Chętne dziewczyny...?

191. Data: 2017-05-19 20:49:10

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 20:08, Ikselka pisze:

> ...ale już gorzej, gdy chodzi o coś z-GOŁA innego, a taki debil nawet nie
> wie, jak działają reklamy wujcia Gugla i jeszcze pcha się ze swym
> debilizmem do tłita czy innego facebuka, nie?

Nie.

> wtopa-lisa-nie-wie-jak-dzialaja-reklamy-google/

Fajnie jest zmienić temat i pierdolnąć jakiś bzdet o Lisie, PO czy czymś
tam jeszcze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

192. Data: 2017-05-19 22:18:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Nie.

O. Co tak nagle lakonicznie?

> Fajnie jest zmienić temat i pierdolnąć jakiś bzdet o Lisie, PO czy czymś
> tam jeszcze.

Fajny ten bzdet. Z tym zmienionym tematem. O gościu wychowanym bez
komputera, nieogarniającym, z czym ma do czynienia - bo walącym zrzut
ekranu SWOJEGO kompa do internetu jak u cioci na imieninach, i ciągle i
wciąż nieogarniającym, dlaczego nagle cały net leży i kwiczy ze śmiechu,
widząc na tym JEGO zrzucie pierdyliard ofert/reklam przybytków uciech
cielesnych.
I ten cały fakt to nie jest pół biedy. To jest jedna wielka żenująca bieda
- moralna i umysłowa. LOL

193. Data: 2017-05-19 22:27:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Nie.

> Fajnie jest zmienić temat

A powyższe świadczy o tym, że takim nieogarniającym, o którym tu trąbisz,
jesteś ty sam. Nie kojarzysz, że temat pozostał bez najmniejszej zmiany -
gdyż po prostu też, jak Lis, nie ogarniasz, jak działają reklamy Google i
na czym polega tragiczna wtopa Lisa - równie nieogarniętego debila jak ty.
I dopiero muszę dodatkowo ci jak krowie na granicy tłumaczyć, dlaczego pół
Polski tarzało się ze śmiechu jednocześnie.

194. Data: 2017-05-19 22:35:41

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> [...]
> Oczekujesz, że będę dyskutował z rasistą i ksenofobem o prawach człowieka?
> Przecież takie indywiduum nie ma o tym bladego pojęcia.

> Konfabulujesz. Nie ze wszystkimi.
> (Masz ochotę jeszcze raz użyć takiego uogólniającego kwantyfikatora?)

> Oczywiście. Z rasistami, faszystami i pedofilami wszystko OK, tylko ze mną
> jest coś nie tak...
> Dobrze się czujesz?

> Ktoś, kto wierzy w chemtrailse i równocześnie używa słowa "krytycyzm" jest
> zwyczajnie śmieszny.

> Dowodzi tego, że kompletnie nie rozumiesz co się do ciebie pisze.

Teraz rozumiem. Ty się po prostu boisz, że jak np napiszesz, że jesteś
nieszczęśliwym ojcem dzieciom i masz jędzę żonę- to ci zaspamują skrzynkę
mejlową reklamami środków antykoncepcyjnych oraz biur adwokackich
prowadzących rozwody. Rozumiem. A jak napiszesz, że kochasz swoją żonę- to
nie opędzisz sie od reklam damskiej biżuterii. OK. To rzeczywiście masz się
czego obawiać.

--
Chiron

195. Data: 2017-05-20 05:34:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 22:35, Chiron pisze:
> [...]
> adwokackich prowadzących rozwody. Rozumiem. A jak napiszesz, że kochasz
> swoją żonę- to nie opędzisz sie od reklam damskiej biżuterii. OK. To

Ale oczywiście na Facebooku nie powinno się wystawiać zdjęć swoich
dzieci, gdyby Facebook miał pozytywną politykę to by sam zabraniał.

196. Data: 2017-05-20 05:46:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Ale oczywiście na Facebooku nie powinno się wystawiać zdjęć swoich dzieci,
> gdyby Facebook miał pozytywną politykę to by sam zabraniał.

Ja myślę, że wielu ludzi po prostu uległo pewnej psychozie. Zobacz, co się
dzieje: szukasz kogoś- no ale w domach nie ma listy obecności. Rzadkością
jest nazwisko na domofonie. Czy te mieszkania zamieszkują świadkowie
koronni, czy co? Czy każdy się ukrywa? Przed kim? Ci, przed którymi
powinien- policja, skarbówka- znajdą go bez problemu. To po co to jest?
Przed kim tu się ukrywać?Dlaczego nie mam wystawiać zdjęć dzieci na fejsie?
Ja nie twierdzę, że mam pokazywać każdemu, co mam w domu i gdzie akurat
teraz jestem. No ale dlaczego mam nie pokazać swojej rodziny?

--
Chiron

197. Data: 2017-05-20 05:50:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2017 o 05:46, Chiron pisze:
> [...]
> dzieci na fejsie? Ja nie twierdzę, że mam pokazywać każdemu, co mam w
> domu i gdzie akurat teraz jestem. No ale dlaczego mam nie pokazać swojej

Skarbówka, policja - mały problem, gorszy to przestępcy. Co gdy fejsbuka
oglądają pedofile?

198. Data: 2017-05-20 06:11:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Skarbówka, policja - mały problem, gorszy to przestępcy. Co gdy fejsbuka
> oglądają pedofile?

Zastanów się; przecież najchętniej to oni krążą po ulicach, obserwują. W
internecie- wchodzą na skype- różne chaty- i poszukują dzieci, którym
proponują spotkania. No ale facebook? Jak masz konto- to podejrzewam, że
masz ustawione opcje prywatności. Mój profil moga oglądać tylko znajomi. A
nawet- gdyby wszyscy- to co?

--
Chiron

199. Data: 2017-05-20 08:19:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 22:18, Ikselka pisze:

> O. Co tak nagle lakonicznie?

Bo i tak nie zrozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

200. Data: 2017-05-20 08:25:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 22:27, Ikselka pisze:

> [...]
> I dopiero muszę dodatkowo ci jak krowie na granicy tłumaczyć, dlaczego pół
> Polski tarzało się ze śmiechu jednocześnie.

Oczywiście :)
Emerytowana skretyniała nauczycielka czegośtam, homofobka i rasistka,
chce wmówić, że wie jak działają reklamy w internecie...
Żałosne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni