Chiron pragnie byc moim ojcem

51. Data: 2011-04-05 11:22:25

Temat: Re: Chiron pragnie byc moim ojcem
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW puszczają obecnie w [moim] TV taki NORWESKI serial detektywistyczny
pod tytułem "Instynkt Wilka".
Oglądałem już te wszystkie odcinki po kolei jakiś czas temu, gdy były
emitowane na innym kanale.
Nawiasem mówiąc baaardzo klimatyczny obraz norweskiej rzeczywistości.
[Wydaje mi się, że Norwegowie spośród Skandynawów są chyba
najbardziej podobni do Polaków.]

No i rolę detektywa (Varg Veum) gra (bardzo dobrze zresztą) w tym
filmie niejaki Trond Espen Seim (http://www.tinyurl.pl?CdLt26tO)
- aktor o specyficznej, bardzo skandynawskiej urodzie...
Zdarzają się też sceny "dla dorosłych" i to jak najbardziej z udziałem
detektywa, więc pewnego razu moja TŻ zaintrygowana zainteresowaniem
tym serialem zasiadła w fotelu by przyjrzeć się "mojemu" serialowi...
i nie spodobał jej się...
bo aktor okazał się "bardzo niemęski".

Zaskoczyła mnie tym stwierdzeniem tak mocno, że po prostu nie
wiedziałem co mam powiedzieć... więc w zasadzie zgodziwszy się
z tą oceną - nic nie powiedziałem.

Jednakowoż i teraz nic już więcej nie powiem. ;)

--
CB

52. Data: 2011-04-05 11:23:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 13:13, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Tak więc Chirek...
> W sumie to doceniam, że szuka i stara się coś przerobić. Przecież nie musi
> nas ani informować o tym co to jest, ani się tu wywnętrzać. Nie wiesz jaki
> był, jaką pracę nad sobą wykonał.

Jassne.
Dopoki nie stara sie przerabiac rozmowcy.
Na karme dla (cytuje) "zrobienia _sobie_ dobrze".

> A co do Kiwiko.... to skubaniątko spokojnie sobie z nim poradzi. Takie mam
> wrażenie.

Juz sobie poradzila.
Przeciez, gdyby bylo inaczej, Chiron
by tak nie chironizowal na jej temat.

> Kurna, nikt nie jest idealny, noooo ....

Noo :)

53. Data: 2011-04-05 11:23:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

k.googlegroups.com...

> Znaczy tych kropeczek w yin-yang?

Trafiłeś.....
Dokładnie w 10.
Fiuuuu......

MK

54. Data: 2011-04-05 11:28:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
x.googlegroups.com...
> [...]

Na karme dla (cytuje) "zrobienia _sobie_ dobrze".

> A co do Kiwiko.... to skubaniątko spokojnie sobie z nim poradzi. Takie mam

I to jest kurcze ciekawe.
Czemu Chirek dostał takiego hopla na punkcie Kiwko (abstrahując od bijmy
łagodnych, bo jest szansa, że nie oddadzą).

Ale jeśli chodzi o meandry Chirkowej psychiki (szczególnie via sieć), to
chyba sie poddam a'priori.

MK

PS. chironizowanie :-)

55. Data: 2011-04-05 11:28:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-05 13:08, Stalker pisze:

> Ja mam ;-)

To chyba cud, że dałeś radę troje dzieci spłodzić!
Albo też jakiś drążek zmieniający funkcję... ;))

Ewa

56. Data: 2011-04-05 11:29:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No.

> Bueeeeee...

> No przeciez sobie radzi, ale chironowe podstepkowanie tez razi. Ta ciagla
> nachalna manipulacja, stukrotne zaklamanie a la goebbels.

Myślisz że Chirek ma szansę na objęcie... teki?

MK

57. Data: 2011-04-05 11:32:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-05 13:15, Vilar pisze:

> MK, zwolenniczka pierwiastka kobiecego w mężczyznach i męskiego w
> kobietach.

W przeciwnym razie wymarłby ludzki gatunek. ;)

Ewa

58. Data: 2011-04-05 11:33:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 13:28, medea <x...@p...fm> wrote:

> To chyba cud, e da e rad troje dzieci sp odzi !

A dlaczego miałoby się to wykluczać? :-)

Stalker

59. Data: 2011-04-05 11:36:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz że Chirek ma szansę na objęcie... teki?

Nima. Zbyt nachalny.

60. Data: 2011-04-05 11:38:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łagodnych, bo jest szansa, że nie oddadzą).
>
> Ale jeśli chodzi o meandry Chirkowej psychiki (szczególnie via sieć), to

No mi sporo dalo to najnowsze plecenie o ojcu "który zapewne go ostro
maltretował, a ten mu się z daleka, żeby tatuś nie słyszał- odszczekiwał".
Az przypomnial mi sie jeden ze szwagrow...

RIFF RAFF
InovaBrasil 04_04_11
Przyspieszenie
WNUSIA