Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?

1. Data: 2018-07-28 16:26:58

Temat: Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Realność szatana", "Rozpoznawanie ataków Złego i sposoby jego
zwalczania" i egzorcyzmy - to jedne z zagadnień przedmiotu demonologia
na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.<

Mariologię (dział teologii dogmatycznej, nauka o Maryi z Nazaretu, Matce
Jezusa Chrystusa) można studiować na Wydziale Teologicznym UKSW, a
konkretnie w Centrum Studiów Mariologicznych "Kolbianum" w Niepokalanowie.

Studenci kierunku dowiadują się nie tylko o życiu Maryi, ale i jej
obecności w muzyce, literaturze, a jeden z tematów zajęć to "Maryja i
kwestia kobieca".

Gdzie się odnajdzie absolwent takiego kierunku? Może być kustoszem
sanktuariów maryjnych, mariologicznym liderem dla ruchów i stowarzyszeń
czy wychowawcą zakonnym - "zarówno zakonów żeńskich, jak i męskich,
zwłaszcza tych, które w swoim charyzmacie mają duchowość maryjną".

"Chrześcijańska demonologia, stanowiąca tematykę wykładu, opiera się na
studiowaniu nauczania na temat istnienia i działania demonów oraz jest
ściśle związana z angelologią. Szatan i jego demony - jako upadli
aniołowie, prowadzą ciężką batalię przeciwko Bogu, jego świętym aniołom,
ludowi Bożemu i całemu światu"

Ks. Jarosław Dąbrowski, Egzorcysta:
>Wbrew pozorom demonologia to przyszłościowa sprawa w naszym kraju. To
początek drogi do stania się księdzem-egzorcystą. A na takich rośnie
zapotrzebowanie w Polsce. Zdaniem demonologów, dziś za szatańskimi
sprawkami bardziej stoi komercja, niż np. sekty.

Z mojego doświadczenia również wynika, że coraz więcej osób wchodzi w
kontakt ze złym duchem myśląc, że to zabawa. Niektórzy nie mają tego
świadomości, bo w to nie wierzą. Inni natomiast wierzą i właśnie
specjalnie wchodzą w takie kontakty. Czasem ze zwykłej ciekawości,
zupełnie lekceważąc zagrożenie.
Wszystko rozgrywa się pod hasłem walki duchowej, bo otwarcie granic
przysporzyło Kościołowi wrogów.<

>W każdej parafii znajdziemy ogłoszenia o mszy o uwolnienie, organizuje
się spotkania, na których ludzie dają świadectwo, jak egzorcyzmy im
pomogły. Egzorcyści stali się kościelnymi celebrytami. Wydają książki,
prowadzą blogi, organizują wycieczki dla wiernych. Na przykościelnych
straganach można kupić egzorcyzmowane sole i wody< - mówi mecenas Nowak.

https://tinyurl.com/y85p27t7

Wydzial teologiczny UKSW prowadzi cztery kierunki 5-letnich studiow
magisterskich: teologia ogolna, nauczycielsko-katechetyczny, turystyki
krajow biblijnych oraz coaching i mediacje spoleczne.

Mozna wiec zrobic magisterium, doktorat i habilitacje z chrystologii,
mariologii, demonologii, angelologii, soteriologii lub pneumatologii.

--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-08-07 20:38:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-28 o 16:26, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> świadomości, bo w to nie wierzą. Inni natomiast wierzą i właśnie
> specjalnie wchodzą w takie kontakty. Czasem ze zwykłej ciekawości,

Piękne.
Kwintesencja myślenia religiantów i źródło ich poczucia wyższości.

"Niektórzy nie mają tego świadomości, bo w to nie wierzą."

To fundament poczucia wyższości nad innymi ludźmi wszelkiej maści
wyznawców, pislamistów i innych faszystów. Oni mają poczucie lepszości
nad innymi, bo "mają świadomość, bo wierzą".
To oczywiście oksymoron, ale wyznawcy nie widzą w tym sprzeczności.
Zadziwiające :)

Pozdrawiam
Piotr

Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.
Przemiana Piekła w Niebo.