Chinese snow peas

1. Data: 1999-12-29 15:52:40

Temat: Chinese snow peas
Od: "Ania" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest? wiem, że nadziewa się to pasta serową? ale czy jest to groszek
czy po prostu rodzaj ciasta? prosze o pomoc, pilne!
anka

1. Data: 1999-12-29 20:10:35

Temat: Re: Chinese snow peas
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>co to jest? wiem, że nadziewa się to pasta serową? ale czy jest to groszek
>czy po prostu rodzaj ciasta? prosze o pomoc, pilne!
>anka

ciekawe jak to sie nadziewa? bo te co ja znam sa tak plaskie ze nie wiem jak by
je nadziac czymkolwiek. Dodawaj je do jakiegolwiek stir fry, powinny byc
chrupiace, niedogotowane.

eva~~~>
Are you Y2K ready???
In case of computer meltdowns....it was nice knowing all of you! :O)

1. Data: 1999-12-29 22:37:01

Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote in message ...
>co to jest? wiem, że nadziewa się to pasta serową? ale czy jest to groszek
>czy po prostu rodzaj ciasta? prosze o pomoc, pilne!<

to jest zielony groszek, a raczej jego straczki na tyle mlode, ze ziarenka w
srodku sa bardzo male i strak jest plaski. Nie da sie tego nadziac, a juz
napewno nie pasta serowa (jesli ma byc po chinsku).
katarzyna

Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Re: co dać Włochom do jedzenia :-)
Re: Achtung Pasztet
Re: Makarony
HALO