Chiron pragnie byc moim ojcem

21. Data: 2011-04-05 10:04:35

Temat: Re: Chiron pragnie byc moim ojcem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:00:35 +0200, Vilar napisał(a):

> Ixi, nie każdy marzy o tym, żeby być "czystym archetypem". Większość woli
> być po prostu sobą....
>
> Wtedy wiesz, człowiek jakby szczęśliwszy jest. Wierz lub nie.
>
> MK

Nieno, pewnie, że nie każdy marzy, aby mieć dwie nogi, dwie ręce i głowę.
Po co taka przesadna archetypowość? - niektórzy wolą nie mieć nóg albo
głowy... tylko wtedy są sobą naprawdę, kiedy czegoś nie mają.
;->

22. Data: 2011-04-05 10:05:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po co taka przesadna archetypowość? - niektórzy wolą nie mieć nóg albo
> głowy... tylko wtedy są sobą naprawdę, kiedy czegoś nie mają.

Nie no... przestrzeliłaś! :-PP

MK

23. Data: 2011-04-05 10:07:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 03:03:28 -0700 (PDT), performerka napisał(a):

> taaa lada co wczoraj jak ci zdiagnozował wikipedio ciepłe barwy przy
> eeg ;>

Nie wiem, o czym mówisz, bo niczego mi nie zdiagnozował nikt w tej sprawie.

> to identyko jak glob wykulturalniał w stosunku do kk, kiedy zaczął
> wlazic ci do pupci ;D

Widzisz, jaki mam wielki pływ na ludzi zagubionych?

> i jak laboski gdy z postarzałej baby stalas sie małgosią

Ależ jestem nią od 50 lat! I pozostanę do śmierci.

> gdy
> zaczeliscie sie wspomagać
> ty to sie jednak nie zmieniasz. dam rekę uciać, ze gdybys dostała od
> ghosta
> ze dwa komplementa, to by cie sie geba dookoł głowy hahała, na pniu...
> ze tak powiem ;> no niesyty

"Komplementa" to ja przyjmuję, a nie dostaję. I to tylko od męskich
osobowości.

24. Data: 2011-04-05 10:08:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:05:54 +0200, Vilar napisał(a):

> Nie no... przestrzeliłaś! :-PP

Specyalnie!

25. Data: 2011-04-05 10:08:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ixi, nie każdy marzy o tym, żeby być "czystym archetypem". Większość woli
> być po prostu sobą....

Eno przestan, przeciez nie o archetypy ani babstwo chodzi - trzeba przeniesc
fokus z kolejnego chironowego zenula.

26. Data: 2011-04-05 10:10:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:08:38 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Eno przestan, przeciez nie o archetypy ani babstwo chodzi - trzeba przeniesc
> fokus z kolejnego chironowego zenula.

Tylko nie krzycz "Płyniemy"!

27. Data: 2011-04-05 10:16:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Specyalnie!

Dobra, to ja też ......

Zresztą Ixi też nie jesteś archetypicznie kobieca.
Według archetypu obowiązującego na psp "kobieta prawdziwa" ma być bezwolna,
za to wonna (i koniecznie nosić głębokie dekolty).
A ty co? Mózgu używasz, wstyd! Facet w stringach!

I to by było na tyle, jeśli chodzi o archetypy.

MK

PS. uwielbiam facetów z babskim mózgiem (nie, nie mam na myśli homosiów, ale
słynną "peć" mózgu). Przynajmniej pogadać z nimi można......

28. Data: 2011-04-05 10:17:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Eno przestan, przeciez nie o archetypy ani babstwo chodzi - trzeba
> przeniesc fokus z kolejnego chironowego zenula.

Hmmm, a to chyba miałam farta i się nie załapałam :-))))))
MK

PS. dajmy sobie może prawo do robienia głupich rzeczy - ciekawiej będzie.

29. Data: 2011-04-05 10:21:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W zasadzie to pozostajesz chyba jedyną osobą, wobec której Ch. może
> mieć jakieś w miarę realne podstawy, aby czuć się "prześladowanym".
> Nie?
>

> BTW tych jego projekcji nie chce mi się komentować.
>
> --
> CB

Ale Chirek Ghostowi nie podskoczy, chyba się boi.
Woli wyżywać się na Kiwiko.... (bo wydaje mu się, że tu coś zdziała, ale
chyba się przejedzie.... )

MK

30. Data: 2011-04-05 10:24:32

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 12:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 5 Apr 2011 03:03:28 -0700 (PDT), performerka napisa (a):

> Nie wiem, o czym m wisz, bo niczego mi nie zdiagnozowa nikt w tej sprawie.

e tam wieeeesz. no niech bedzie 'zdiagnozoawal'

> Widzisz, jaki mam wielki plyw na ludzi zagubionych?

nie no przestan, wiadomo, ze potem znow ci sie
dostalo katolka miedzy oczy, tyle ze wowczas razem bylas
ostrozniejsza...inaczej 'plastyczniejsza'
i nie wdawalas sie w szarpanki z nim ;) ja pamietam takze nie
chironuj jednak

> Ale jestem nia od 50 lat! I pozostan do mierci.

niewatpliwie, ale wpierw bylas dla niego stara baba :))
przepraszam ze ci to przypominam, ale rozumiesz, musze...

> "Komplementa" to ja przyjmuj , a  nie dostaje . I to tylko od meskich
> osobowosci.

pokusze sie o domniemania, ze dla ciebie virtualnie meski to ten, dla
ktorego ty jestes virtual
i z tego co tu pokazalac(fotki z mezem) kobieca?
nie dla kazdego 50lenia kobieta z takim wadami do jakich sie
przyznałas jest kobieca, no nie
przeginaj ;> małogosiu

RIFF RAFF
InovaBrasil 04_04_11