Chiruś to nie wróżba

1. Data: 2015-01-28 05:58:07

Temat: Chiruś to nie wróżba
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

O piątej rano jest na tok fm czytanie gazet.
Tak słucham a tu o egzorcyzmach w dzisiejszej gazecie . A akcja idzie tak, że
sąsiadów dziwiło że rodzina od dłuższego czasu nie otwiera, a ciągle jakieś jęki,
walenia i krzyki. Wezwali straż, ta wywaliła z policją dźwi, a ci egzorcyzmy sobie
robili i.....wszystkich wywieziono na zakład psychiatryczny. Jak tego wysłuchałem, to
szukam po internecie aby wykazać....dokąd idziesz chiruś... a tu stara sprawa z
Kielc, wiecie tam gdzie ciemno pod mózgownicą i mamy...

38-letnią Barbarę M. i rok młodszego Piotra M. poddano badaniom i obserwacji
sądowo-psychiatrycznej, które wykazały, że obydwoje są dotknięci chorobą psychiczną i
w momencie śmierci matki byli niepoczytalni. Dlatego śledczy wystąpili do sądu o
umorzenie postępowania wobec obojga podejrzanych i złożyli wniosek o umieszczenie ich
w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym, ponieważ są niebezpieczni dla otoczenia.

Rodzeństwo mieszkało ze schorowaną matką na ostrowieckim osiedlu Rosochy. Kobieta
była schorowana - syn próbował leczyć ją za pomocą egzorcyzmów. Kiedy chora nie
zgadzała się na pseuoobrzędy, syn bił ją. Podczas jednej z takich sesji kobieta
zmarła.

2. Data: 2015-01-28 09:51:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiruś patrz znalazłem, jeszcze ciepłe;

Czte­ro­oso­bo­wa ro­dzi­na z Lu­bli­na tra­fi­ła do szpi­ta­la psy­chia­trycz­ne­go.
To sku­tek wie­lo­go­dzin­nych eg­zor­cy­zmów, które pro­wa­dzi­li na wła­sną rękę w
swoim miesz­ka­niu. Modły i wy­pę­dza­nie złego prze­rwa­ła in­ter­wen­cja po­li­cji
i stra­ży po­żar­nej we­zwa­nej przez za­nie­po­ko­jo­nych nie­koń­czą­cy­mi się
krzy­ka­mi są­sia­dów

http://m.fakt.pl/wydarzenia/polska,wy3qn?utm_source=
motywatorki&utm_medium=rzaz&utm_campaign=Calosc

3. Data: 2015-01-28 11:04:21

Temat: Re: Chiruś to nie wróżba
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> egzorcyzmów. Kiedy chora nie zgadzała się na pseuoobrzędy, syn bił ją.
> Podczas jednej z takich sesji kobieta zmarła.

Widzę przed egzorcyzmami przyszłość.

4. Data: 2015-01-28 11:45:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Tego będzie więcej, bo zwróć uwagę na przeszłość, ludzi posądzali o szatany i palili
na stosie, to jest wkładanie oszołomom pistoletu do ręki, bo nienawidząc sąsiada masz
barierę, ale już z tej nienawiści jak ci się zamienia w szatana, a zło trzeba
zlikwidować, tak zaczynają ginąć ludzie. Chiron to uwielbia bo on chce innych
mordować, ale mam nadzieje że trafi tam gdzie powinien zanim komuś krzywdę zrobi.

5. Data: 2015-01-28 17:16:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-28 11:04, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

Że ZUS będzie rekomendował?

6. Data: 2015-01-28 18:24:37

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Że ZUS będzie rekomendował?

... i NFZ

7. Data: 2015-01-28 20:28:54

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-28 o 05:58, glob pisze:
> O piątej rano jest na tok fm czytanie gazet.

Ch..j mnie obchodzi tok fm, mnie interesuje ile mi państwo zabiera, ile
mogę kupić za to co zarobie.

https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

8. Data: 2015-01-28 23:29:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie też huj obchodzi co pierdoli PO, bo kraje religijne najbiedniesze na świecie,
więc dopuki głupki klerowi tu będą obciągać będzie jeszcze gorzej. Według wyliczeń
specjalistów, do końca wieku, polaków zostanie kilka tysięcy, przy obecnej polityce.

Glejak mózgu karą bożą za antykoncepcję hormonalną?
Lobby narkotykowe
Co tak pusto?
Prof. Rzepliński w służbie Watykanowi
Kodowanie