponuje zapoznac sie z http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/1258
Problem w tym, ze te leki refundowane slabo dziajaja
:-((((
Wydaje mi sie, ze sprobowac mozna, najwyzej sie zaraz odstawi.
Na szczescie osoba poddajaca sie chemoterapii nie mieszka w Polsce i nasze
chore prawo jej nie obowiazuje.

4. Data: 2002-11-19 17:37:40

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "km" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrotu. W zamian za to znajduja sie na tych listach leki o duzej
> skutecznosci (przewaznie refundowane) ktore stojemy w codziennej praktyce

w zamian za to znajduje sie na liscie substancji zabronionych...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-19 18:26:43

Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zamian za to znajduje sie na liscie substancji zabronionych...

Alez ja o tym wiem.
Wiesz czlowiek ktory jest chory na raka lapie sie wszystkiego. Ja tylko
zapytalem.

6. Data: 2002-11-19 18:51:07

Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

topek wrote:

> [...]
> Wydaje mi sie, ze sprobowac mozna, najwyzej sie zaraz odstawi.
> Na szczescie osoba poddajaca sie chemoterapii nie mieszka w Polsce i nasze

A gdzie poza Holandią marihuana jest *legalna*? Bo tak poza tym w Polsce
też mało kto zwraca na to uwagę, jeśli się nie afiszować.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"[Religion] is not merely the opium of the masses, it is the cyanide."

Zyrtec czy Claritine?
co zrobic ? Mersilon
Udary mózgu - opisy, rehabilitacja
ZIPRASIDOL - szukam informacji o leku