Chętne dziewczyny...?

241. Data: 2017-06-07 03:02:03

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:59201abf$0$15191$65785112@news.neostrada.pl...

> Racja. A spróbuj się czasem nieopatrznie czymś podzielić, to zaraz
> znajdzie się hiena, która wykorzysta przeciwko tobie. Najlepszą nawet
> informację.

I to im najbardziej przeszkadza że się z nimi nie dzielisz... :-)
Bo nie ma jak na Ciebie znaleźć "haka" aby przywalić poniżej pasa...
Jak na prymitywa przystało.... stąd te prymitywne podpuchy "nie potrafisz".

242. Data: 2017-06-07 07:27:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-07 o 02:43, Pszemol pisze:
> "Kviat" <null> wrote in message

> To akurat jest proste że trzeba im to tłumaczyć...
>
> Fascynujące natomiast jest to, że Ty w ogóle tracisz swoje
> życie na rozmowę za takim intelektualnym szlamem ;-)

Robię to przy okazji.
A czemu to robię, to już tłumaczyłem.
I ja z nimi nie rozmawiam ;)

> Myślisz że ta inwestycja przyniesie komuś jakieś korzyści?
> Czy może odczuwasz w tym jakąś perwersyjną przyjemność?

https://opinie.wp.pl/zuzanna-ziemska-zarazeni-glupot
a-czy-ludzkosc-ma-sie-czego-obawiac-6129329257048193

Piotr

243. Data: 2017-06-07 19:35:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:59378ed3$0$5143$65785112@news.neostrada.pl...

> Robię to przy okazji.
> A czemu to robię, to już tłumaczyłem.
> I ja z nimi nie rozmawiam ;)

> https://opinie.wp.pl/zuzanna-ziemska-zarazeni-glupot
a-czy-ludzkosc-ma-sie-czego-obawiac-6129329257048193

No ale akurat te dwa elementy jakie sobie obrałeś do tłumaczenia
są niereformowalne... nic im nie da się wytłumaczyć.

244. Data: 2017-06-07 20:02:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-07 o 19:35, Pszemol pisze:

> No ale akurat te dwa elementy jakie sobie obrałeś do tłumaczenia
> są niereformowalne... nic im nie da się wytłumaczyć.

Chyba niejasno się wyraziłem...
Ja im nic nie tłumaczę, przecież zdaję sobie sprawę, że do wyznawców
chemtrailsów i podziemnych miast w Niemczech z monitorami w tunelach
wyświetlającymi islamskie modlitwy (serio :) przeczytałem te brednie, o
których chiron pisał :)) nic nie dociera.
Zwyczajnie się z nich nabijam.

Owszem, to co chirek wymyśla albo wykopuje z sieci jest w większości
zabawne, ale to co pisze faszystka częściej zabawne już nie jest.
Normalni ludzie dziwią się, że tacy trafiają do sejmu, do rządu, na
posadki państwowe, ale nie reagują. Wręcz nadziwić się nie mogą siedząc
przy piwie we własnym gronie, jakim cudem ktoś taki trafił do
ministerstwa i decyduje o czyimś życiu.
A ja się dziwię, że nie reagują i potem są zdziwieni ;)

Pozdrawiam
Piotr

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni